سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

ویزای ICT کانادا چیست؟

    نظر

 

کانادا کشوری پهناور در شمال قاره آمریکا است که به دلیل داشتن فرصت های فراوان در زمینه هایی مانند ایجاد کسب و کار و همچنین داشتن دانشگاه های درجه یک، یکی از محبوب ترین کشورها برای مهاجرت به شمار می رود.در سال های اخیر مهاجرت به کانادا به دلیل جاذبه های فراوان این کشور به موضوعی بسیار پرطرفدار تبدیل شده است و افراد زیادی به روش های مختلف سعی در اقامت در این کشور دارند. ویزاهای کاری مختلف، ویزای تحصیل در کانادا بیش از یک دهه است که سرفصل اکثر مقالات مهاجرتی بوده است. اما روش های جدیدتری برای مهاجرت به این کشور وجود دارد. یکی از این روش ها ویزایICT کانادا است. برنامه ICT کانادا در واقع نقل و انتقالات درون شرکتی است که از طریق آن دولت آن کشور به کارشناسان سطح بالا و مدیران ارشد تجاری سایر کشورها اجازه ورود و کار در کانادا را می دهد. در این مقاله سعی شده است برنامه ICT کانادا معرفی شود.

برنامه ICT کانادا یکی از زیرمجموعه های ویزای IMP است که به توسعه تجارت در کانادا می پردازد. با توجه به این نکات می توان نتیجه گرفت که اگر فعالیت فردی برای کانادا منافع اقتصادی داشته باشد، اخذ ویزای ICT یکی از ساده ترین و کوتاه ترین مسیرهای مهاجرت برای مدیران علاقه مند به تجربه زندگی در کانادا است. به عبارت دیگر، صاحبان مشاغلی که می خواهند کسب و کار خود را به کانادا منتقل کنند یا می خواهند شعبه ای از گروه خود در کانادا ایجاد کنند باید برای این ویزا اقدام کنند.

 

مدرک زبان مورد نیاز دریافت ویزای ICT کانادا

یکی از ویژگی های قابل توجه ویزای ICT کانادا فقدان مدرک زبان است. به عبارت دیگر در لیست مدارک مورد نیاز تعیین شده توسط کانادا هیچ اشاره ای به مدرک زبان وجود ندارد. البته لازم به ذکر است که با توجه به ایالت انتخاب شده، تسلط بر یکی از زبان های انگلیسی یا فرانسوی شانس اخذ ویزا را به شدت افزایش می دهد.

 

تفاوت ویزای استارتاپ و ویزای ICT کانادا چیست؟

در اینجا لازم به ذکر است که تفاوت فاحشی بین ویزای ICT وویزای استارتاپ کانادا وجود دارد و دو نوع ویزا متفاوت هستند. متقاضی ویزای استارتاپی کانادا باید ایده ای نوآورانه و خلاقانه داشته باشد. اما با استفاده از روش ICT، متقاضی که صاحب کسب و کار است، مایل است کسب و کار خود را به کانادا منتقل کند.

 

مزایای دریافت ویزای ICT کانادا

- پروسه اخذ این ویزا کوتاه است

- متقاضیان می توانند پس از اخذ ویزا به همراه خانواده و فرزندان خود به کانادا مهاجرت کنند

- فرزندان متقاضی نیز می توانند به صورت رایگان در مدارس کانادا تحصیل کنند

- محدودیتی در سرمایه اولیه وجود ندارد

- امکان اخذ حق اقامت دائم بعد از 1 سال

 

کلام آخر

مهاجرت به کانادا از طریق ICT  می تواند یکی از راه های به نسبت آسان برای مهاجرت به کانادا می باشد. تیم اسمارت آپ ویزا با موفقیت های بسیار در زمینه کسب ویزای ICT کانادا میتواند در این مسیر همراه شما باشد.  شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین اسمارت آپ ویزا به شماره تماس 02187700913 مراجعه کنید.