سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بهترین مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل

    نظر

 

ولی اگر در بین تازهوارهای دنیای شیائومی هستید احتمالا برای پیدا کردن بسیاری از قابلیتها به ویژه در بخش تنظیمات حسابی گیج خواهید شد؛ چون همان طور که در بررسیهای دیگر گوشیهای این کمپانی هم گفتهام ظاهرا شیائومی با چیدمان بیشتر گزینههای بخش تنظیمات در اندروید سر ناسازگاری دارد. یعنی در چه مساحتی می خواهید موزیک پخش کنید ؟ برای لذت بردن از موزیک نیاز به پخش کننده هایی با صدای رسا می باشد. شرکت های وارد کننده اصلی و یا تولید کننده ها حتما قیمت های به تناسب بهتری دارند. A32 Samsung Galaxy بهصورت پیشفرض با اندروید 11 در بازار به فروش میرسد که با ارائه آپدیتهای جدید از طرف شرکت سامسونگ به نسخههای بالاتر نیز ارتقاء پیدا میکند. سینما خانواده از نظر تعداد تکه بالاتر می باشد اما باریکتر و قدرت کمتری نسبت به اسپیکر های ایستاده دارد. اما از آنجایی که هم حجم بالاتری دارند هم ثبت آنها زمان بیشتری طول میکشد پیشنهاد میکنم چندان به کیفیت کمی بالاتر آن دل خوش نباشید.

 

زمانی که تصحیح خودکار اعوجاج را از منوی تنظیمات دوربین فعال کرده باشید و دو عکس را بلافاصله پشت سر هم بگیرید، در کمال تعجب یکی از عکسها با اعوجاج و یکی دیگر با اعوجاج تصحیح شده ثبت میشود. علاوه بر این اگر هوش مصنوعی گوشی را فعال کنید، در بسیاری از شرایط به طور خودکار HDR را فعال میکند که بسته به شرایط ممکن است موضوع چندان خوشایندی نباشد. در مورد خرید این دو گوشی نیز علاوه بر بررسی ویژگیها و خصوصیات مختلف آنها میتوان براساس سلیقه و بودجه تصمیم گرفت و انتخابی مناسب داشت. برای تجربه بازی به سراغ چندین بازی با کیفیتهای مختلف رفتم. با مقایسه POCO M4 با Galaxy A32 میتوان به اطلاعات بیشتر و بهتری در مورد آنها دست یافت. دوربین فوق عریض در شب مشابه بیشتر گوشیهای دیگر عکسهای کم کیفیت، پر از نویز و با خطاهای نوری فراوان ثبت میکند و بهتر است در شرایط نوری ضعیف قید استفاده از آن را بزنید. بنابراین، اگر قصد دارید یک اسپیکر داشته باشید که قابل حمل باشد و همچنین فضای زیادی را نیز اشغال نکند، بهتر است یک نوع قابل حمل آن را برای خرید در نظر بگیرید. گوشی گلکسی A32 بهتر است یا پوکو M4؟

 

پوکو ام 4 یک باتری با ظرفیت 5000 میلیآمپر که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی میکند، دارد و این نسبت به شارژ سریع 18 واتی پوکو M3 Pro یک پیشرفت قابل ملاحظه است. خوشبختانه پوکو داخل جعبه پوکو ام 4 پرو از آداپتور شارژ 33 واتی استفاده کرده که در مدت حدود 25 دقیقه میتواند باتری را تا 50 درصد شارژ کند. باتری داخل آن کار تامین انرژی آن را انجام می دهد. در بازیهایی مانند کالاف دیوتی موبایل در یک ساعت بازی خیلی زود 22 درصد از شارژ باتری کم میشود. گوشی Poco M4 نیز دو اسپیکر مستقل در بین بریدگیهای بالا و پایین دارد که پیشرفت قابلملاحظهای به شمار میرود. پیشرفت و توسعه تکنولوژی در دنیا بر نوع و شیوه… در گوشی a32 از یک نمایشگر 6.4 اینچی Super AMOLED استفاده شده که با پشتیبانی از رفرشریت خوب 90 هرتزی، علاوه بر فیلم دیدن، برای وب گردی و بازی کردن نیز ایدهال است. از اسپیکر های 3 تیکه بصورت مجزا نیز میشود استفاده کرد. فلزی شکل های گوناگونی دارند مانند: ظروف بسته بندی نوشیدنی ، قوطی کنسرو ، بطری نوشابه ، تیوپ های آلومینیومی ، اسپری ها ، قوطی های رنگ ، محصولات پزشکی ، بسته بندی مواد شیمیایی ، حلب های روغن های غذایی و صنعتی…

 

از آنجایی که جعبه و بسته بندی محصولات از دیدگاه متخصصان صنعت فروش و تبلیغات از اهمیت خاصی برخوردار است ، نوع بسته بندی و انتخاب ظاهر آن نیاز به پروسه ای دقیق و کاملا حساب شده است . که قابلیت بارها استفاده و پر کردن را دارند و تغییر شکل نخواهند داد. رابط کاربری دوربین امکان تغییر گزینههای پیش فرض در منوی پایینی را در اختیارتان میگذارد و اگر به گزینهای نیاز نداشتید کافیست آن را به بخش More منتقل کنید یا برخی گزینهها از جمله عکاسی تایملپس، پانوراما یا عکاسی 108 مگاپیکسلی را به نوار پایینی بیاورید. نمایشگر همیشه روشن شیائومی می 11 از قابلیتهای جذاب گوشی است؛ البته این جذابیت زمانی معنی پیدا میکند که تصویر پس زمینه را از بین گزینههای «سوپر والپیپر» انتخاب کنید. این دو گوشی که هر دو از کمپانیهای متفاوتی هستند و اجزایی حرفهای و باکیفیت دارند. در بخش حافظه داخلی و حافظه رم دو نسخه از این گوشی وجود دارد یکی نسخه 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت حافظه رم و دیگری 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت حافظه رم. شما میتوانید با خواندن این مطلب با هر دو گوشی بیشتر آشنا شوید.

 

https://khademitech.com/