سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بالبینگ چهره چیست؟

    نظر


لامپ وجهی که با نام لامپ سه بعدی یا سایه سه بعدی نیز شناخته می شود، پدیده ای جدید در هنر نورپردازی مدرن است.نورپردازی یکی از مهم ترین ویژگی های طراحی داخلی مدرن در دنیای امروز است و نورپردازی نقش مهمی را ایفا می کند. از چراغ ها چراغ های شب سه بعدی پدیده ای جدید و تازه در صنعت روشنایی است که جلوه خاصی به فضای داخلی می بخشد و نظر همگان را به خود جلب می کند. طراحی این لامپ ها آرامش را در فضای زندگی شما به ارمغان می آورد. بافت استثنایی چوب طبیعی و اکریلیک آثاری زیبا، چشمگیر و متمایز خلق کرده است که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

از مهمترین ویژگی های این چراغ ها می توان به قیمت مناسب، مصرف برق بسیار کم، طول عمر بالا و امکان طراحی نامحدود نقش، نقش، نقشه و انواع طراحی چهره و کاغذ، حروف و ... اشاره کرد. در کادوساز به معرفی قسمت های مختلف بادکنک و ویژگی های هر قسمت می پردازیم.

بالون صورت یا چراغ خواب سه بعدی چگونه کار می کند؟

بالبینگ چهره  از یک پایه مخصوص و یک صفحه فلزی تشکیل شده است. (شفاف و شیشه مانند اما شکستنی نیست) الگوها و اندازه های مختلف با دستگاه لیزر روی ورق اکریلیک حک می شود. و چون نور از پایه وارد صفحه می شود بنابراین الگو یا تصویر روی ورق اکریلیک منعکس می شود و می درخشد.این طرح های حکاکی شده بادوام هستند و با گذشت زمان محو نمی شوند.انواع اشکال سه بعدی، لوگو، متون و حتی چهره انسان قابل حک و اجرا هستند. ورق‌ها، تصاویر سه‌بعدی به صورت دو بعدی حک می‌شوند و با مشاهده از جلو، به‌صورت سه بعدی ظاهر می‌شوند.


مهمترین عنصر تنظیم صورت چیست؟

پس زمینه نوری

پایه نوری وظیفه تامین نور مورد نیاز لامپ را بر عهده دارد. پریز با آداپتور به جریان الکتریکی متصل می شود و سپس روشنایی مورد نیاز لامپ را تامین می کند. پایه از چوب ام دی اف طبیعی و مرغوب و دست ساز می باشد. چوب طبیعی به کار رفته زیبایی شگفت انگیزی دارد و از نظر کیفیت (به دلیل استفاده از نوع چوب و بهترین مواد اولیه) می تواند برای بسیاری عملکرد خوبی داشته باشد. سال

منبع نور پایه

نور داخل پایه که نقش مهمی در محصول دارد ریموت LED RGB می باشد. در این محصول سعی شده از بهترین ال ای دی های موجود در بازار استفاده شود. این ال ای دی ها علاوه بر نور روشن، کیفیت بسیار خوبی دارند و در شرایط عادی بیش از 5000 ساعت عمر مفید خواهند داشت.

صفحه اکریلیک (پلکسی گلاس)

صفحه نمایش اکریلیک مهمترین نقش را در کیفیت و زیبایی لامپ شب سه بعدی دارد. ورق های اکریلیک یا پلکسی گلاس از پلی کربنات ساخته شده اند که کیفیت، شفافیت و زیبایی بسیار بالایی دارند و بر خلاف شیشه نشکن نیز هستند.