سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بهترین شرکت های تبلیغاتی بین المللی: ویژگی ها و مزایا

    نظر


طراحی وب سایت چند زبانه یکی از خدمات مهم در بسیاری از شرکت های بین المللی است. با این حال، انتخاب آژانس طراحی وب سایت نه تنها برای شرکت هایی که در یک پروژه بازاریابی بین المللی پر زرق و برق و رقابتی هستند، بلکه برای شرکت های داخلی نیز دشوار و گیج کننده است. دلیل ساده این مشکل پیچیدگی طراحی وب سایت تخصصی و اهمیت بهترین پشتیبانی و کیفیت برای موفقیت کسب و کار است.

به طور کلی بهترین شرکت های طراحی سایت باید بر اساس نتایج کاری و پروژه های دشواری که انجام داده اند ارزیابی شوند. اما گاهی در بحث طراحی سایت، ارزیابی کار و سطح خدمات طراحان وب توسط کارشناسان انجام نمی شود. مهمترین معیارهای حرفه ای برای ارزیابی کیفیت کار شرکت های طراحی سایت شامل این دسته بندی ها می شود.

در این مقاله از آژانس طراحی سایت ترا با ما همراه باشید.

بهترین مهندسان طراحی سایت برای شرکت های تخصصی کار می کنند

ویژگی های بهترین شرکت های طراحی سایت در جهان

برای تحلیل کیفیت طراحی سایت به مجموعه ویژگی ها توجه کنید. یک وب سایت عالی محصولات و خدمات خود را به خوبی در معرض دید مشتریان و کاربران قرار می دهد و طراحی جذاب و چشم نوازی دارد. یک وب سایت حرفه ای باید کاربران را متقاعد کند و به نیازهای آنها پاسخ دهد.

شاید بهترین راه برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت شایسته، دریافت مشاوره فنی از یک متخصص باشد. اما اگر علاقه مند به انتخاب شرکتی برای طراحی وب سایت خود بر اساس نیازهای فنی خود هستید، توصیه می کنیم موارد زیر را در نظر بگیرید:

یک شرکت بزرگ بین المللی طراحی سایت

کیفیت وب سایت طراحی شده توسط یک شرکت طراحی سایت

طراحی و زیبایی: یک وب سایت باکیفیت باید طراحی جذاب و زیبایی داشته باشد که کاربران را به خود جذب کند و توجه آنها را حفظ کند. همچنین، طراحی باید با برند و اهداف تجاری شما هماهنگ باشد. وب سایت های با کیفیت باید به کاربران این امکان را بدهند که به راحتی و سریع به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. این شامل ساختار منو، ناوبری سایت و سرعت بارگذاری صفحه است.

علاوه بر این، فراموش نکنید که هر شرکت طراحی سایت در برخی از جنبه های طراحی سایت متخصص است و بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی لزوماً توانایی ایجاد بهترین پنل لینک را برای شما ندارد.

قابلیت های فنی شرکت طراحی سایت

بهترین شرکت های طراحی وب سایت می توانند خود را با تغییرات بازار وفق دهند و با روندهای جدید و چالش های فعلی سازگار شوند. آنها استراتژی های خود را با توجه به نیازهای بازار فعلی و آینده برای دستیابی به اهداف خود تطبیق می دهند. بسیاری از شرکت های معروف طراحی سایت این امکان را دارند که چند قالب سفارشی روی وردپرس نصب کنند و آیکون های زیبایی بر روی آن ها ایجاد کنند.

مشکل زمانی شروع می شود که از آنها بخواهید ویژگی های بیشتری را در وب سایت شما تعریف کنند. حتی با استفاده از بهترین برنامه طراحی سایت نمی توان از عدم کفایت یا تخصص فنی طراح وب سایت شرکت طراحی سایت چشم پوشی کرد.

علاوه بر این، امنیت وب سایت نیز موضوع مهمی است که گاهی اوقات مورد غفلت قرار می گیرد. یک وب سایت با کیفیت باید از نظر امنیتی ایمن باشد تا اطلاعات کاربر و کسب و کار شما از خطرات احتمالی محافظت شود. این شامل استفاده از گواهینامه های SSL، به روز رسانی منظم نرم افزار و سیستم های مدیریت محتوا است.

امکان ایجاد یک وب سایت ریسپانسیو و ایمن

وب سایت های باکیفیت باید به گونه ای طراحی شوند که در نتایج جستجوی موتورهای جستجو مانند گوگل به شدت قابل مشاهده باشند. برای این کار باید نکات خاصی در سایت رعایت شود. دو مورد از این ویژگی ها پاسخ گویی و امکان ایجاد یک سایت به سبک SSR است.

با توجه به استفاده روزافزون از دستگاه های تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت، وب سایت های باکیفیت باید به گونه ای طراحی شوند که کاملاً ریسپانسیو و سازگار با تمامی پلتفرم ها باشند. از طرفی توانایی طراحی وب سایت با استفاده از SSR (Server-Side Rendering) در یک شرکت طراحی سایت نشان دهنده مهارت و دانش آنها در زمینه فناوری های پیشرفته وب می باشد.

SSR روشی است که در آن محتوای سایت پردازش شده و به کاربران در سمت سرور ارائه می شود. این روش در مقایسه با CSR (Client-Side Rendering) که در آن محتوا در مرورگر کاربر پردازش می شود، مزایایی دارد:

بهبود سرعت بارگذاری: هنگام استفاده از SSR، محتوای سایت به طور کامل از سمت سرور برای کاربر ارسال می شود و نیازی به دانلود اسکریپت ها و سایر منابع در سمت کاربر نیست. این باعث بهبود سرعت بارگذاری صفحه می شود.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO): موتورهای جستجو مانند گوگل می توانند محتوای سایت های طراحی شده با استفاده از SSR را بهتر شناسایی و رتبه بندی کنند. این باعث بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو می شود.

پشتیبانی از دستگاه های قدیمی: SSR به کاربران اجازه می دهد از دستگاه ها یا مرورگرهای قدیمی با پشتیبانی محدود جاوا اسکریپت برای مشاهده محتوای وب سایت استفاده کنند.

مشاوره و پشتیبانی از شرکت های طراحی سایت

مشاوره و پشتیبانی جنبه های مهمی هستند که در کسب و کار طراحی وب سایت باید در نظر گرفته شوند. این خدمات به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را برای کسب و کار خود بگیرید و در مواقعی که مشکل دارید یا نیاز به راهنمایی دارید، از کارشناسان پشتیبانی دریافت کنید. یک شرکت طراحی سایت با کیفیت باید قبل از شروع کار با شما مشورت کند تا نیازها و اهداف کسب و کار شما را درک کند و بر اساس آن یک استراتژی طراحی سایت مناسب ارائه دهد.

حتی اگر کار طراحی وب سایت خود را به بهترین شرکت طراحی وب سایت برون سپاری کنید، نمی توانید انتظار داشته باشید که این کار را به صورت خصوصی انجام دهید اگر با نیازهای خود آشنا نباشید یا در مورد آنها مطمئن نباشید.

فراموش نکنید که وب سایت ها برای اطمینان از عملکرد و امنیت خود نیاز به به روز رسانی و نگهداری دوره ای دارند. پس از راه اندازی وب سایت ممکن است با مشکلات فنی مواجه شوید. یک شرکت طراحی وب با کیفیت باید پشتیبانی فنی کافی را ارائه دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند. شرکت طراحی سایت باید خدمات به روز رسانی و نگهداری را در قالب بسته های پشتیبانی ارائه دهد.

هزینه طراحی سایت

هزینه بهترین طراحی سایت فروشگاهی وردپرس با هزینه یک وب سایت با کد پیچیده قابل مقایسه نیست. هنگام انتخاب شرکت توسعه وب سایت، مراقب باشید که برای یک وب سایت ساده و بدون امکانات خاص، هزینه اضافی پرداخت نکنید. البته باید توجه داشت که اگر شرکتی از شما پورسانت بسیار کمتری نسبت به نرخ بازار دریافت می کند، این نشانه خوبی نیست.

قبل از درخواست پروپوزال، بهتر است در شبکه های اجتماعی در مورد مشخصات طراحی وب سایت و روند بازار تحقیق کنید.

نمونه کارها طراحی قدرتمند و تجربه کاربری عالی

بهترین شرکت های توسعه وب سایت دارای تجربه و دانش گسترده در زمینه طراحی سایت می باشند. آنها با استفاده از دانش فنی و تجربه خود، پروژه های موفقی را در سراسر جهان به پایان رسانده اند. این شرکت ها در توسعه راه حل های جدید و جذاب طراحی وب سایت بسیار خلاق هستند.

شرکت های مطرح طراحی وب دنیا به دنبال راه های جدید و متفاوتی برای ارائه خدمات طراحی وب سایت هستند که مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند. یک شرکت طراحی سایت خوب در برنامه ریزی و اجرای پروژه های طراحی سایت دقت زیادی به خرج می دهد. آنها به چیزهای کوچک اهمیت می دهند و در کار خود بسیار دقیق هستند.

یکی از ساده ترین کارها برای تعیین کیفیت کار آژانس های طراحی سایت همین موضوع است. ابتدا به پورتفولیوی شرکت رفته و هر کدام را بررسی کنید. اگر وب سایت شبیه کسب و کار شماست، زمان بیشتری را صرف تجزیه و تحلیل بخش های مختلف آن کنید. به عنوان مثال، اگر به دنبال بهترین طراحی سایت فروشگاهی هستید، نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی ما را بررسی کنید. حتی می توانید یک قدم فراتر بروید و با مشتریان قبلی تماس بگیرید و نظرات آنها را در مورد شرکت طراحی وب سایت جویا شوید.

بازخورد از مشتریان قبلی

شاید ساده ترین راه این باشد که مشتریان قبلی شرکت را پیدا کنید و برای آنها پیامی در لینکدین ارسال کنید. بنابراین می توانید بدون نگرانی از نظرات واقعی مردم به عنوان مرجع قضاوت خود استفاده کنید. معمولاً شرکت ها یک سری قوانین داخلی برای برقراری ارتباط با مشتریان دارند. بازخورد مشتریان قبلی و تجربیات خوب یا بد آنها می تواند نشان دهنده نوع رفتار اعضای تیم و سازمان باشد. سعی کنید نظرات مشتریان قبلی را به دقت بررسی کنید و به هر شرکت از یک تا پنج امتیاز دهید. تصمیم نهایی شما به عوامل زیادی بستگی دارد و این چند نکته ممکن است به شما کمک کند.

به نتایج گوگل اعتماد نکنید!

شرکت هایی که در بالای نتایج گوگل فهرست شده اند، لزوما بهترین شرکت های توسعه وب نیستند! مطمئناً نتایج جستجوی گوگل می تواند مفید باشد، اما بهترین راه برای یافتن بهترین شرکت توسعه وب، مشورت با افرادی است که در این زمینه می دانند و تجربه دارند.

چگونه یک طراح وب خوب پیدا کنیم

لیست بهترین شرکت های طراحی وب بین المللی

صدها شرکت طراحی وب بریتانیایی در سراسر جهان وجود دارد، اما همه آنها نمی توانند به طور کامل نیازهای شما را برای داشتن یک سایت جهانی برآورده کنند. به همین دلیل ما لیستی از بهترین شرکت های طراحی سایت را در اینجا جمع آوری کرده ایم.

آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا

بهترین انتخاب برای شرکت های ایرانی و فارسی زبانی که قصد طراحی و توسعه وب سایت بین المللی را دارند، استفاده از خدمات یک شرکت ایرانی با سابقه پروژه های موفق در سراسر جهان است. آژانس ترا یکی از بهترین نمونه هایی است که انواع خدمات توسعه وب چند زبانه، سئوی بین المللی و تولید محتوا به زبان مقصد، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی رسانه های اجتماعی و غیره را به مشتریان خود ارائه می دهد.

این تیم متخصص با تکیه بر 10 سال تجربه بین المللی در زمینه دیجیتال مارکتینگ می توانند شما را در موفقیت در بازار جهانی یاری کنند. هم اکنون می توانید از مشاوره رایگان این نمایندگی بهره ببرید و سپس بهترین تصمیم را در مورد آینده فعالیت های تجاری خود بگیرید.

آژانس طراحی سایت بین المللی Terra

WebFX WebFX

WebFX یک شرکت راه حل های بازاریابی دیجیتال با تیمی قوی از بازاریابان، طراحان و توسعه دهندگان وب است. WebFX برنده جوایز بین المللی متعددی است و تجربیات بین المللی موفق بی شماری دارد. این شرکت از سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین شرکت ها در صنعت وب می باشد.

بیشتر بخوانید: https://diyarmirza.ir/1402/04/بهترین-شرکت-طراحی-سایت-تهران/