سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

ارزان ترین شهر ترکیه برای خرید خانه کدام است؟

    نظر


در مجله مهاجرتی نیلگام با ارزان ترین شهر ترکیه برای خرید خانه آشنا شوید و اطلاعات کافی برای خرید خانه در این کشور اوراسیایی به دست آورید. در این مقاله شما را با قوانین کلی خرید ملک در کشور آشنا می کنیم، در مورد قیمت آپارتمان در مناطق مختلف ترکیه صحبت می کنیم و می بینیم کدام شهرهای ترکیه مناسب هستند، برای خرید ملک و سرمایه گذاری تجمیع کنید. و ارزان ترین شهر ترکیه برای خرید خانه کجاست؟

همانطور که قبلا در مورد قوانین جدید خرید ملک در ترکیه و اخذ پاسپورت این کشور اشاره کردیم، اتباع خارجی از سال 2018 این امکان را دارند که یک یا چند ملک ملکی به ارزش کل 250000 دلار آمریکا با مجوز دائم خریداری کنند. کارت اقامت. شهروندی و پاسپورت ترکیه برای خریدار، همسر و فرزندان زیر 18 سال.

همین موضوع باعث شده تا در سال های اخیر بسیاری از ایرانیان به فکر خرید ملک و سرمایه گذاری در ترکیه بیفتند و به خریدار شماره یک ملک در این کشور تبدیل شوند. در واقع کافی است با مقایسه و انتخاب بهترین گزینه برای خرید ملک در ترکیه یا ایران متوجه شوید که میزان مزیت های خرید خانه در ترکیه بسیار دشوارتر از گزینه های مشابه در ایران است.

اگر حداقل بودجه 250 هزار دلاری ندارید باز هم می توانید خانه و ملک خود را در ترکیه نگهداری کنید و در غیر این صورت از حق شهروندی، امکان تابعیت مضاعف و اخذ پاسپورت ترکیه محروم خواهید شد. اما تا زمانی که کارت اقامت دائم داشته باشید، سرمایه گذاری مطمئنی است و البته امکان کسب ارز و تحصیل رایگان برای فرزندانتان در ترکیه نیز وجود دارد.

با ما همراه باشید تا ارزان ترین شهر ترکیه برای خرید خانه را معرفی کنیم.

ارزان ترین شهر ترکیه برای خرید خانه

به عنوان یک خریدار خارجی در حال خرید خانه در ترکیه، اگر فقط به دنبال ارزان ترین شهر ترکیه برای خرید خانه باشید و فاکتورهای دیگر را در نظر نگیرید، در درازمدت از تصمیم خود بازنده و پشیمان خواهید شد.

به عنوان مثال، فرض کنید ایران را نمی شناسید و می خواهید خانه ای با قیمت مناسب با رفاه و آسایش شهری مانند تهران بخرید، اما در خراسان جنوبی یا مناطق دورافتاده ای مانند کهگیلویه و بویراحمد به شما ملک پیشنهاد می شود.

قیمت مناسب و مقرون به صرفه ملک قطعا شما را به خود جذب می کند و برای خرید آن قدم می گذارید اما بعد از مدتی متوجه می شوید که نمی توانید از آن انتظار یک ویلای تعطیلات داشته باشید چه برسد به امکانات شهری دسترسی شما محدود و دلپذیر و معتدل است. آب و هوایی که در نظر داشتید با سرمای شدید کوه ها و بیابان ها ویران شده است.

بنابراین بسیاری از افراد به عنوان یک ایرانی که هیچ اطلاعی از شرایط خرید خانه در ترکیه ندارند، به جای اینکه به دنبال ارزان ترین شهر ترکیه برای خرید خانه باشند، تنها به دنبال آپارتمان در مناطق مختلف استانبول هستند.جستجوی قیمت و گردشگران شهر محبوب استانبول انتخاب خود را انجام می دهند.

در واقع بسیاری از ما ترکیه را تنها با نام شهر معروف استانبول می شناسیم و به این نکته توجه نمی کنیم که گزینه های جذابی مانند آنکارا، پایتخت ترکیه یا آنتالیا یا آنالیا وجود دارد.

اگر شما از آن دسته خریدارانی هستید که علاقه زیادی به اقامت و اقامت در استانبول دارید و فقط می خواهید در بخش املاک و مستغلات این شهر جذاب و زیبا سرمایه گذاری کنید، خرید ارزان ترین اطلاعات شهر در ترکیه را به شما توصیه می کنیم. با مشاوره تخصصی گروه شرکت های نیلگام بهترین گزینه را متناسب با بودجه خود بیابید.

قبل از پرداختن به فاکتور ارزان ترین شهر ترکیه به غیر از استانبول، از نظر بهترین شهرها برای خرید و فروش ملک در ترکیه، باید بگوییم شهرهایی مانند آلانیا، آنتالیا، سیده، بلک، کمر، بدروم. فتحیه یک گزینه ایده آل برای سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه است.

اما طبق آخرین آمار سایت خانه بوقلمون در سال جدید، ارزان ترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه به شرح زیر است:

شهر آلتینکم - ما آن را دیدیم

آلتینکوم که با نام دیدیم نیز شناخته می شود، یکی از انتخاب های مورد علاقه گردشگران خارجی به خصوص انگلیسی و خریداران ملکی از سراسر جهان است. میانگین قیمت خرید خانه در این شهر از 45000 دلار آمریکا شروع می شود.

از جمله مواردی که آلتینکوم را در لیست ارزان ترین شهرهای ترکیه قرار داده می توان به گزینه های زیر اشاره کرد.

این شهر دارای تعداد زیادی خانه، آپارتمان، ویلا و همچنین زمین های آماده ساخت است که قیمت ملک را پایین نگه می دارد.

آلتینکم یکی از شهرهایی است که اتباع خارجی دیرتر از سایر شهرها برای سرمایه گذاری و خرید ملک آن را کشف کردند.

تنها ده سال از بهسازی و بهسازی زیرساخت ها و راه های این شهر می گذرد.

این شهرستان به وعده خود مبنی بر ساخت یک زمین گلف با کیفیت عمل نکرد

فرقی نمی کند که به دنبال ارزان ترین شهر ترکیه برای خرید خانه هستید یا گران ترین گزینه، زیرا در هر صورت باید از شهر مورد نظر خود دیدن کنید و تمامی گزینه های مهم و موجود را بررسی کنید.

در واقع دسترسی به ساحل دریا، قرار گرفتن در مناطق کوهستانی، شرایط آب و هوایی در طول سال، امکانات رفاهی و مراکز خرید شهر، وضعیت شهر به عنوان یک شهر توریستی محلی یا آینده و همچنین امکانات رفاهی عمومی. از شهر ساخت و ساز می تواند در میان بسیاری از مسائل باشد. در انتخاب ملک و خرید خانه در ترکیه قاطع باشید.

پس قبل از گشت و گذار در گران ترین و ارزان ترین شهرهای ترکیه، فراموش نکنید که تمامی فاکتورهای خرید خانه در ترکیه را بررسی کنید و به فکر دریافت مشاوره تخصصی باشید تا مطابق میل خود در این مسیر گام بردارید.

ترابزون

از نظر ارزان ترین شهر برای خرید خانه در ترکیه می توان از ترابزون به عنوان یک شهر ایده آل برای سرمایه گذاری نام برد. همانطور که دیدیم، سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات کمتر مورد توجه قرار گرفته است و شاهد هجوم خریداران خارجی مانند استانبول و سواحل مدیترانه یا دریای اژه نبوده است.

طبق آمار، اکثر خریداران اروپایی سواحل جنوبی و غربی ترکیه را برای خرید ملک ترجیح می دهند، اما اکثر شهروندان خاورمیانه به دلیل فضای دوستانه، سنت و خانواده ترابزون، خرید ملک را ترجیح می دهند. البته باید بگوییم که ترابزون را می توان در لیست ارزان ترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه قرار داد.

شما می توانید با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه در ترابزون گزینه های بسیار خوبی با تراس و منظره دریا پیدا کنید و از سرمایه گذاری خود در ترکیه در کنار خانواده لذت ببرید.

دالمن می خواند

اگر به دنبال مکانی آرام و آسان برای بازنشستگی هستید، مکانی که شما را با طبیعت آشتی دهد، دالامان ترکیه ممکن است انتخاب خوبی برای شما باشد. اگرچه دالامان ارزان ترین گزینه برای خرید خانه در ترکیه است، اما دارای فرودگاه بین المللی و خانه های خوش ساخت و خانه های زیبا است.

لازم به ذکر است که بودجه اولیه و لازم برای خرید ملک در شهرستان دالامان از 45 هزار دلار آمریکا شروع می شود که حدود یک میلیارد و صد و بیست میلیون تومان پول ایرانی است.

اما باید بدانید که با این مبلغ می توانید متر مربعی بیشتر از خانه های شهرهای ایران خریداری کنید و از امکانات بی سابقه ای مانند خانه مستقل، منظره دریا، حتی یک استخر مشترک بهره ببرید.

باید توجه داشته باشید که ارزان ترین شهر ترکیه برای خرید خانه همیشه به این معنا نیست که تجهیزاتی ندارد و غیر قابل تحمل است، بلکه ممکن است مراکز خرید زیادی نداشته باشد یا امکانات زیادی نداشته باشد یا شرایطی از این قبیل داشته باشد. مانند استانبول کوهستانی است و دسترسی بین المللی و امکانات حمل و نقل کافی مانند مترو ندارد.

بنابراین در هنگام انتخاب و خرید ملک در ترکیه به تمام جنبه های موجود توجه کنید و تنها به موضوع بودجه، مقرون به صرفه بودن و هزینه توجه نکنید.

شهر استانبول

شاید تعجب آور باشد، اما بر اساس آمار سال جدید وب سایت turkeyhomes، شهر محبوب استانبول نیز در لیست ارزان ترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه قرار گرفته است. مناطق زیادی در استانبول وجود دارد که به دو دسته آسیا و اروپا تقسیم شده اند، بنابراین انتخاب یکی می تواند کمی دشوار باشد.

از محله ها و مناطق گران قیمت خانه مجلل و کاملا مجهز در توسعه مناطق در کنار فرودگاه های جدید و پروژه های فعال در شهرهای بزرگ و مجهز مانند استانبول. خانه هایی با ارزش صدها هزار دلار یا به اندازه سلیقه خود را پیدا خواهید کرد.

با دریافت مشاوره تخصصی و انتخاب گزینه عالی می توانید خرید یک یا چند خانه در مناطق در حال توسعه و خارج از مرکز شهر استانبول را بدون پرداخت سود در دستور کار خود قرار دهید و به تدریج این کار را انجام دهید. و به مدت 5 سال به صورت اقساط پرداخت کنید.

‌ ‌ ‌ قطعا برای این کار باید پول زیادی خرج کنید. اما با بررسی و مقایسه تمامی موارد و مناطق موجود برای خرید ملک در این شهر، استانبول نیز می تواند ارزان ترین شهر ترکیه برای خرید خانه باشد.

اگر زیاد به ترکیه سفر می کنید و می خواهید در یک مکان زیبا و آب و هوای خوب در کنار اعضای خانواده خود استراحت و استراحت کنید و به جای رزرو هتل و پرداخت هزینه زیاد، می توانید خانه یا ویلا برای خود پیدا کنید. بهتر است به شهر آلانیا در ترکیه بروید.

شهری که میانگین خرید خانه در آن از 45000 دلار شروع می شود و به دلیل محبوبیت بالای توریستی منطقه، بنابراین این شهر یک سرمایه گذاری مطمئن و فرصتی برای کسب درآمد از خارج است. برای خرید ملک از شرکت مهاجرتی کمک بگیرد.

اگر بودجه کمی دارید و به دنبال ارزان ترین شهر ترکیه برای خرید خانه هستید، باید توجه داشته باشید که برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه، نیازی به فروش خانه ای که خریداری کرده اید حداقل به قیمت 5 نیست. سال ها. 10 سال

حتی می‌توانید با کارشناسان فروش گروه شرکت‌های نیلگام هماهنگ کنید تا املاکی با شرایط اجاره سالانه مطلوب پیدا کنید و به شما در کسب ارز و پرداخت اقساطی کمک کنید.

البته این مشکل مربوط به خانه هایی است که در مرکز شهر واقع شده اند و شباهتی به خانه های ویلایی و ویلایی ندارند. زیرا اگر قصد خرید ویلا در کنار دریا و برای تعطیلات را دارید، تنها در فصل گردشگری و در مدت زمان کوتاهی می توانید آن را به گردشگران خارجی اجاره کنید و در طول سال هیچ ارزی دریافت نخواهید کرد. . املاک و مستغلات را در نظر بگیرید.

فراموش نکنید که اجاره ملک در ترکیه شامل پرداخت مالیات سالانه به دولت این کشور می باشد. همچنین مواردی مانند مراقبت از لوازم منزل مانند استخر، تهویه مطبوع و گرمایش و یا حتی شارژ منزل در بسیاری از موارد بر عهده شماست و باید آمادگی پرداخت هزینه های ماهانه و سالانه آنها را داشته باشید.

اگر مراحل انتخاب محله و ارزان ترین شهر ترکیه را برای خرید خانه با موفقیت پشت سر گذاشته اید، بهتر است یک ملک نوساز یا چند ساله انتخاب کنید، خانه ای با عمر طولانی بخرید و آن را بازسازی نکنید. با توجه به قوانین ساخت و ساز دولت ترکیه، سیستم این کشور با ایران بسیار متفاوت است و هزینه بیشتری خواهد داشت.

همچنین باید توجه داشته باشید که پول تنها بخشی از بودجه خرید خانه در ارزان ترین شهر ترکیه نیست و باید مواردی مانند هزینه های ثبت نام، مشاوران املاک، هزینه های اسناد رسمی، مترجمان، وکلا، ارزیابی املاک را نیز در نظر بگیرید. و مالیات

در نهایت توصیه می کنیم در مورد عوامل مختلف خرید خانه یا آپارتمان در شهرهای مختلف ترکیه تحقیقات خود را انجام دهید. اگر اطلاعات کافی در مورد قوانین خرید خانه، انتقال اسناد، پایان کار یا تعهدات شهرداری ندارید، حتما از کارشناسان معتبر ایرانی زبان مشاوره و راهنمایی بگیرید.این انجمن در مورد مسائل ترکیه.

در صورت تمایل می توانید از صفر تا صد ملک، شهر، منطقه و محله را انتخاب کنید، ملک خریداری کنید و اسناد انتقال دهید، حساب بانکی افتتاح کنید و کد مالیاتی بگیرید. ، و می تواند اقدامات دیگری را برای اخذ کارت اقامت و حقوق شهروندی ترکیه انجام دهد. متخصص در گروه شرکت ها نیلگام را سپرده گذاری کنید و با توجه به سبک و سلیقه خود بهترین و مطمئن ترین گزینه ها و سرمایه گذاری ها را در ترکیه انجام دهید.