سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

استفاده و استفاده از پمپ های کارواش

    نظر


پمپ کارواش یا پمپ پیستونی یک دستگاه پمپاژ آب است که با توجه به کاربردهای مختلف به سه دسته کلی خانگی، صنعتی و صنعتی تقسیم می شود. با پیشرفت تکنولوژی و توسعه سازمان های صنعتی، باید منابع قدرتمندی در دسترس باشد تا بتواند نیازهای مردم و صنعت را در مدت زمان کوتاهی برطرف کند.

یکی از لوازم مهم و ضروری پمپ کارواش است که شامل سایزها و مدل های مختلف از خانگی تا صنعتی و نیمه صنعتی می باشد. در ادامه به معرفی دقیق تری از این محصول و همچنین کاربرد پمپ کارواش در بخش های مختلف می پردازیم.

استفاده از پمپ کارواش

پمپ های کارواش کاربردهای مختلفی دارند. این دستگاه باعث افزایش فشار آب می شود بنابراین در این حالت برای کارهایی که نیاز به فشار آب دارند بهترین گزینه است. فشار آب در مناطق بزرگ مانند کارخانه ها نیز مورد نیاز است. بنابراین، این ابزار به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از پمپ کارواش نه تنها امکان شستشو با سرعت بالا را به شما می دهد، بلکه باعث صرفه جویی در زمان، مصرف آب، استفاده بهداشتی و مصرف انرژی می شود. در زیر نحوه استفاده از پمپ کارواش را بررسی و بحث خواهیم کرد.

برای شستشوی ماشین برنامه ریزی کنید

در بیشتر موارد از این دستگاه به خصوص مدل تجاری آن برای نصب خودرو در شهر و شستشوی خودروهای شخصی استفاده می شود. با توجه به محدودیت فضاهای پارک و تعداد خودروها به خصوص در شهرهای بزرگی مانند تهران یا اصفهان، چیدمان پارکینگ می تواند سرمایه ای مطمئن برای مردم باشد.

شستشوی ماشین آلات سنگین.

با استفاده از این دستگاه صنعتی شستشوی کامیون، اتوبوس و سایر تجهیزات سنگین باعث سرعت و کیفیت بهتر می شود. بنابراین رانندگان وسایل نقلیه سنگین می توانند با خرید چنین پمپ هایی نیازهای فردی خود را برآورده کنند.

شستشوی فضای باز ساختمان ها و پارکینگ های بزرگ

در گذشته نظافت و شستن سطوح وسیع همیشه کاری سخت و زمان بر بوده است. اما امروزه در تمام این موارد مردم با صرفه جویی در هزینه و خرید کارواش مشکل را حل کرده اند. استفاده از پمپ کارواش می تواند سختی و طول مدت این عملیات را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

خانه را بشویید

برای برخی که خانه ای بزرگ با حیاط یا فضای باغ بزرگ دارند، با گذشت زمان، شست و شو به یک کار سخت و طاقت فرسا تبدیل می شود. در این صورت می توانید با استفاده از پمپ کارواش خانه را تمیز کنید. این پمپ قادر است تمامی آلودگی ها را با سرعت بالا از بین ببرد و در مصرف آب صرفه جویی کند.

تمیز کننده ماشین

یکی از مهمترین کاربردهای این دستگاه استفاده از آن برای شستشوی خودروها می باشد. لازم به یادآوری است که این کار باید با دقت و حوصله زیاد انجام شود. هنگام کار با آن، نازل را مستقیماً به سمت وسیله نقلیه نگیرید. زیرا می تواند به بدنه خودرو آسیب برساند و برخی از قسمت ها را تغییر رنگ دهد.
https://itjoo.ir/uses-and-application-of-car-wash-pump/
استفاده در شهرداری

از دیگر کاربردهای این محصول می توان به استفاده از آن برای نظافت طبقات مختلف در سطح شهر اشاره کرد. همانطور که می دانید خیابان ها، دیوارها، پارکینگ ها، میادین شهر به دلیل زمان طولانی و مواردی مانند گرد و غبار کثیف می شوند. در این موارد شهرداری ها با استفاده از نرخ آب صنعتی اقدام به پاکسازی می کنند.

این محصول جدا از کاربردهای پرطرفدار کارواش صنعتی، کاربردهای دیگری نیز دارد که برخی از آنها عبارتند از:

برقی شدن نمای ساختمان

شستشوی قطعات و تجهیزات صنعتی

فشرده سازی و حذف آلاینده ها از شبکه های آب و فاضلاب

نظافت و تجهیزات مبلمان شهری

آبیاری شبکه ای

نظافت تجهیزات مختلف

محیط های صنعتی تمیز

خیابان ها را بشویید

شستشوی سطح شهر

تغییر رنگ سطوح

استفاده در صنعت فولاد

پمپ کارواش چگونه کار می کند

برای کار با این دستگاه باید مخزنی برای تامین آب ورودی این پمپ در دسترس باشد. پس از اتصال به برق، آب با فشار و سرعت بسیار بالا از نازل و تیغه خارج می شود که می تواند در کسری از ثانیه تمامی آلودگی ها را از بین برده و با دقت بشویید. استفاده از این دستگاه و همچنین ایجاد آسایش و رفاه از هدر رفتن آب جلوگیری می کند و باعث صرفه جویی در زمان می شود.

پمپ کارواش قدرتمند و کاربردی

برای درک نحوه عملکرد این دستگاه و کاربردهای مختلف آن؛ ابتدا باید در مورد اجزای مورد استفاده و مواد تشکیل دهنده آن بدانید. سایت پمپ ایران مجله ای دارد که اطلاعات جامع و کاربردی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. وب سایت فروشگاه پمپ ایرانیان طیف گسترده ای از محصولات را برای رفاه حال مشتریان، غلبه بر بلاتکلیفی و نحوه کار با هر یک از این دستگاه ها به نمایش می گذارد. در قالب مقالاتی که محصولات را معرفی می کنند، نحوه کار را آموزش می دهد. قیمت محصولات؛ تحلیل تطبیقی؛ قسمت هایی از قطعات و ایرادات آنها در سایت قرار داده شده است. برای بهره مندی از نظر و راهنمایی کارشناسان و کارشناسان پمپ ایران و تجربه خرید هوشمند به آدرس مراجعه کنید.