سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

مشاوره تحصیلی رایگان

    نظر


مشاوره برنامه درسی و برنامه ریزی درسی شامل آموزش نکات کلیدی مطالعه، تغییر عادات ضعیف مطالعه و تعیین اهداف برای سال تحصیلی است. علاوه بر این دلایل، برنامه‌ریزی شخصی وجود دارد که می‌تواند به دانش‌آموز روتینی بدهد که به او اجازه می‌دهد در زمان‌های مشخصی در طول روز به فعالیت‌های مهم دانشگاهی و زندگی شخصی بپردازد. البته بدون برنامه ریزی نمی توان همه دروس را مطالعه کرد و دانش کافی در آنها به دست آورد. بنابراین در این صفحه آموزشی می خواهیم نکات مهمی را برای آموزش آموزش ها به شما ارائه دهیم، اما از آنجایی که برنامه ریزی کاملاً فردی است، نمی توان برای همه دانش آموزان و داوطلبان، برای شخصی سازی کامل یک برنامه کلی تنظیم کرد. برای طرحی متناسب با نیاز خود با ما تماس بگیرید


برنامه ریزی چیست؟

برنامه ریزی یعنی تعیین اهداف و حوزه ها و اولویت بندی تحقیقات. برنامه ریزی برای هر فرد باید جداگانه برنامه ریزی شود. برنامه ریزی عمومی و برنامه های طراحی شده برای جمعیت بزرگ دانش آموزان ممکن است به اهداف داوطلبانه دست پیدا نکند. برنامه ریزی در مدارس ابتدایی تا کنکور استفاده می شود. اما مهمترین قسمت برنامه تغییر برنامه با توجه به اطلاعات مهم است.

هیچ دانش آموزی بدون برنامه ریزی نمی تواند زمان خود را به درستی مدیریت کند و قطعا وقتش تمام خواهد شد. اما مشاور متخصص می تواند برنامه زمانی دانشجو را کنترل کند و بر اساس آن برنامه کوتاه، میان مدت و بلندمدت اجرا کند تا داوطلب بتواند به موقع و با کیفیت مطالب را بررسی و جمع بندی کند. :

برنامه ریزی یک فرآیند خصوصی و شخصی است و شما نمی توانید از برنامه های دیگران استفاده کنید. در هر برنامه ریزی باید ویژگی های فردی خود را در نظر بگیرید و طبق استانداردهای خودتان پیش بروید و سعی کنید این استانداردها را به استانداردهای بین المللی آموزش و برنامه ریزی نزدیک کنید.


اهداف خود را به طور واضح و مختصر تعریف کنید:

دانش آموز می تواند به برنامه عمل کند و از این درس های مشاوره رایگان برای یک هدف خاص و روشن استفاده کند. انتخاب یک هدف و رشته تحصیلی به شما کمک می کند تا زیر گروه خود را انتخاب کنید و همچنین به شما و مشاورتان جهت می دهد تا به عنوان یک دوره شاخص از آن استفاده کنید تا بتوانید به هدفی که مد نظر دارید برسید، بنابراین اهداف تحصیلی و غیر تحصیلی خود را شفاف و شفاف کنید.


مدیر زمان خود شوید:

مدیریت زمان یکی از قدرتمندترین تکنیک هایی است که هر فردی باید در طول زندگی تحصیلی خود به آن تسلط داشته باشد. اگر دقت کرده باشید باید در طول سال کنکور 5000 صفحه را بارها بخوانید و اصلاح کنید. اگر نمی دانید چگونه زمان خود را مدیریت کنید و سرعت مطالعه خود را با تمرکز خود متعادل کنید، در دستیابی به بررسی های مداوم با مشکل مواجه خواهید شد. به همین دلیل است که باید مدیریت زمان و مدیریت زمان را جدی بگیرید.


به معلمان خود گوش دهید:

متأسفانه بسیاری از دانش آموزان مسیرهای متفاوتی را نسبت به مدارس و معلمان خود در پیش می گیرند. تجربه نشان داده است که افرادی که با مدرسه سازگار نیستند موفق نمی شوند، پس مطمئن شوید که سازگاری با معلم و مدرسه را در برنامه های خود جدی بگیرید.


اولویت بندی:

فهرستی از دوره های خود تهیه کنید و هر موضوع را با توجه به اهمیت آن اولویت بندی کنید و آنها را در برنامه ریزی ها و اهداف کوتاه مدت خود زمان بندی کنید. این شما را بسیار قوی می کند.


نقاط قوت خود را شناسایی کنید:

متأسفانه بسیاری از دانش‌آموزان تنها بر روی نقاط ضعف خود تمرکز می‌کنند و برای نقاط قوت خود وقت نمی‌گذارند و زمانی که این کار را انجام می‌دهند، خود را در موقعیت متوسطی می‌بینند، زیرا نقاط ضعف‌شان به سطح متوسطی ارتقا یافته و نقاط قوتشان به دلیل نادیده گرفته شده‌اند. ، شما ضعیف شده اید. به همین دلیل است که اولویت اول شما در آموزش رایگان تمرکز بر نقاط قوت است. حداقل نیمی از روز را باید به موضوعات مهم و قدرتمند اختصاص دهید.

 

ادامه مطلب: https://pourdastmalchi.net/