سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

مدرن ترین پهپاد کشاورزی

    نظر


امروزه پهپادهای کشاورزی بهترین انتخاب برای کشاورزانی است که می خواهند مزارع و باغ های خود را به صورت منظم سمپاشی یا گرده افشانی کنند. در این مقاله قصد داریم پیشرفته ترین مدل های پهپاد سمپاشی کشاورزی دنیا را معرفی کنیم.

مدل های پهپاد کشاورزی:

پهپاد DJI AGRAS MG-1

این "DJI Agras MG-1" یک دستگاه چند منظوره است که می تواند سموم دفع آفات، علف کش ها و کودهای شیمیایی را با سرعت های مختلف اسپری کند و بازده کشاورزی را بهبود بخشد و آن را به بهترین پهپاد برای کشاورزان تبدیل کند. برای خرید پهپاد سمپاش به سایت اوجیران مراجعه نمایید.


ویژگی های این پهپاد

سیستم رانندگی قدرتمند:

از آنجایی که موتور قدرتمند پیشرانه MG-1 به دلیل ترکیب سرعت و قدرت می تواند تا 10 کیلوگرم محموله مایع مانند حشره کش و کود را حمل کند، مساحت 4000 تا 6000 متر مربع را می توان غیرفعال کرد.

اسپری را در حدود 10 دقیقه انجام دهید که 40 تا 60 برابر سریعتر از سمپاشی دستی است.

قابلیت اطمینان و دوام:

MG-1 دارای بدنه مهر و موم شده و سیستم خنک کننده گریز از مرکز یکپارچه است که موثر و کارآمد است. تصفیه هوا از طریق دریچه های هوای جلو وارد هواپیما می شود و سیستم فیلتر سه گانه از گرد و غبار و زباله جلوگیری می کند. سپس هوا از بال‌های هر هواپیما عبور می‌کند تا به موتورها برسد و قبل از خروج و خروج، گرما را از تمام قسمت‌ها و ساختارها می‌گیرد. طول عمر هر موتوری با افزودن خنک کننده و فیلتراسیون سه برابر می شود.

سیستم اسپری هوشمند، پاشش خود را بر اساس سرعت هواپیما تنظیم می کند و اطمینان حاصل می کند که اسپری یکنواخت همیشه اعمال می شود. به این ترتیب، دوز آفت کش یا کود مورد استفاده به دقت کنترل می شود تا از آلودگی جلوگیری شود و در هزینه صرفه جویی شود. این پهپاد دارای طراحی تاشو Y شکل است که نیاز به تجهیزات اضافی راه اندازی را بی نیاز می کند. سمپاشی کشاورزی با جوی استیک های بسیار پاسخگو و کلیدهای عملکردی در دسترس که زندگی کشاورزی شما را آسان تر می کند، آسان تر از همیشه است. بازوهای موتور هواپیما به سمت داخل جمع می شوند و حمل و نقل آن در صندوق عقب خودرو را آسان می کند.

پهپادهای کشاورزی; پهپاد Mavic 2

پهپاد Mavic 2 هنوز تنها پهپاد موجود در بازار است که دارای سنسور همه کاره اجتناب از موانع است و آن را ایمن ترین در آسمان می کند. این پهپاد برای نظارت ایده آل است زیرا برد انتقال تصویر تا 18 کیلومتر دارد. این می تواند مناطق بزرگ را نظارت کند و برای استفاده حرفه ای بسیار قابل اعتماد است. این پهپاد مجهز به چهار حسگر مجزا است که پایداری بالا در حین استفاده و عدم تصادف یا آسیب در حین پرواز را تضمین می کند.

چرا Mavic 2 یکی از بهترین پهپادهای کشاورزی است؟

برد آن 18 کیلومتر و زمان کار 31 دقیقه است.دوربین CMOS 1/2.3 اینچی با 12 میلیون پیکسل موثر شما را قادر می سازد عکس ها و فیلم های زیبایی بگیرید. این پهپاد با وزن 907 گرم و ظرفیت باتری 3850 میلی آمپر ساعت بهترین پهپاد برای کشاورزان است.

پهپاد DJI Phantom 4

سیستم آبی، انواع خاک، آفات و عفونت های قارچی با این DJI Phantom 4 پوشانده شده است. این تصاویر پهپاد حاوی اطلاعات مادون قرمز و طیف بصری است. عکس ها اطلاعات مفیدی را برای عمویم به من می دهد تا به او در طول فصل رشد به دلیل فاصله زیاد و گرفتن مکرر مزارع خود را نظارت کند. این پهپاد برای کشاورزان و نظارت بر محصولات بهترین است.

ویژگی های این پهپاد

سنسور CMOS 1 اینچی 20 مگاپیکسلی:

یک سنسور 1 اینچی 20 مگاپیکسلی CMOS به دوربین آنبورد اضافه شده است. این اولین دوربین DJI است که از یک دستگاه قطع مکانیکی استفاده می کند که اعوجاج چرخشی را که می تواند هنگام عکسبرداری از اشیایی که به سرعت در حال حرکت هستند یا با سرعت بالا پرواز می کنند رخ دهد، حذف می کند.

اجتناب و اندازه گیری خطرات:

دو حسگر پیشرفته و دستگاه مادون قرمز بخشی از سیستم FlightAutonomy برای تشخیص 5 مانع و اجتناب از موانع 4 هستند. آنها امن ترین در آسمان هستند زیرا دارای سنسورهای اجتناب از مانع هستند. به لطف فناوری جلوگیری از موانع، پهپاد من با خیال راحت پرواز می کند و می توانم با اطمینان پرواز کنم.

لایروبی کشاورزی; پهپاد DJI MAVIC PRO

پهپاد با کمک یک سیستم کاملاً خودکار که معمولاً ایستگاه زمینی نامیده می‌شود، بر فراز مزرعه من پرواز می‌کند و نیروی رو به پایین پروانه‌ها اسپری را روی محصول هدایت می‌کند. این ترفند عالی بهترین پهپاد کاربرد آفت کش برای کشاورزان است.

ویژگی های این پهپاد

سنسورهای مانع:

DJI Mavic Pro هنوز تنها پهپاد موجود در بازار است که دارای سنسور همه کاره اجتناب از موانع است که آن را ایمن ترین در آسمان می کند.

بسیار قابل اعتماد:

این هواپیما به دلیل برد ارسال تصویر 18 کیلومتری برای کشاورزی مناسب است. این می تواند یک منطقه بزرگ را نظارت کند و برای استفاده حرفه ای بسیار قابل اعتماد است. خلبان هنگام استقرار دارای چهار سنسور مختلف است که به حفظ ثبات و جلوگیری از هرگونه حادثه یا آسیب به هواپیما کمک می کند.

چرا باید از پهپاد DJI Mavic Pro برای پهپادهای کشاورزی استفاده کنیم؟

مسافت آن 18 کیلومتر و زمان پرواز 31 دقیقه است.این دستگاه همه کاره دارای دوربین CMOS 1/2.3 اینچی با تعداد پیکسل موثر 12 میلیون است و می تواند عکس ها و فیلم های شگفت انگیزی بگیرد. وزن این پهپاد 907 گرم و ظرفیت باتری آن 3850 میلی آمپر ساعت است که برای کشاورزان مناسب است.

پهپاد DJI MAVIC MINI

این پهپاد بهترین انتخاب برای پروژه های بودجه است زیرا کیفیت کار را نمی توان به خطر انداخت این تجهیزات بودجه خوبی برای کشاورزان است تنها با یک کلیک در برنامه DJI Fly، به لطف ویژگی های پایدار و پیشرفته گیمبال 3 محوره، می توانید عکس های 12 مگاپیکسلی، فیلم های 2.7K Quad HD و فیلم های سینمایی با کیفیت بالا بگیرید. مینی پهپاد با باتری پر می تواند تا 30 دقیقه پرواز کند DJI Mavic Mini یک پهپاد کوچک است که کیفیت فیلمبرداری حرفه ای را بدون محدودیت ارائه می دهد

امتیاز وزن Mavic Mini از بسیاری از پهپادهای دیگر پایین تر و ایمن تر است. بنابراین ممکن است از برخی مقررات مستثنی شوید. DJI Mavic Mini بهترین پهپاد مقرون به صرفه برای کشاورزان است که چیزی فراتر از ساختار محکم و سبک وزن، دوربین خوب و جوی استیک با کاربری آسان است.

نتیجه

انتخاب پهپاد کشاورزی مناسب برای شیوه های کشاورزی مدرن حیاتی است. ما مدل‌های مختلفی را بررسی کرده‌ایم که باید قبل از تصمیم‌گیری در نظر بگیریم، مانند هدف پهپاد، نوع پهپاد، قابلیت‌های دوربین و حسگر، زمان و مسافت پرواز، دوام و مقاومت در برابر آب و هوا، نرم‌افزار و تجزیه و تحلیل داده‌ها. خرید پهپاد کشاورزی بسیار مهم است.