سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

عوارض مکمل بدنسازی تقلبی حتی ممکن است خطر مرگ را در پی داشته باش

یکی از بهترین مکملهای تولیدی برند دوبیس، پودر پروتئین وی دوبیس است. روش مصرف این نوع مکملها با توجه به برند مربوطه کمی متفاوت است. با انجام تمرینات ورزشی و رعایت رژیم غذایی مناسب میتوان بر اثربخشی این مکملها افزود. این کار باعث اثربخشی بیشتر آن در کاهش وزن میشود. مکمل بدنسازی cla هم میتواند چربی خون شما را کاهش دهد. دقت کنید که عوارض مکمل بدنسازی تقلبی حتی ممکن است خطر مرگ را در پی داشته باشد. شواهد نشان می دهد که در دوزهای حداکثر 6 گرم در روز عوارض جانبی جدی ایجاد نمی کند. دوزهای حداکثر 6 گرم در روز بدون هیچ گونه عوارض جانبی منفی در افراد بی خطر تلقی می شود. ممکن است به این دلیل باشد که مکمل های CLA با چندین عارضه جانبی منفی همراه بوده اند. یعنی در مواد تشکیلدهنده آنها چندین ماده چربیسوز مختلف به کار رفته است؛ به طور مثال شاید ترکیبی از مکمل CLA و ال کارنیتین را بتوانید در آنها بیابید. از سوی دیگر، التهاب مزمن با چندین بیماری از جمله چاقی، سرطان و بیماری های قلبی مرتبط است. علاوه بر این، یک متاآنالیز دیگر نشان داد که مکمل کاهش وزن CLA با افزایش قابل توجه آنزیم های کبدی همراه بوده و التهاب یا آسیب احتمالی کبدی را نشان می دهد.

 

همچنین با رعایت دستور مصرف صحیح آن برای پاکسازی کبد چرب؛ مکانیزیم چربی سوزی طبیعی و کاهش وزن سریع تر طول دوره درمان را کامل کنید. مکمل کاهش وزن CLA همچنین از افزایش چربی در حیوانات و مطالعات لوله آزمایش جلوگیری کرده است. یک مطالعه انجام شده در سال 2011 نشان می دهد افراد چاقی که روزانه 1800 میلی گرم اسید آلفا لیپوئیک مصرف می کردند ، در مقایسه با افرادی که از محصول دارونما استفاده کرده بودند به طور قابل توجهی کاهش وزن داشتند. اما اینطور به نظر میرسد که والین در مقایسه با لوسین و ایزولوسین نمیتواند کار خاصی را در عضلات انجام دهد. در حالی که CLA ناشی از غذا اینطور نبوده است. به عنوان مثال، فارماتون CardioActive دارای اسیدهای چرب امگا 3 است، در حالی که مکمل های کودکان دارای اسید آمینه لیزین است.قرص فارماتون چیست ؟ حتی مشروبات الکلی نیز به عنوان یکی از عوامل احتمالی فلج خواب شناخته میشود، زیرا الکل میتواند در روند مراحل معمول خواب اختلال ایجاد کند.

 

پروتئین پنیرآب یکی از مکمل های مفید https://mokamelplus.ir است که ورزشکاران بعد از تمرین مصرف می کنند. 2- کمک به عضله سازی: مصرف کراتین برای افرادی که تحرک کمی دارند، ورزشکاران سالمند و ورزشکارانی که به صورت حرفه ای کار می کنند، بسیار مفید است و می تواند موجب رشد فیبرهای عضلانی در آنها شود. موها برای رشد مناسب به ویتامین هایی مانند ویتامین های A، B، C، D، E، آهن، روی و پروتئین نیازمند است. مصرف همزمان از سایر مکمل ها و داورهای دیگر با مکمل چربی سوز پروسلیمر که ممکن است «باعث کاهش اثر بخشی مکمل پروسلیمر شوند» برای نتیجه بهتر خودداری کنید یا اینکه با فاصله زمانی حداقل طولانی تری از آن ها استفاده کنید. مطالعات نشان می دهد که مکمل کاهش وزن سی ال ای فقط تاثیرات اندکی بر کاهش وزن دارد. اما نگرانی هایی در مورد اثرات طولانی مدت دوزهای مکمل بر سلامتی وجود دارد. قسمت زیادی از اثرات به علت اثر پلاسبو (دارونما) می باشد. طبق نظر متخصصان تغذیه هر مکمل چربی سوزی را فقط به مدت 6-4 هفته استفاده نماید و سپس آن را با مکمل دیگری جایگزین کنید. اسیدهای آمینه حدود 20? از وزن بدن انسان را تشکیل میدهند و بعد از آب، بیشترین ترکیب در بدن ما محسوب میشوند.

 

مواد مغذی مانند اسیدهای آمینه به صورت آزاد سریعاً جذب میشوند زیرا به هضم غذا احتیاج ندارند و در جریان خون جذب میشوند. بر این اساس دستورالعملهای خاص و متفاوتی درچار چوب تجویزهای ویژه برای هر یک از مواد به مردم عرضه میشود؛ بنابراین این توصیه میشود این مواد بر طبق تجویز پزشک مصرف شوند. در سالهای اخیر تحقیقات گستردهای توسط کارشناسان تغذیه بر روی مکمل بدنسازی انجام شده است. مکمل بدنسازی را بهتر است با خرید پزشک تهیه کنید و این مهم اتفاق نمی افتد مگر اینکه شما خرید خود را از داروخانه به انجام برسانید. با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروما می توانید به خرید انواع مکمل های چربی سوز در شکل های مختلف مانند قرص چربی سوز، کپسول چربی سوز، پودر چربی سوز و… داروخانه آنلاین دکتر دانیالی به صورت اینترنتی این امکان را برای مشتریان خود فراهم میکند تا به راحتترین شکل ممکن بتوانند خرید خود را انجام داده و محصول مورد نظر را درب منزل دریافت کنند.