سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

20 عامل موثر برای افزایش امتیاز اسپم

 


امتیاز اسپم چقدر است؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که نماد هرزنامه چیست و ظهور آن چه خطراتی را به دنبال دارد.

امتیاز اسپم امتیازی است که گوگل در وب سایت ها آن را در نظر می گیرد، جالب است بدانید که گوگل می تواند این عدد را از 1 تا 5 تشخیص دهد و میزان بازدید وب سایت ماز کمی اغراق آمیز و دور از واقعیت است. ابزاری برای نوآوری و تغییر. سایت کافیه

برای سایت‌هایی که از محتوای خوب استفاده نمی‌کنند یا هدفشان دور زدن مخاطب هدف به روش‌های مختلف است، امتیاز اسپم را می‌توان تغییر داد.

تشخیص سایت شما توسط موتورهای جستجو ارتباط مستقیمی با موضوع سایت شما دارد، مثلا برای سایت های فروشگاهی و سایت های محتوا محور متفاوت است و عناصر تشخیص آن متفاوت است.

بازدید کمتر و مناطق مشارکت بیشتر و محتوای خالی برای جذب بازدید

این یکی از عواملی است که گوگل تشخیص می دهد که می خواهید گوگل و مخاطب را فریب دهید و می خواهید روی تگ ها و متا تگ ها در نتایج جستجو کار کنید تا به بهترین نتایج نزدیک شوید. برای درک بهتر این موضوع می توانید مقاله سئو را مطالعه کنید.. آنچه در وبلاگ است.

2: تعداد کم لینک های داخلی و حذف برچسب ها از مقالات

در مقالات مختلف بر لزوم ساخت تگ ها و لینک های داخلی تاکید می کنیم، تعداد لینک ها و تگ های بسیار کم یا زیاد باعث می شود گوگل ضعف موقعیت و زمان وب سایت شما را در کنار ضعیف شدن صفحات داخلی ببیند و به فکر گرفتن آن باشد. حضار. این باعث حذف کلمات شما از نتایج و افزایش امتیاز اسپم شما می شود.

3: پایین ترین نوع لینک های ورودی

تبلیغات خارجی یکی از عواملی است که در افزایش بازدید و ارتقای کلمات شما در نتایج جستجو تاثیر می گذارد، اما توجه داشته باشید که تعداد لینک هایی که به سایت شما می آیند بسیار مهم است و اگر محدود به چند گروه باشید و دریافت کنید تعداد زیادی لینک از آنها، امتیاز اسپم وب سایت شما افزایش می یابد.

4. طول سر و گردن

در صورت امکان سعی کنید از عناوین مناسب و عناوین کوتاه برای مقالات و برچسب ها استفاده کنید. یکی از عواملی که بازدیدکنندگان را از خواندن مقالات در سایت شما منصرف می کند، عنوان مقالات طولانی است و این باعث می شود سایت شما اسپم شود. معروف به زرد.

5: پیوندهای خارجی بسیار کم یا بسیار زیاد

همانطور که گفتیم لینک های خارجی در انتشار اخبار و افزایش ترافیک موثر هستند. یک سایت تازه افتتاح شده نباید دارای لینک های خارجی ثبت شده زیادی باشد.

ساخت لینک های خارجی و افزایش تعداد آنها بستگی به فعالیت داخلی سایت و طول عمر دامنه دارد پس برای شروع ساخت لینک های خارجی و بهینه سازی موقعیت داخلی سایت 1 الی 2 ماه صبر کنید سپس تبلیغات خارجی را شروع کنید. و شروع به ساخت تعداد پیوندهای خارجی کنید. از لینک های خارجی زیاد خودداری کنید و به سایت خود فرصتی برای افزایش طول عمر خود بدهید. رعایت این الزام از طبقه بندی سایت شما به عنوان هرزنامه جلوگیری می کند.

6: طول URL صفحات داخلی سایت

همیشه سعی کنید از URL های کوتاه برای دسته ها و صفحات داخلی استفاده کنید.

7: عدم وجود صفحه تماس و تماس با ما

همیشه مجوز لازم برای تماس با مخاطب یا گزارش خرابی را حتی در صفحه 404 بدهید، نقطه تماس یا مخاطب را در اینترنت در نظر بگیرید یا از مخاطب بخواهید در صورت وجود اعتراض یا پیشنهاد، با پیوندهایی به صفحات بخش های تعاملی وجود دارد. بگذارید آن را داشته باشند و بگذارید در آنها نشان داده شود. این تاثیر زیادی در جلب اعتماد و رضایت مخاطبان شما دارد و گوگل متوجه می شود که وب سایت شما راه اندازی و راه اندازی شده است.

8: توصیف بیش از حد طولانی و استفاده بیش از حد از کلمات با کاما در آنها

به توضیحات متا خود بسیار توجه کنید. توضیحات متا را در اینجا توضیح می دهیم. توضیحات متا هر مقاله در جذب مخاطب بسیار موثر است، اگر بخواهید متا توضیحات کوتاهی از مقاله داشته باشید، باعث بهبود رتبه مقاله وب سایت می شود. از روش و کلمات و عبارات بسیار کم استفاده کنید.

9: تکرار بیش از حد کلمات کلیدی پررنگ و مرتبط در محتوا

شاید جالب باشد بدانید که استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی یا کلمات غیر مرتبط با موضوع مقاله باعث می شود سایت شما اسپم و ضعیف شناخته شود. از این کار اجتناب کنید و سعی کنید در تولید محتوا و استفاده از کلمات کلیدی دقت زیادی به خرج دهید.

10: استفاده از فونت و ادبیات نامناسب

گوگل در گذشته در تجزیه متون فارسی کمی ضعیف بود و فقط کلمات را به شکل واقعی در نتایج جستجو نمایش می داد، اما در آخرین به روز رسانی هسته خود، ترجمه صحیح صفحات فارسی را محاسبه و متن فارسی را به طور کامل تحلیل کرد. و چک، سعی کنید از ادبیات متناسب با مخاطب خود در محتوا استفاده کنید و از فونت های زیبا در محتوا استفاده کنید. تشخیص متن ساده شده و کپی شده برای جامپرهای گوگل کار سختی نخواهد بود و این امر منجر به دانلود حجم اسپم از سایت به حساب گوگل می شود.

11: عدم تعادل بین لینک های سایت شما

پیوندهای خارجی بخشی از سئو و بهینه سازی کلمات کلیدی است و استراتژی های مهمی وجود دارد که می توانید برای به دست آوردن بهره وری زیاد از آنها پیروی کنید. یکی از این استراتژی ها تبلیغات و لینک سازی برای صفحات و مقالات داخلی است. داشتن پیوندهای خارجی، علاوه بر متن لنگر مورد نظر، کلمات صفحه ای را که به آن پیوند می دهید برای افزایش رتبه عالی فراهم می کند، بنابراین پیوندهای خارجی بین صفحات و دسته های موجود و کل اشتراک گذاری را در نظر بگیرید. محتوا بسیار موثر است و به افزایش ترافیک سایت شما کمک می کند. این تعادل تضمین می کند که صفحات شما به طور منظم قدرت مورد نیاز خود را دریافت می کنند و از افزایش امتیاز هرزنامه صفحه جلوگیری می کند.

 

12: ایجاد لینک به سایت های چینی و کره ای

شاید این موضوع برای شما هم تازگی داشته باشد اما باید بدانید که سایت های چینی و کره ای، نداشتن خزنده های گوگل مناسب و فاصله زبانی آنها با پلتفرم های ایرانی می تواند باعث افزایش قابل توجه امتیاز اسپم سایت شما شود و به خصوص بسیاری از وب سایت های چینی این کار را انجام می دهند. برای کاربران فارسی و هندی کار نمی کند حاوی لینکی برای ارسال گزارش اسپم است. از ایجاد تعداد زیادی لینک در این سایت ها خودداری کنید. مطمئن شوید که بازخورد سایت و سایت لینک شده خود را درج کرده اید، باید کار و بازدید خوبی داشته باشد. وبلاگ باید کارایی و محتوای خوبی داشته باشد توجه داشته باشید که لینک ها در سایت های خاصی ایجاد می شوند. دانشگاه های هند و چین و دولت نیز به شدت اسپم و مجازات سخنان شما را افزایش خواهند داد.

13: عدم ارتباط سایت با شبکه های اجتماعی موجود در سایت

هر وب سایتی برای دیده شدن بهتر و افزایش ترافیک و توسعه کلمات به کار مداوم در رسانه های اجتماعی نیاز دارد. اگر صفحه ای در یکی از شبکه های اجتماعی دارید، حتما فعالیت آن را به وب سایت خود پیوند دهید.

14: استفاده بیش از حد از لینک های خارجی در مطالب و مقالات

همانطور که در مقاله قبلی اشاره کردیم، ایجاد لینک به وب سایت های خارجی تاثیر مثبتی در افزایش رتبه وب سایت شما خواهد داشت، اما به یاد داشته باشید که تعداد این لینک ها باید کنترل شده و به شماره 1-2 محدود شود.

15: سطح کیفیت لینک های خروجی در مقاله

لینک هایی که به حوزه های دیگر مقاله می دهید، مطمئن شوید که دامنه های با کیفیت و مرتبط را انتخاب می کنید، این دامنه ها مانند: ویکی پدیا، آمازون، گوگل، اپل، مایکروسافت هستند که هم مقاله های خوبی دارند و هم پر ذهن، اما این. لازم به ذکر است کلماتی که به این دامنه ها لینک می دهید مرتبط هستند و قبل از لینک دادن کلمات، کلمات را در این وب سایت ها جستجو کنید و در صورت وجود مطالبی در این مورد، این کار باعث تقویت دامنه شما می شود. به کلمات مختلف و به عنوان هرزنامه تشخیص داده نمی شود

16: از آمار گوگل آنالیتیکس استفاده نکنید و به دنبال خطا باشید

اگر قصد دارید یک وب سایت ایجاد کنید، مطمئن شوید که Google Analytics را پس از ایجاد آن نصب کرده اید. این فعالیت مداوم وب سایت شما را ردیابی می کند و برای Google بسیار مهم است.

17: در آدرس صفحه و مقاله از اعداد استفاده نمی شود

از ایجاد خودکار اعداد در URL های جداگانه خودداری کنید، این کار امتیاز اسپم سایت شما را خیلی سریع افزایش می دهد

18 نام دامنه خود را تا حد امکان کوتاه انتخاب کنید و از اعداد در آن استفاده نکنید

19: کلمات مسموم را تکرار کنید

از کلمات سمی مانند شورت، 18 کلمه، داروهای خاص، بازی با صحنه های پورن در عناوین و برچسب های دسته بندی خودداری کنید و در مقالات تکرار نکنید.

20: استفاده از پروتکل امن HTTPS ناموفق بود

این پروتکل برای وب سایت هایی که با اطلاعات مخاطبان خود مرتبط هستند ضروری است و عدم استفاده از آن منجر به افزایش قابل توجه نتایج اسپم می شود.

ادامه مطلب: https://blogten.ir/20-spam-score/