سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

هر آنچه که باید در مورد کاغذ دیواری بدانید

    نظر


همه چیز درباره کاغذ دیواری :: خانه مکانی امن است که بیشتر عمر خود را در آن می گذرانیم. بنابراین خانه باید دکوراسیون داخلی خوب و جذابی داشته باشد. یکی از عناصر دکوراسیون داخلی دیوار است، رنگ و شکل آن بر ذهن و روح ما تأثیر می گذارد و ما را آرام می کند. برای تزئین دیوارها؛ می توانید از دو روش متداول به نام طراحی یا افزودن کاغذ دیواری استفاده کنید. نصب کاغذ دیواری می تواند رنگ و بوی جدیدی به خانه بدهد.



کاغذ دیواری چیست

البته، هر آنچه که بهترین دوستان شما از دیجی پارکت در مورد والپیپرها می دانند. در واقع کاغذ دیواری ها جایگزین مناسبی برای رنگ هستند که می توانند رنگ ها و طرح های مختلفی داشته باشند. این کاغذها در واقع از کاغذ هستند! هنگام نصب آنها پس از صاف شدن دیوار و بدون فرورفتگی (روی بتونه) با چسب روی دیوار نصب می شوند.


مزایای کاغذ دیواری رنگی

یکی از مزایای کاغذ دیواری رنگی این است که اگر می خواهید از آن استفاده کنید، لازم نیست کل اتاق را جمع کنید. اگر دیوارهای باز دارید فقط باید مبلمان را کمی جابجا کنید تا بتوانید کاغذ دیواری را ببندید. همچنین نصب آن راحت تر و سریعتر از رنگ آمیزی است.

یکی دیگر از مزایای این روش دکوراسیون منزل، تنوع طرح و رنگ است. می توانید اتاق کودکان را با کاغذ دیواری های کارتونی و فانتزی تزئین کنید، اما این گزینه در هنگام نقاشی تقریبا غیرممکن است.

کاغذ دیواری ارزان تر از رنگ است. درست است که در هنگام نصب باید کمی بیشتر از رنگ آمیزی بپردازید، اما کاغذ دیواری همچنان قوی تر است. البته این قیمت خیلی بالا نیست. یعنی هرکس با هر درآمدی می تواند به راحتی از کاغذ دیواری استفاده کند و زندگی خود را با آن تزئین کند.

 

سهولت در نظافت دیوار یکی از مهمترین مزیت هاست. برخلاف دیوارهای رنگی، آنها را می توان به راحتی با صابون تمیز کرد.

نحوه مراقبت از کاغذ دیواری

لازم نیست خیلی در مورد آن سخت گیری کنید اگر بچه ندارید که دیوار را خراش دهید یا بدتان نمی آید که به دیوار بکوبید، مشکلی نخواهید داشت! از این رو:

1- کاغذ دیواری را زیاد نشویید.

2- پس زمینه را با جسم تیز خراش ندهید.



چگونه کاغذ دیواری مناسب انتخاب کنیم؟

انتخاب کاغذ دیواری بستگی به محل نصب دارد. به عنوان مثال در اتاق کودک باید طرح های فانتزی و طرح های کودکانه وجود داشته باشد، در اتاق خواب رنگ های سرد و رنگ های بسیار روشن در آشپزخانه نصب نشود، زیرا ممکن است کثیف شوند.

 

رفرنس مقاله:https://decoration-and-design.com/دکوراسیون-داخلی/کاغذ-دیواری-در-شیراز