سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

از تهران تا دبی چقدر طول می کشد؟

دبی که به یار خاورمیانه معروف است یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته تغییرات انقلابی زیادی را پشت سر گذاشته است. این تغییرات سالانه میلیون ها مسافر را از سراسر جهان به دبی جذب می کند. در سفر به دبی، سازه های خارق العاده ای مانند برج خلیفه، سواحل زیبا و صحراهای بکر را خواهید دید که در هیچ جای دنیا نخواهید یافت. نکات مهم یکی از مهم ترین نکاتی است که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کرد که در ادامه سعی می کنیم به طور کامل به آنها بپردازیم.

آب و هوای دبی در فصول مختلف

توجه به آب و هوا یکی از عوامل مهم قبل از سفر به دبی است; این شهر زیر خط استوا قرار دارد و میزان بارندگی سالانه آن بسیار کم است. در نتیجه هوای این شهر اغلب گرم و خشک است و برای کسانی که در مناطق خنک و کوهستانی زندگی می کنند این آب و هوا آزاردهنده است و رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. در نتیجه هوا در اواسط بهار و تابستان بسیار گرم و غیرقابل تحمل خواهد بود و میانگین دمای آن 48 درجه سانتیگراد خواهد بود.

بهترین زمان سفر به دبی از نوامبر تا فوریه است. دمای هوا در این ماه ها بین 20 تا 27 درجه است و می توانید در سواحل زیبا و جذاب دبی شنا کنید.



آب و هوای دبی در فصول مختلف

از تهران تا دبی چقدر طول می کشد؟

یکی دیگر از عوامل مهم قبل از سفر به دبی، تعیین مدت زمان پرواز است. مدت زمان پرواز از تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه است.



بهترین هتل های دبی کدامند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد، ایمنی یکی از نکات مهم قبل از رفتن به دبی است. این شهر مدرن دارای هتل های درجه یک جهانی برای مسافران است و در زیر به معرفی هتل های لوکس این شهر می پردازیم.

هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران های عالی با غذاهای بین المللی می باشد. علاوه بر این، هتل جمیرا دبی خدمات شاتل رایگان به مراکز خرید، مرکز شهر دبی و غیره ارائه می دهد.

آدیرشین: برج های امارات، جاده شیخ زاید



هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق است و مرکز خرید وافی دبی در مجاورت این هتل قرار دارد و تا فرودگاه دبی 15 دقیقه فاصله دارد. هتل رافلز دارای امکاناتی مانند: سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی غذاهای رژیمی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP است.

آدرس: دبی، بر دبی، وفی مال، جاده شیخ رشید



هتل تاج دبی

هتل تاج یکی از بهترین هتل های پنج ستاره دبی است که در قلب دیره واقع شده است. این هتل 296 اتاق دارد که هر اتاق منظره زیبایی از شهر دارد. هتل تاج دارای رستوران های متنوعی است که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس: دبی، مرکز شهر برج خلیفه



هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا چشم اندازهای بی نظیری از خلیج فارس ارائه می دهد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه و دارای 9 رستوران است که انواع غذاهای بین المللی را سرو می کنند.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره شهر مدرن و منحصر به فرد دبی است. دارای 225 اتاق. از فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر، تا دبی مال و برج خلیفه 15 دقیقه با ماشین و تا دبی تقریبا 30 دقیقه فاصله دارد. ساحل با ماشین. علاوه بر این، خدمات این هتل برای مهمانان، تجربه ای عالی در دبی را برای شما به ارمغان می آورد.

آدرس: باشگاه قایق بادبانی و گلف دبی



هتل معانا سالم

هتل مینا السلام یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل دارای 292 اتاق با منظره دریا و تالاب می باشد، از این رو نگاه به آب شهر کویری دبی تضادی هیجان انگیز و منحصر به فرد ایجاد می کند، همچنین دارای اتاق های ویژه معلولان و سالمندان است.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه

در این متن سعی کرده ایم قبل از سفر به دبی تمامی نکات مهم را برای تجربه یک سفر فراموش نشدنی توضیح دهیم. اگر در طول مدت اقامت خود در دبی به خودرو نیاز دارید می توانید از خدمات شرکت معتبر و خوشنام اجاره خودرو سعادت رنت استفاده کنید. استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود