سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

برای اپلیکیشن بازار به چه دسترسی نیاز دارم؟

    نظر


برای اجرای صحیح برنامه بازار، نیاز به مجوزهایی است که پس از نصب از کاربر دریافت شود. اگر نمی‌خواهید این دسترسی را اعطا کنید (اندروید 6 و بالاتر)، به تنظیمات >> برنامه‌ها بروید، برنامه Market را انتخاب کنید، سپس مجوزها را لمس کنید. البته ممکن است نام این بخش در گوشی های مختلف متفاوت باشد. همچنین می توانید آن را در این بخش فعال یا غیرفعال کنید.

دسترسی به بازار و ویژگی های استفاده از آنها بعد از دانلود برنامه بازار جدید  به شرح زیر است:


1) محتویات کارت حافظه را تغییر دهید یا حذف کنید

محتویات کارت SD را تغییر دهید / حذف کنید

android.permission.WRITE_EXTERNAL_STORAGE

این روش برای دانلود برنامه ها در حافظه خارجی دستگاه استفاده می شود.

2) خواندن کارت حافظه

حافظه خارجی را بخوانید

android.permiso.READ_EXTERNAL_STORAGE

این ورودی برای خواندن برنامه های دانلود شده از حافظه خارجی دستگاه استفاده می شود.

3) دسترسی کامل به اینترنت

دسترسی کامل به اینترنت

android.permission.INTERNET

با این دسترسی، تقریباً هر گزینه در بازار امکان پذیر است. امکاناتی مانند دانلود برنامه ها، ورود به حساب کاربری، مشاهده برنامه ها و اکثر صفحات بازار از طریق دسترسی به اینترنت امکان پذیر است.

با توجه به اطلاعاتی که می توان از دستگاه کاربر به سرورهای آن برای راه اندازی بازار ارسال کرد، می توانید سیاست حفظ حریم خصوصی بازار را مطالعه کنید.

4) پرداخت از طریق بازار

پرداخت با توجه به بازار

com.farsitel.bazaar.permission.PAY_THROUGH_BAZAAR

بسیاری از برنامه های موجود در بازار از این دسترسی برای پرداخت های درون برنامه ای از طریق خدمات ارائه شده توسط بازار استفاده می کنند. برنامه مارکت این دسترسی را برای سیستم عامل اندروید تعریف می کند تا بتواند خدمات لازم را از طریق آن به کاربران ارائه دهد.

واضح است که بدون اپلیکیشن بازاریابی در دستگاه، پرداخت درون برنامه ای سایر اپلیکیشن ها بی فایده خواهد بود و در نتیجه اپلیکیشن ها نمی توانند خدمات کاملی را به کاربر ارائه دهند.

با توجه به تعهد بین بازار و توسعه دهنده. به جز برنامه هایی که در برنامه شارژ سیم کارت می فروشند، سایر برنامه ها باید پرداخت های درون برنامه ای را به این شکل پردازش کنند تا بازار امنیت عملیات پرداخت را تضمین کند.

5) اتصالات شبکه را مشاهده کنید

مشاهده اتصالات شبکه

android.permission.ACCESS_NETWORK_STATE

اگر دستگاه شما به شبکه متصل نباشد، بازار از این طریق مشکل را تشخیص داده و به کاربر اطلاع می دهد تا دستگاه خود را به اینترنت متصل کند.

6) اتصال Wi-Fi را بررسی کنید

اتصالات Wi-Fi را ببینید

android.permission.ACCESS_WIFI_STATE

در تنظیمات مارکت گزینه ای وجود دارد که اگر کاربر تمایلی به دریافت اپلیکیشن یا آپدیت از طریق شبکه موبایل ندارد، این گزینه را فعال کرده و اپلیکیشن ها را فقط از طریق وای فای دانلود کند.

7) در هنگام راه اندازی اجرا کنید

در هنگام راه اندازی اجرا کنید

android.permission.RECEIVE_BOOT_COMPLETED

با توجه به اهمیت خدمات پرداخت درون‌برنامه‌ای برای اجرای برنامه‌هایی که پرداخت درون‌برنامه‌ای را فعال کرده‌اند، بازار باید با روشن شدن دستگاه شروع به کار کند (همانطور که در بند 10 توضیح داده شد). این برنامه ممکن است از سیستم پرداخت درون برنامه ای Market استفاده کند. برای دانلود بازی اندروید می توانید از بازار استفاده کنید.


8) از خوابیدن دستگاه جلوگیری کنید

از خوابیدن دستگاه جلوگیری کنید

android.permission.WAKE_LOCK

این کار برای اطمینان از دانلود صحیح برنامه ها انجام می شود، به طوری که وقتی صفحه نمایش دستگاه خاموش است، بازار مطمئن شود که برنامه ها در حال دانلود هستند و دانلود آنها قطع نشده است. پس از دانلود برنامه، بازار این قفل را آزاد می کند.