سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

اهمیت جذب ممبر در سوشیالمدیا

    نظر

در روزگار حاضر شبکه های اجتماعی از جمله ایتا برای فعالیت تجاری و بازاریابی به مکانی خوب و مناسب تبدیل شده اند.
اگر شما هم تصمیم دارید جزو افرادی باشید که ایتا را برای فعالیت های روزانه خود انتخاب کرده اند، لازم است برای رشد کانال خود، افزایش ممبر ایتا، بازاریابی و تبلیغات را در اولویت قرار دهید که شما را دعوت به مطالعه آن می کنیم.

 

کاربرد و اهمیت شبکه های اجتماعی

روزگاری که ما در آن زندگی می کنیم، عصر شبکه های اجتماعی می باشد، زیرا امروز از کوچک و بزرگ به اینترنت و گوشی  های هوشمند و شبکه های اجتماعی دسترسی داشته و از آن استفاده می کنند.
نام شبکه های اجتماعی تلگرام، لینکدین، یوتیوب، اینستاگرام، واتس اپ، فیسبوک، توییتر، تامبلر و تیک تاک جزو صدر نشین ها در  میان محبوب ترین شبکه ها قرار دارد. برخی از این شبکه ها در میان ایرانی ها نیز طرفداران بسیاری دارد. همچنین می توان گفت در بین شبکه های اجتماعی بومی ایتا، بله،  و روبیکا محبوب ترند.
ایتا در واقع یک پیامرسان می باشد که امروزه جزو پیام رسان های محبوب در کشورمان قلمداد می شود. در صورتی که می خواهید به ایتا بپیوندید کافی است برنامه را روی گوشی یا کامپیوتر نصب کرده و با شماره تلفن وارد شوید. به هر یک از اعضای این شبکه اجتماعی یک ممبر ایتا گفته می شود.
ایتا هم یک ابزار ارتباطی است و هم یک ابزار مالی. امکان ارسال پیام های متنی، صوتی و تصویری این پیام رسان را به یک ابزار ارتباطی تبدیل کرده و در کنار آن امکان ایجاد کانال و گروه و ابزارها و تبادلات پولی و مالی فضای خوبی برای فعالیت کسب و  کارها فراهم آورده است.
انجام بسیاری از فعالیت های روزانه مانند ارتباط با دیگران و پیگیری اخبار و آموزش توسط کاربران از طریق ایتا به آسانی انجام  می شود. قابلیت هایی مانند امکان ایجاد کانال و گروه و نیز تبادلات مالی و پرداخت و دریافت جایگاه مناسبی برای فعالیت های اقتصادی  افراد فراهم کرده است.

 

چگونه یک کانال ایجاد کنیم؟

ایجاد کانال و گروه در ایتا بسیار آسان است. در قدم اول بر روی آیکن پایین صفحه کلیک کنید، گزینه ایجاد کانال و یا ایجاد گروه را انتخاب کنید. در پنجره که باز می شود نام و  توضیحات کانال یا گروه را تایپ کنید، بر روی دکمه تایید کلیک کنید تا فوراً یک کانال یا گروه جدید ایجاد شود.
در صورت تمایل به راحتی می توانید کانال مورد نظرتان را در ایتا نیز راه اندازی کنید. در صورتی که صاحب کسب و کاری کوچک یا بزرگ می باشید با ایجاد کانال می توانید محصولات و خدمات خود را در کانالتان  به فروش برسانید.
در صورتی که در زمینه شغلی مهارت و تجربه دارید، ایجاد کانال راه مناسبی برای درآمدزایی شما می باشد که از طریق اطلاع رسانی، آموزش یا مشاوره و حتی جذب تبلیغات می  توانید درآمد خود را افزایش دهید.
برنامه ریزی برای تولید محتوای جذاب را در اولویت کاری قرار دهید. چون تداوم در انتشار مطالب جذاب در کانال در رشد آن موثر است. تدوین برنامه ای کوتاه مدت در کنار برنامه بلند مدت برای محتوای کانال را در اولویت قرار دهید و هر روز مطابق با این برنامه محتوا یا محتواهای آماده شده را در زمان مشخص، منتشر کنید.
تا وقتی دنبال کنندگان وارد کانالتان می شوند با محتوا یا پیام جذابی مواجه شوند. انجام این کار باعث افزایش علاقه مخاطبان به شما می شود و نیز پست های جذاب کانال را برای دیگران فوروارد می کنند که این خود بر تعداد اعضای کانال می افزاید.

 

چگونه می توان اعضای کانال ایتا را افزایش داد؟

تعداد اعضای کانال ایتا را به روش های مختلفی می شود بالا برد. بیشتر ادمین ها در شبکه اجتماعی ایتا تصمیم به افزودن ممبر فیک ایتا می گیرند این در حالی است که ممبر فیکی وجود ندارد. یکی از روش های مناسبی که می توان به آن اشاره کرد تبادل در ایتاست که باعث افزایش تعداد اعضای کانال شما می شود. نرخ  جذب این روش پایین است.
برای افزایش ممبر توصیه می شود که تبلیغات و ممبر اختیاری را انتخاب کنید.
ممبر اختیاری از طریق تبلیغات جذب می شود و کاربران پس از مشاهده کانال با رضایت و اجازه خود به عضویت کانال در می آیند، بنابراین اغلب علاوه بر دنبال کردن کانال از پست ها هم بازدید کرده  و ممکن است از شما خرید کنند.
ریزش این نوع اعضا معمولاً کم و بازدیدشان زیاد است.
تبلیغ پاپ آپ ایتا در بین انواع تبلیغات در این پلتفرم بیشترین جذابیت را دارد.
انجام این روش تبلیغات نیاز به زیرساخت های خاصی نیاز دارد و با توجه به اینکه کانال شما مانند تبلیغ روی صفحه نمایش گوشی  مخاطبان باز می شود برای کاربران جذابیت دارد.
یکی از راهکارهای که می تواند فورا ممبرهای شما را افزایش دهد، اضافه کردن ممبر اجباری است. این روش منجر به بازدید کمتر و نرخ ریزش بیشتر می شود در عین حال در صورتیکه بخشی از این ممبرها از کانال خوششان بیاید آن را ترک نخواهند کرد.
معمولا برای جبران ریزش ممبر اجباری مناسب است.