سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

کفکش راد پمپ

    نظر

مقدمه ای بر پمپ کف چوبی و ویژگی های آن

آشنایی با میله پمپ کفی:

پمپ کفی میله ای پمپ میله ای یکی از محصولات این شرکت است و برای انتقال آب از سطح پایین به سطح بالاتر استفاده می شود. پمپ شناور میله ای نوعی پمپ گریز از مرکز است و از انرژی جنبشی آب برای حرکت و حرکت آن استفاده می کند. از محصولات اصلی این شرکت می توان به پمپ سانتریفیوژ، پمپ شناور، کف کش 3 اینچی، اسکرید 2 اینچ، کف کش 1.1/4 اینچ اشاره کرد. این پمپ ها به طور گسترده برای آبگیری فاضلاب و چاه های سپتیک، پمپاژ آب از چاه های عمیق کشاورزی به سطح، انتقال آب از رودخانه ها به مزارع، استخرهای شنا، آبزی پروری، صنایع مختلف انتقال مایعات استفاده می شود. برای آشنایی بیشتر با پمپ های کفی لازم است با ویژگی ها و انواع این دسته از پمپ ها آشنا شوید. این پمپ ها به گونه ای طراحی شده اند که در فشارهای بالاتر و مدت زمان طولانی تری کار کنند. مواد آلیاژی مورد استفاده در انواع پمپ های کف کش از جمله پمپ های میله ای، بسته به هدف پمپ، پلاستیک فشرده، چدن یا فولاد ضد زنگ می باشد.

پمپ کف با شفت چگونه به حرکت آب کمک می کند؟

حرکت موتور داخلی پمپ باعث ایجاد انرژی جنبشی در آب می شود و این انرژی باعث می شود که آب از سطح پایین تر به سطح بالاتر حرکت کند. این پمپ ها فشار آب خروجی را افزایش می دهند و به این ترتیب می توانیم در مکان هایی که نیاز به پاشیدن مقدار زیادی آب داریم از آن استفاده کنیم. برای توضیح این موضوع می توان به استخرهای پرورش ماهی قزل آلا اشاره کرد. در این استخرها می توان از پمپ میله ای شناور برای ایجاد فواره های مصنوعی برای تهویه آب و ایجاد گردش و جریان آب در استخر استفاده کرد. نکته جالب توجه در طراحی و ساخت این سری از پمپ ها جدا شدن محفظه سیل از موتور الکتریکی است. این جداسازی از ورود آب و آسیب رساندن به قطعات الکتریکی پمپ جلوگیری می کند. گروه صنعتی راد با تیمی متشکل از کارشناسان طراحی صنعتی، مهندسین مواد و کارشناسان مکانیک و برق همواره در تلاش است تا انواع پمپ کف راد را با کیفیت بالا تولید کند. با توجه به اینکه یک پمپ شناور باید بتواند برای مدت طولانی در آب های عمیق کار کند، کیفیت ساخت بالای قطعات بدنه پمپ یکی از مهمترین نکات در ساخت و طراحی آن است.

 

مشخصات پمپ کف ساقه چیست؟

پمپ کفی راد یکی از برندهای پیشرو در زمینه ساخت انواع پمپ کفی صنعتی و پمپ های سانتریفیوژ می باشد. این پمپ ها دارای ویژگی های خاصی هستند

ساخت مهندسان حرفه ای: پمپ های راد زیر نظر مهندسین مجرب و تیم فنی کوچک انواع پمپ ها را با کیفیت بین المللی تولید می کند.

استفاده از مصالح و مصالح مرغوب در ساخت: یکی از ویژگی های منحصر به فرد پمپ کفی راد استفاده از مواد و مصالح مرغوب برای ساخت قسمت های مختلف پمپ می باشد. یکی از مواد مورد استفاده در ساخت پمپ های اسن فولاد ضد زنگ می باشد. ملخ داخلی، محفظه سیل و سایر قسمت های این پمپ از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که باعث می شود قطعات پمپ برای مدت طولانی دوام بیاورند. علاوه بر این قسمت هایی از پمپ که در مجاورت مستقیم آب قرار دارند و پس از مدتی مجبور به تعویض می شوند از پلاستیک فشرده مرغوب ساخته شده اند. آب بندی این قسمت ها به گونه ای انجام شد که از نفوذ آب به سایر قسمت ها جلوگیری شود.

پاسخگویی به نیازهای مشتری: یکی از ویژگی های منحصر به فرد پمپ های کف راد توجه آنها به نیازهای مشتریان و تلاش آنها برای رفع عیوب محصول است. گروه تحقیق و توسعه این شرکت که به بررسی مشکلات طرح های قبلی این شرکت می پردازد، سعی در رفع آنها داشته و با تولید مدل های مختلف پمپ، سبد محصولات متنوعی را به مشتریان ارائه می دهد.

تیمی پیشرو در تحقیق و توسعه: با توجه به پیشرفت علم و دانش و تولید مواد و آلیاژهای جدید که در سراسر دنیا برای ساخت انواع قطعات صنعتی استفاده می شود، حفظ گروه صنعتی راد آپ ضروری است. تا امروز به منظور رقابت با برندهای بین المللی. به همین منظور تیم تحقیق و توسعه این شرکت همواره با بررسی آخرین ساخته های شرکت های معتبر جهانی سعی در نزدیک شدن به مرزهای مشترک این شرکت ها دارد.

علاوه بر موارد فوق، به خریداران این محصول خدمات پس از فروش مختلفی توسط تیم پشتیبانی شرکت فایو راد ارائه می شود. بنابراین نیازی به صرف زمان و هزینه زیاد برای یافتن قطعات جدید و سرویس آنها نیست.

 

اطلاعات بیشتر:https://abniro.com/water-pump/raad-pump/