سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

نرم افزار مه نیمه صنعتی مدار

    نظر


مه پاش نیمه صنعتی Orbit یکی از مهم ترین تجهیزات سرمایشی و مرطوب کننده محیطی است که در فضاهای مختلف کاربرد فراوانی دارد. دانستن ویژگی های این دستگاه به شما کمک می کند تا خرید بهتر و کارآمدتری داشته باشید. در مقاله بعدی با این ابزار صنعتی، کاربردهای آن و مزایای خرید آن بیشتر آشنا خواهیم شد. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

معرفی مه نیمه صنعتی مدار

میست نیمه صنعتی برند Orbit نوعی سیستم مرطوب کننده و خنک کننده است که برای فضاهای باز طراحی شده است. این سیستم در فصل تابستان به عنوان یکی از بهترین راه حل ها برای خنک سازی و کاهش دما در فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرد. این ویژگی مهم در مکان هایی مانند رستوران ها، زمین های ورزشی، کافه ها، سالن ها و غیره کاربردی شده است.

لازم به ذکر است که این روش پخش مه نیمه صنعتی علاوه بر خنک سازی فضا باعث ایجاد رطوبت سرد در فضا نیز می شود. به این ترتیب آب از طریق نازل های 15-30 میکرونی که در واشرهای تحت فشار قرار دارند پاشیده می شود. صفحه نمایش این تجهیزات قطرات ریز آب و گرد و غبار را در محیط پخش می کند و این قطرات با دریافت گرما از محیط به بخار تبدیل می شوند. این فرآیند منجر به هوای خنک و تازه و بدون رطوبت محیط می شود.

نرم افزار مه در مدار

همانطور که گفته شد، مه صنعتی مانند سایر مه دودها برای خنک کردن هوا و ایجاد رطوبت استفاده می شود. در این سیستم آب مخزن با استفاده از پمپ فشار قوی به داخل لوله ها پمپ شده و به اطراف نازل نصب شده روی لوله ها پاشیده می شود. از طرفی کارایی، طراحی و ساختار دستگاه است که آن را برای استفاده در فضاهای مختلف مفید می کند. در زیر مهمترین کاربردهای این ابزار را بررسی می کنیم:

سیستم مه پاش مداری با تولید بخار سنگین نقش موثری در کاهش گرد و غبار، کنترل آفات گیاهی و توزیع مواد مغذی ضروری بین گیاهان در گلخانه های گیاهی، قارچ و زعفران دارد.

این ابزار به عنوان یک راه حل موثر و مقرون به صرفه برای خنک سازی و کاهش رطوبت و دما در سالن ها و سوله های بزرگ شناخته شده است.

مه برند Orbit به طور گسترده در خانه های پرورش و طیور به ویژه در فصول گرم سال استفاده می شود.

از دیگر کاربردهای این تجهیزات می توان به سیستم های خنک کننده فضا در نزدیکی استخرها و آلاچیق ها اشاره کرد.

عملکرد بالای مه پاش صنعتی نیمه حرفه ای برند Orbit باعث شده است که در چندین استودیو و سایر مناطقی که نیاز به رطوبت و سرمایش دارند، به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد.https://harikakhabar.ir/?p=28853

این تجهیزات برای خنک سازی محیط بیرون رستوران ها، کافی شاپ ها، بستنی فروشی ها و هتل ها نیز مفید است.

از الگوی خانه مداری نیز برای خنک‌تر کردن فضا در تراس، بالکن و پاسیو استفاده می‌شود.

مزایای خرید دستگاه مه پاش نیمه صنعتی از برند Orbit

Orbit یکی از آن برندهایی است که کیفیت محصولات آن برای همه ثابت شده است. مه پاش Orbit یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین محصولات این برند است که خرید و استفاده از آن با مزایای زیادی همراه است. اولین و مهم‌ترین مزیت خرید این دستگاه قابلیت مرطوب‌کردن و خنک‌کردن محیط است که آن را برای استفاده در اتاق‌های مختلف مفید می‌کند. حذف ذرات معلق از محیط و تصفیه هوا از دیگر کاربردهای این ابزار مهم صنعتی است.

کاهش هزینه سیستم رطوبت گیر و بهینه سازی مصرف از دیگر مزایای استفاده از این ابزار است و نقش عمده ای در کاهش هزینه ها دارد. یکی دیگر از مزایای خرید این ابزار قابلیت پاشش یکنواخت آن است. سیستم توزیع مه مداری به طور مساوی 60-70 متر مربع را پوشش می دهد و دما را بین 6 تا 10 درجه خنک می کند. فواصل اسپری را می توان با استفاده از تایمر روی بوستر نیز تنظیم کرد.

اگرچه تمامی اجزای ذکر شده بسیار مهم و مفید هستند، اما مهم ترین ویژگی خرید این دستگاه قیمت مقرون به صرفه آن است که این دستگاه را برای استفاده در مکان های مختلف مفید می کند. همچنین نصب و استفاده آسان است و نیازی به تجهیزات خاصی ندارد. به طوری که می توان دستگاه را با توجه به توضیحات محصول نصب کرد و اطلاعات تکمیلی را از فروشنده دریافت کرد با این حال، توصیه می شود در صورت عدم امکان نصب آن، از یک متخصص کمک بگیرید

قیمت خرید Orbit Fogger

قیمت مه پاش برند Orbit به نوع صنعت، صنعتی یا خانگی و به عبارتی ظرفیت تجهیزات بستگی دارد. برای اینکه خرید ایمن و مقرون به صرفه باشد، خرید از یک فروشگاه معتبر بهترین راه حل است. محصولات با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه هستند. با توجه به کاربری و بودجه خود می توانید یکی از ابزارها را انتخاب کنید.