سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

ابتدا باید این را خوانده بیاموزید پارک مشرف دبی خود را افزایش ده

بخش آموزشی پیست اسکی دبی برای افرادی طراحی شده که میخواهند مهارت خود را در ورزش اسکی تقویت کنند و به یک اسکیباز حرفهای تبدیل شوند. درحالی که گالری ها فضایی مفرح، شاد و امن ایجاد میکنند، اما فضای آموزشی را نیز ایجاد میکنند که در آن کودکان میتوانند موضوعاتی مانند علوم، فناوری، مهندسی، هنر و ریاضیات را کشف کنند. اگر دبی بسیار لوکس و مدرن است، اما تفریحات رایگان بسیاری وجود دارد که در عین حال که لحظات خاطرهانگیز و رویایی را برای شما رقم میزنند، به صرفهجویی در هزینههایتان هم کمک میکنند. اما اگر در گوگل سرچ کنید تمامی عکس های هوایی آن دو قلب درهم تنیده را نشان می دهد. حصار ها اگر چه مدور هستند اما در طراحی اش ی به شکل ک دایره نیست و دارای خطوط منحنی هستند. بنابراین، چه نامی بهتر از دریاچه عشق می توان آن را گذاشت؟ یکی دیگر از کارهایی که می توانید در شب در دبی انجام دهید، رفتن به یک کشتی سنتی است. شما گردشگران ، ورزش ها و تفریحاتی که در این سالن ها می توانید انجام دهید محدود به اسکی نمی شود و اسنوبورد و سورتمه سواری هم به صورت گسترده مورد توجه گردشگران و توریست ها در جهان قرار گرفته است . هسته مرکزی در نقطه نهایی سازه بیرون میزند و بهشکل منار ظاهر میشود.منبع عکس: سایت som.comساخت این برج 280 هزار متر مربعی با سرعت نسبتا زیادی پیش رفت؛ بهطوری که از گودبرداری تا ساخت طبقه پنجاهم آن در مدتزمان دو سال انجام شد و کل مراحل آن تا افتتاح رسمی و بهرهبرداری 6 سال طول کشید. آکواریوم بزرگ دبی حدود 10 میلیون لیتر آب برای پر کردن این آکواریوم استفاده شده است و در این آکواریوم 33000 هزار نوع جانور آبی دیده می شود و مهم ترین قسمت این آکواریوم تونل این است که 51 متر طول ، 20 متر عرض و 11 متر ارتفاع دارد و شما حس خواهید کرد که دقیقا زیر آب قرار دارید .

هتل برج العرب دبی دومین هتل 7 ستاره جهان با راهنما ?? این تودی آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب که در طبقه همکف دبی مال قرار دارد، بیش از 33000 جانور دریایی را در خود جای داده است و 10 میلیون لیتر آّب درون مخزن را اشغال میکند. آکواریوم دبی با گنجایش 10 میلیون لیتر آب و هزاران جانور آبزی، یکی از بزرگترین آکواریومهای داخلی جهان در شهر دبی است. این یکی از اولین پروژه های گردشگری بزرگ در امارات متحده عربی بوده که در حال حاضر برخی از مقاصد گردشگری برتر دبی مانند آتلانتیس، پالم، پارک آبی و آکواریوم را در خود جای داده است. این یکی از اولین پروژههای گردشگری بزرگ در امارات بود و در حال حاضر برخی از برترین مقاصد گردشگری دبی مانند آتلانتیس، پالم، پارک آبی آکوانچر و آکواریوم لاست چمبرز را در خود جای داده است. این استراحتگاه با ارائه مناظر مسحورکننده خلیج عربی و مضمون اسطوره آتلانتیس، چند عنصر عربی متمایز را در خود جای داده است. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جوا داده شود. اگر تاکنون قصد رزرو هتل در دبی را داشته اید، شاید به هتل برج العرب برخورد کرده باشید. چه بخواهید آسمانخراشهای هیجانانگیز دبی را ببینید و چه دوست داشته باشید در تاریخ و فرهنگ امارات کاوش کنید، همچنان گزینههای متنوع زیادی پیش روی شما وجود خواهد داشت.

چه زمانی از روز باید به دریاچه عشق برویم؟ برای رسیدن به رستوران باید از آسانسور شیشهای در برج استفاده کنید. برج خلیفه با بیش از 1000 قطعه اثر هنری از آثار برجسته خاورمیانه گرفته تا آثاری از هنرمندان بین المللی تزئین شده است. در این مرکز 170 برند شعبه و فروشگاه دارند که تعداد 75 تا از آن ها، برند های بین المللی مانند بوربری، ورساچ، جورجیو آرمانی و کارتیر هستند.تجربه خریدی فوق العاده در محیطی زیبا را برای گردشگران تور دهلی به ارمغان می آورد. در خاتمه، فرودگاه بین المللی دبی یک فرودگاه در سطح جهانی است که تجربه سفری یکپارچه و مجلل را ارائه می دهد. بر خلاف تصور، سفری ارزان و اقتصادی به دبی کاملا امکانپذیر است؛ تنها کافیست با تفریحات رایگان دبی آشنا باشید و پیش از سفر، برای بهرهمندی از آنها برنامهریزی کنید. «ابرا» نوعی تاکسی دریایی قدیمی است که سوارشدن بر آن، شما را به سفری آبی لذتبخش در تاریخ دبی خواهد برد. تماشای رویدادها و فعالیتهای روزانه در این بازار بسیار لذتبخش است. جدا از امکانات معمولی، اسکی دبی همچنین میزبان رویدادها و کنسرت های مختلف و یک غذاخوری بسیار دنج به نام کافه آوالانس است که دارای بالکنی رو به پیست های اسکی است. تمام مجسمه ها چوب های با المان های به شکل قلب و یا کلمه love طراحی شده است از این رو بهترین مکان برای گرفتن سلفی های دونفره عشاق است. از این رو بازدیدکنندگان برج میتوانند از یکی از مطرحترین و بزرگترین مراکز خرید دبی نیز دیدن کنند. مرکز خرید مرکاتو با در اختیار داشتن بهترین امکانات و خدمات توانسته است نام خود را در لیست مراکز خرید گران قیمت دبی به ثبت رساند این مجموعه در منطقه جمیرا واقع شده است و با توجه به قدمت طولانی که دارد از محبوب ترین و مورد توجه ترین مراکز خرید در این شهر محسوب می شود.

با توجه به اینکه در این مرکز خرید، انواع فست فود، سینما وکس، انواع پارک بازی و… آنها عبارتند از دهکده سافاری، دهکده آفریقایی، دهکده آسیایی، روستای وادی، روستای عرب و مزرعه کودکان که یک زمین بازی برای کودکان برای یادگیری در مورد حیات وحش است. همچنین سه طبقه از این موزه در زیر زمین و در زیر تپه سبز قرار دارد. ایستگاه الراس و سوق طلا در خط سبز (5 دقیقه پیادهروی) نزدیکترین ایستگاه هابه بازار طلای دبی است. قرارداد آتی طلا نخستین قراردادی بود که در سال 2005 روی پلتفرم دیجیسیایکس راهاندازی و از آنزمان تاکنون بیش از 5/ 4میلیون لات (قرارداد) از این فلز گرانبها معامله شد. با بیش از 350 تاجر و خرده فروش جواهرات، بازار طلا با حداقل 10 تن طلا در روز ذخیره میشود. 6000 تن برف سفید خالص و تمیز در این پیست وجود دارد. برای ساخت برج خلیفه دبی حدودا 4 هزار تن فولاد مصرف شده است. اگر چه تنها 20 سال است که از ساخت این دهکده گردشگری میگذرد، اما بهانهای عالی برای آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم دبی است. این پارک زیبا دارای بیش از 3000 حیوان از سراسر جهان است و به یک جاذبه محبوب در دبی برای مردم محلی و گردشگران تبدیل شده است. این پارک که در کریک پارک، به عنوان یک پارک تفریحی و فعالیت خانوادگی واقع شده است، یک جاذبه توریستی مهم است که در آن مردم از سراسر جهان به تعداد زیادی در طول سال برای لذت بردن از نمایش های هیجان انگیز پستانداران دریایی و پرندگان جمع میشوند. همچنین از دیدن نمایش دلفینها و فوکها در این مجموعه که 45 دقیقه طول میکشد حیرت خواهید کرد. فرانسه را با برج ایفل و مصر را با هیروگلف مشهور خواهید شناخت.

اپر گذرتان به دبی افتاد، حتما از برج خلیفه - بلندترین ساختمان جهان - و برج العرب و برج کایان دیدن کنید. گردشگرانی که نیازمند تجربه لحظات آرامش بخش هستند می توانند به سراغ اسپا هتل برج العرب دبی بروند. دهکده میراث در المرموم نزدیک ترین مکان به دریاچه عشق دبی است که تورهای همراه با راهنما و ماشین به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. این پارک آبی که در محوطه تفرجگاه بسیار مجللی در ساحل دریای سرخ واقع شده، دارای ویترین مبهوت کننده ای از جاذبه های تفریحی از جمله 35 سرسره آبی، استخر موج و رودخانه ای برای قایقرانی به همراه خانه های ییلاقی، استخرهای شنا، آبگرم و انواع کافه ها، رستوران ها و میخانه ها است. برج العرب که در سال 1999 تاسیس شد، یکی از هتل های درجه یک در دبی است که در جزیره ای مصنوعی در نزدیکی جاده جمیرا واقع شده است. اولی اولی واقع در جاده شیخ زاید، یک منطقه بازی تعاملی برای کودکان است. این پارک با مضمون کارتونی در جاده معروف شیخ محمد بن زائد واقع شده و در کنار دهکده جهانی قرار دارد. دنیای آبی یاس (Yas Waterworld) که در جزیره یاس دبی واقع شده، یکی از 25 پارک آبی برتر در جهان به انتخاب مسافرین است. 5. تفریح رایگان در یکی از بزرگترین پارک های آبی جهان! اشاره کرد. شما می توانید به صورت 24 ساعته برای تفریح و قدم زدن در کنار دریا، به ساحل أم سقیم مراجعه کنید. و اگر به تفریح علاقه دارید، تاب هایی از شاخه های درختان بزرگ وجود دارد.

مکان البستکیه که با ساختمان های بزرگ ساخته شده از مواد سنتی مانند گل و چوب مشخص میشود، جذابیت خاص خود را دارد. گل های قرمز در باغ یک قلب قرمز بسیار بزرگ را را تشکیل می دهد. مجموعه قابل توجهی از گل ها و گیاهان برای بهتر کردن آن وجود دارد. همکاران ما در کوتاه ترین زمان از طریق واتساپ و یا تلگرام فایل قابل اسکن بلیط موزه زمان را برای شما ارسال می کنند. البته وجه های دریافتی واقعی نیست، اما پاداش هایی که به آن ها داده می شود، کاملا حقیقی می باشند. باغ وحش واقعیت مجازی بخش سوم را تشکیل میدهد که ماجراهای هیجان انگیز حیات وحش را از طریق تورهای مجازی ایجاد شده واقعی ارائه میدهد. این پارک آبی شگفت انگیز مجموعه ای از استخرها، شاخساره ها و فلوم ها و چند سواری هیجان انگیز را ارائه میدهد. کمپینگ شبانه فعالیتی است که همه افراد ماجراجو و جویای هیجان دوست دارند در آن شرکت کنند. در پارک لاو لیک همه چیز اشکال و اشکال مختلف قلب هستند. جالب است که حتی سنگ هایی که مسافت مسیر را مشخص می کنند به شکل قلب هستند. ریختن زباله در پارک یا هر جای نزدیک به آن به راحتی جریمه می شود. در این موزه، با هر چیزی که به نحوی با قهوه مرتبط است، آشنا خواهید شد؛ از تاریخ قهوه گرفته تا تکنیکهای درستکردن قهوه، طعمهای مختلف آن، ابزارهای درستکردن قهوه و قهوهجوشهایی که چند صد سال قدمت دارند. توریک، شما را در طی پروسه دریافت ویزا همراهی کرده و برای موضوعات مختلف مربوط به آن، راهنماییهای لازم را ارائه میدهد. آن لازم نیست حتی هزار تومانی بپردازید. اگر قصد دارید هواپیماهای بدون سرنشین را در پارک به پرواز درآورید، مطمئن شوید که مجوزهای لازم را از مقامات دریافت کنید.

اگر بلیطدبی تان را رزرو کردهاید و آماده سفر به این شهر هستید، در این مطلب با 11 تا از بهترین تفریحات رایگان دبی آشنا میشوید. بهطور کلی ما در این مطلب سعی کردهایم که شما را با شرایط بازدید از دهکده جهانی دبی یا همان گلوبال ویلیج دبی آشنا کنیم، اما اگر سوال یا ابهامی دارید که در این متن به آن اشاره نشده، کافی است که در انتهای همین مطلب و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در زمان کوتاهی به سوالات شما پاسخ میدهند. البته اشتباه هم نمیکنید؛ اما مقداری که جلو بروید، متوجه خواهید شد که دیره دبی جز محلههای درحالتوسعه است و ساختار سنتی و مدرن را باهم دارد. در خلیج دبی هر آنچه را که باید در مورد شنا با دلفین ها، غذا دادن به آنها و زندگی این پستانداران دریایی یاد بگیرید را تجربه خواهید کرد. عکاسی از غرفههای مورد علاقهی خود و خرید از غرفههای فروش سوغاتی را نیز به آنها بیافزایید. دبی به شما امکان میدهد در تالاب های زیبای آن غواصی کنید و دنیای زیر آب را کشف کنید؛ زیرا غواصی بهترین وسیله برای کشف و کسب اطلاعات در مورد حیات دریایی در امارات است. مسجد جامع دبی، از دیگر مکانهای دیدنی و زیبایی است که شما را با بخشهایی از تاریخ و فرهنگ این شهر آشنا میکند.

نخل جمیرا، مجمع الجزایر مصنوعی باشکوه دبی، مظهر زیبایی است که با احیای زمین ایجاد شده و تا خلیج فارس امتداد یافته است. برای دریافت کل تصویر باید حداقل 50 متر از سطح زمین بالاتر باشید. پارک موضوعی بالیوود که در شکل و شمایل کاخهای سلطنتی هند در حال ساخت است، بزرگترین پارک موضوعی یکپارچه در منطقه محسوب میشود و با مساحتی بالغ بر 203 میلیون متر مربع، سه پارک موضوعی و یک پارک آبی را درون خود جای داده است. معماری و طراحی دقیق آن هنگام روشن شدن در عصر حتی بیشتر تجلیل میشود. این اسکله که به گونه ای طراحی شده است تا هفت طبقه تجربه ناهارخوری عالی را با افق شهر به عنوان پس زمینه در خود جای دهد، معماری خارق العاده ای نیز دارد. پارک مشرف دبی که نزدیک مردیف است،دارای مجموعه ای عالی از گیاهان و درختان بومی میباشد. با توجه به موقعیت مکانی عالی و تفریحات هیجانانگیزی که مسافران در ساحل جمیرا میتوانند تجربه کنند، از جمله جاهایی است که بدون بازدید از آنها نباید دبی را ترک کنید. گفتنی است که این سازه به لحاظ ابعاد و پروسه ساخت، در میان مهندسان جهان، بسیار ستایش شده و تحت توجه قرار گرفته و عنوان «سازهای بیسابقه در دنیای مهندسی» را از آن خود کرده است. دریاچه عشق دبی امروزه زیستگاهی برای پرندگان مهاجر شده است و از لحاظ پرنده نگری بسیار حایز اهمیت است. پناهگاه حیات وحش راس الخور با بیش از 500 فلامینگو و چندین گونه پرنده و ماهی، ذخیره گاه تالابی است. همچنین در این پارک چندین فروشگاه نیز برای فروش تجهیزات شنا، خوراکی و…