سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

اکانت برای مشاهده فرودگاه بین المللی دبی

user icon. Vector illustration. profil picture icon user icon. Vector illustration. profil picture icon vector برج خلیفه دبی stock illustrations منظره این هتل بسیار چشم نواز و زیبا می باشد و اقامتی رویایی با رزرو این سوئیت ها به مسافران تعلق میگیرد. این امر سبب میشود کسانی که مشغول گشتوگذار یا پایکوبی تا نیمههای شب هستند بتوانند برای صرف شام با خیال راحت به این رستوران رویایی مراجعه کنند. این واحد پذیرای غنچه های نونهال چهار ماهه الی سه ساله می باشد که با برخورداری از مربیان متخصص در امر تعلیم و تربیت تمام آنچه که باعث دلبستگی کودکان به محیط جدید گردد را فراهم آورده و با استخدام روش های فنی و تخصصی امر خطیر انتقال معانی و فاهیم اخلاقی و دینی به آنان را تدبیر می نمایند . به شما قول می دهیم که اگر شما هم وارد مرکز خرید ابن بطوطه شوید و برای خرید در میان فروشگاه های آن گشت بزنید و از ویترین آن ها دیدن کنید، در همان دقایق اول شیفته این مرکز خرید خاص و متفاوت می شوید. این مرکز خرید یکی از زیباترین و بزرگترین مراکز خرید در دبی می باشد و افرادی که به این شهر زیبا سفر می نمایند، حتما از آن بازدید می کنند. مرکز خرید ابن بطوطه دبی از جمله زیباترین مراکز خرید این شهر به حساب میآید. نیز در این مرکز خرید بهرهمند شوید. این بخش را نیز میتوان از جمله زیباترین بخشهای مرکز خرید ابن بطوطه دبی دانست. مرکز خرید ابن بطوطه مال در خیابان معروف شیخ زاید و در میان پالم جمیرا و پالم جبل علی قرار گرفته است. اگر به دبی سفر کرده باشید، میدانید که شیخ زاید اصلیترین خیابان دبی به حساب میآید و بسیار پرتردد است.

در بخش ایرانی هر کجا که قدم میگذارید، حالوهوای سبک معماری و تزئینات سنتی ایرانی را دارد. وصف مرکز خرید گالریا در ایتالیا با آن سقف شیشهای جذاب را شنیدهاید و دوست دارید در یکی از لوکسترین و معروفترین مراکز خرید دنیا که زیباییش با مرکز خرید گالریا رقابت میکند، قدم بزنید؟ است که به شکلی زیبا و متفاوت روی میز سرو میشوند. پس به هیچ عنوان نگران کیفیت و متریال استفاده شده در محصولاتی که میخواهید بخرید نباشید و تمرکز خود را تنها روی طراحی آنها قرار بدهید. در این حراجها، میتوانید انواع کالاهای با کیفیت و با قیمت مناسب را پیدا کنید. بعد از صرف ناهار می توانید با خیال راحت استراحت کنید و آفتاب بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی با شماره 02174495 و کارشناسان علاءالدین تراول تماس بگیرید. ما بهترین مراکز خرید و زمان حراجیها را به شما معرفی کردیم، حالا میتوانید برای یک مسافرت خوب برنامه ریزی کنید یا به صورت یکجا با رزرو آنلاین تور دبی علاءالدین تراول از صفحه پکیج تورهای خارجی، حسابی مهمان یک دبیگردی جادویی باشید. چه کسی که به دنبال خرید از برندهای لوکسی مثل بولگاری و لوئی ویتون باشد و چه کسی که بخواهد از برندهای مقرون به صرفه تر خرید کند، در هر صورت به مقصودش در این مرکز خرید جذاب در دبی می رسد. مرکز خرید برجمان دارای دو بخش قدیمی و جدید است که برندهای گران در بخش قدیمی قرار گرفتهاند. شاید باور این که در دبی می توانید اسکی بازی کنید کمی غیر قابل باور باشد، اما باید بدانید که در مرکز خرید دبی مال زمین اسکیتی وجود دارد که م یتوانید ساعت خوشی را در آن به بازی بپردازید. جالب است بدانید طبق آمار گرفته شده به طور میانگین 10 تن طلا در این بازار وجود دارد. اگر قصد خرید طلا را دارید مرکز خرید سیتی سنتر دیره با داشتن 350 مغازه مخصوص فروش طلاهای سنتی و مدرن پذیرای شما خواهد بود.

بازار طلای دیره (Dubai Gold Souk) به عنوان بزرگترین بازار طلای جهان شناخته می شود و همین دلیل دبی به شهر طلا معروف است. ساحل الممزار یکی دیگر از سواحل زیبای شهر دبی است که توانسته تاییدیه پرچم آبی ساحل را بگیرد. چرخ و فلک دبی مجهز به 48 محفظه کپسولی شکل است که در مجموع 1750 بازدیدکننده را پوشش میدهد. طبقات 124 و 125 در مجموع به عنوان شناخته می شوند در بالا ، برج خلیفه. را عرضه می کنند. بنابراین، مردم امارات، اسلام را به عنوان یک دین و تمدن اسلامی و همانند یک واقعیت و میراث تاریخی پذیرفتهاند. مردم محلی و گردشگران بهطور یکسان میتوانند از تجربهی خرید و تفریح در کنار اطلاعات تاریخی لذت ببرند. بعد از تفریح می توانید به یکی از رستوران های Samosa House و یا Flavors of Arabia بروید. دسترسی به این موزه از طریق مترو بسیار آسان می باشد. قیمت بلیط بخش پنگوئنها برای دسترسی یک روزه حدودا 250 درهم امارات، برای ملاقات با پنگوئنها تقریبا 230 درهم امارات و حق بیمه پارک برفی دستکم 490 درهم است. همچنین برای سرو وعدهای غذا در یکی از رستورانهای برج العرب باید دستکم 1000 درهم بپردارید. بوتیکهای واقع شده در سیتی واک، یکی از برترین مراکز خرید دبی، فضایی شیک و درعینحال صمیمی دارند. یکی از مهمترین تفاوتهای مرکز خرید ابن بطوطه دبی در مقایسه با سایر مراکز خرید دبی، وجود حیاطهای متنوع آن است. در این پارک آبی، انواع سرسرههای هیجان انگیز وجود دارد؛ سرسرههایی که بعضی از آنها تا زیر آب ادامه دارند و با بدنه شفاف شما را به تماشای کوسهها میبرند. در این مرکز خرید حدودا 280 مغازه ، 50 رستوران و 20 سینما وجود دارد که در نوع خودش بسیار هیجان انگیز و فوق العاده است. در این شهر بازی دبی که تماما بر اساس فیلم های بالیوودی ساخته شده 16 وسیله بازی متنوع وجود دارد و نمایش های مختلفی نیز در آن اجرا میشود.

سپس بعداً به مدت 5 سال به منطقه Oud Metha در نزدیکی شهر وافی منتقل شد و هر ساله بیش از5 میلیون بازدید کننده در مساحت 1600000 متر مربع دارد. مساحت آن 233467 متر مربع است که بیش از 630 برند را در خود جای داده است. تالار های هتل بیش از 300 نفر میهمان را در خود جای می دهند. قیمت بلیط ورودی گلوبال ویلیج : 15 درهم برای هر نفر است که هم می توان به صورت آنلاین و هم می توان به صورت خرید در محل تهیه کنید . در هر صورت نباید در سفرتان به دبی از دیدن مراکز خرید بینظیر آن گذر کنید. بنابراین اگر در پی تجربه های شیرین تر در سفر به دبی هستید، به شما پیشنهاد می دهیم که با قایق و با گذر از نهر دبی به این منطقه بروید. همچنین کشتیهای مخصوص چینی که دارای روش ساخت خاصی هستند را نیز در این بخش میتوانید به وضوح مشاهده کنید. شما می توانید در این آکواریوم بزرگ و هیجان انگیز گشت و گذار کنید و از دیدن زندگی دریایی در 20 نمایشگاه مختلف آن لذت ببرید و دنیای افسانه ای زیر آب را از نزدیک لمس کنید. در مجموع، هزاران جانور دریایی در این آکواریوم پرورش یافتهاند که از مهمترینشان میتوانیم به سمور و پنگوئنها اشاره کنیم. عاشق ماهیها و موجودات دریایی هستید؟ برای مثال کسانی که عاشق بازیهای کامیپوتری هستند، میتوانند به بخش بازیهای کامپیوتری مراجعه نمایند و از انواع بازیهای تعاملی لذت ببرند. این یعنی شما تعیین میکنید که چه فیلمی پخش شود! ترانسفر نیز از دیگر موارد تعیین کننده هزینه است، قطعاً اگر از ترانسفر بهره بگیرید، هزینه شما بالاتر خواهد رفت.

خیابان 27 که یکی دیگر از خیابانهای بازار مرشد Murshid دبی است، مرکز فروش موبایل و لوازم جانبی و همچنین تزیینات اتومبیل است که در قسمت دیگر آن میتوانید لوازم یدکی خودروهای خارجی را نیز با قیمت مناسب پیدا کنید. مرکز خرید مرکاتو در خیابان جمیرا واقع شدهاست و حضور اکثر برندهای بینالمللی را در این مرکز خواهید دید. به هر حال اگر شما هم مشتاقید که آتش بازی خیابان السیف دبی را در روز ملی امارات متحده عربی تماشا کنید، بهتر است که در یکی از این روزها در ساعت 8 شب در این خیابان حضور داشته باشید. این پارک یکی از بهترین شهربازی های دبی برای گیمرها و افرادی است که به بازی های کامپیوتری علاقه مندند. برای دسترسی به این پارک آبی، باید به جزیره مصنوعی یاس در منطقه ابوظبی بروید. برای دسترسی به این مرکز خرید میتوانید از ایستگاه مترو ابن بطوطه استفاده کنید. نمیشه همزمان 2 عدد تخفیف رو استفاده کنید. مرکز خرید اوت لت مال دبی به این دلیل در میان توریستان دبی محبوب شده است که لباس های موجود در آن با تخفیف 30 تا 90 درصد به فروش می رسند. گفتنی است که رکورد تعداد بازدیدکنندگان مرکز خرید دبی مال در سال 2014 شکسته شد و در این سال بیش از 80 میلیون نفر از دبی مال خرید کردند. موضوع جالبی که در مورد این مسجد گفته میشود این است که سالانه دهها نفر با مراجعه به این مسجد به دین اسلام و مذهب شیعه مشرف میشوند. این رستوران استثنایی و البته گران در محلهای به نام مارینا قرار دارد و تنها ظرفیت پذیرایی از 22 نفر را دارد، بدین صورت که شما پس از نشستن روی صندلی چرمی که بر روی صفحهای فلزی استوار شدهاست توسط جرثقیل تا ارتفاع 50 متری از زمین بالا میروید. این رستوران استثنایی بلندترین رستوران جهان است که در ارتفاع 422 متری از سطح زمین و در طبقه 122 برج معروف خلیفه قرار دارد.

مرکز خرید ابن بطوطه در کنار بوتیکهای لوکسی که دارد واقعا تماشایی است. این هم یکی از بزرگترین مراکز خرید در دبی است، این مرکز به 6 بخش هند، چین، تونس، مصر، ایران و اندلس تقسیم شده است و نزدیک به 275 مغازه دارد. چمنهای این پارک مکانی عالی برای دورهمی خانوادگی است، علاوه بر این زمینهای بازی برای کودکان تدارک دیده شده که فرزندانتان میتوانند در آنجا بازی کنند. بله این محله، محله بر دبی نام دارد که یک بهشت افسانهای واقعی برای کودکان 3 تا 14 ساله با جاذبه ها و زمینهای بازی هیجان انگیز را درون خود جای داده است. اوت لت مال دبی نیز با داشتن 240 فروشگاه پذیرای 1200 برند بینالمللی و شناخته شده جهان است که در طول سال همواره بین 30 تا 90 درصد تخفیف را برای مشتریان خود در نظر میگیرند. جالب است بدانید که اندلس، از جمله 17 بخش خودمختار اسپانیا به حساب میآید. اندلس بخشی از کشور اسپانیا است و در دوران گذشته، بخشی از حکومت اسلامی بود. سقفهای قوسی و تزئینات بسیار زیبا از جمله خواص مهم معماری اندلس هستند. دبی پایتخت کشور امارات متحده عربی است و یکی از شهر های بزرگ و مهم این کشور محسوب می شود .این شهر به سرعت پیشرفت های چشمگیری داشته است .این شهر به پایتخت خرید خاورمیانه نیز شناخته میشود به دلیل اینکه حدودا 70 مرکز خرید را درخود جای داده است و بزرگ ترین مرکز خرید دنیا نیز در این شهر واقع شده است . با توجه به شرایط سیاسی اقتصادی دبی، تقریباً تمامی برندهای معروف در این شهر پیشرفته شعبه دارند. تقریباً تمامی برندهای بزرگ دنیا از خودرو تا پوشاک و جواهرات در دبی حضور دارند.

مرکز خرید ابن بطوطه در مجاورت هتل قرار دارد و مارینا دبی و جبل علی با خودرو 5 دقیقه تا هتل فاصله دارند. فرودگاه بین المللی دبی 35 دقیقه و فرودگاه بین المللی آل مکتوم 15 دقیقه تا هتل اوکس ابن بطوطه دبی فاصله دارند. بسیاری از پکیج های تور دبی نیز هتل ها یا برنامه های تفریحی این منطقه را برای مسافرانشان در نظر می گیرند. یکی از گران ترین و مجلل ترین مراکز خرید دهلی مرکز خرید سلکت سیتی واک می باشد بطوری که مراکز خرید اطراف آن را نیز با آدرس سیتی واک میشناسند.این مرکز که در سال 2007 افتتاح شده در منطقه ساکت واقع شده و از 10 صبح شروع به کار می کند و تا 23 باز است.در غرفه های آن انواع برند های معتبر هندی و مارک های بین المللی به فروش می رسد پس اگر به خرید اجناس مارک علاقه دارید در تور دهلی به این مرکز خرید مراجعه کنید. مرکز خرید ابن بطوطه دبی در تاریخ 4 آوریل 2005 در بزرگراه شیخ زاید شروع به فعالیت کرد. در این پارک جاذبه هایی نظیر شهر لگو، فرودگاه شهر لگو، سرزمین کوچک، مرکز فرماندهی پلیس، مدرسه ی رانندگی و مدرسه ی قایق رانی در این پارک گنجانده شده اند. سرزمین ماجراجویی آی ام جی یکی از بهترین شهربازی های دبی برای داشتن روزی به یاد ماندنی است. اگر شما هم از جمله علاقمندان دنیای هالیوود هستید، حتما به شهربازی موشن گیت دبی (Motion Gate Dubai) سری بزنید. در بخش مصر میتوانید از فروشگاههای پوشاک برند همانند گپ خرید کنید یا سری به فروشگاههای صنایعدستی سنتی، نمایشگاه مبل یا جواهرات و فروش عود بزنید. این یعنی اگر شما هم از 240 فروشگاه و بوتیکی که در آن وجود دارد دیدن کنید، صد در صد می توانید در آن ها لباس هایی که مد نظر دارید را با قیمت های باورنکردنی پیدا کنید.

اگر شما هم از عاشقان مد هستید، این بازار برای شما با دیگر مراکز خرید دبی کاملا متفاوت است. اگر به دنبال مراکز خرید لوکس دبی هستید، حتما باید امارات مال را وارد لیست کنید. در این بخش میتوانید از انواع فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، داروخانه، آتلیه، کیف و کشف و فروشگاه عینک آفتابی خرید کنید. وجود دارند. همچنین میتوانید برای خدمات زیبایی و اسپا سری به بخش مخصوص بزنید. در پارک آبی لاگونا استخر موج سواری، سرسره و تونلهای آبی مختلف، رودخانه آرام و بخشی برای بازی کودکان وجود دارد. رابه استخر ندارید و قبل از ورود به پارک آبی باید ان را به مسیولین تحویل دهند. همچنین با مطالعه راهنمای خرید بلیط هواپیما دبی میتوانید بهترین بلیط به مقصد این شهر را تهیه کنید. این بالن هلیومی که به اندازه یک ساختمان شش طبقه ارتفاع و 65 فوت عرض دارد، تبدیل به یکی از شناسههای جدید دبی در آسمان آن خواهد شد، و از مایلها دورتر، در این مقصد چندفرهنگی قابل رویت خواهد بود. موزه اتحاد یکی از بزرگترین موزههای دبی است که معماری زیبایی نیز دارد. این فروش فوقالعاده نیز مانند فستیوال بهاری که در ماه می برگزار میشود بوده و طی این سه روز با یک سفر پاییزی به دبی حسابی خودتان را مهمان یک خرید جانانه کنید.