سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

لیزر موهای زائد با الکس کاندلا و نتیجه شگفت انگیز آن

    نظر


لیزر موهای زائد توسط الکس شاما یک فناوری جدید با طول موج نور 755 نانومتر است که به دلیل سرعت، دقت و کارایی بهتر نسبت به سایر دستگاه های رقیب، تاثیر ویژه ای در از بین بردن رشد مو و از بین بردن مقادیر زیاد دارد. موهای ناخواسته پیشرو هستند در این مقاله به بررسی عملکرد لیزر الکس کاندلا، ویژگی ها، کاربردها و نتایج آن می پردازیم.

الکس کاندلا لیزر نونی

لیزر الکساندرایت که با نام الکس کاندلا نیز شناخته می شود، یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر در جهان است که منبع انرژی خود را از لامپ می گیرد و تحرک الکترون ها را افزایش می دهد. .

هنگامی که سطح انرژی الکترون ها تا نقطه تجمع افزایش می یابد، به یک موج لیزری تبدیل می شود. حال برای تقویت بیشتر این انرژی از تقویت کننده قوی تری عبور داده می شود و سپس قدرت لیزر افزایش می یابد. به همین دلیل است که دستگاه لیزر الکساندرایت علاوه بر تخریب فولیکول های مو می تواند به صورت صنعتی برای برش، حکاکی یا رفع مشکلات پوستی استفاده شود.

چگونه موهای زائد را با لیزر الکس کاندلا از بین ببریم.

دستگاه الکس کاندلا حرارت شدیدی را با لیزر به فولیکول مو می رساند که باعث تخریب شدید مو و تخریب ساختار مو و جلوگیری از رشد مجدد مو می شود. فولیکول مو حاوی ریشه، چربی، پوست و مجرای مو است که مو را به پوست و بافت مو متصل می کند و حاوی موادی است که رنگ مو را تولید می کند و نقش مهمی در تعیین رنگ مو دارد.

لیزر الکس کاندلا برای حمله به رنگدانه یا ملانین مو و پوست سر بسیار خوب عمل می کند. حالا اگر موها هیچ رنگ یا رنگدانه ای ندارند. هر نوع لیزر حتی پیشرفته ترین لیزرهای الکس کاندلا نیز نمی تواند به مو آسیب برساند. به همین دلیل است که لیزر الکس کاندلا روی موهای سفید و موهای خاکستری روی موهایی که از بدو تولد رنگدانه ندارند کار نمی کند.

مزایای لیزر الکس کاندلا 

از بین بردن موهای زائد با لیزر الکس کاندلا  علاوه بر درد الکس کندلا، مزایای زیادی دارد که در این مقاله به برخی از آنها پرداخته ایم:

عملکرد خوب: لیزر الکس کاندلا قابلیت تنظیم شدت و تغییر طول موج را دارد که برای افراد دارای پوست حساس بسیار مهم است. به دلیل خطر و آسیب به پوست چیزی وجود ندارد و پزشک می تواند به راحتی موهای هر قسمت از بدن را با دستگاه الکس کاندلا حذف کند و رشد مو را تا 85 درصد کاهش دهد.

دقت و سرعت بالا: برخلاف سایر دستگاه های لیزر، میزان خطای لیزر الکس کاندلا بسیار کم است و می توان آن را با حالت سوئیچینگ تطبیق داد که سرعت پالس ها را کوتاه می کند و منجر به حذف دقیق و بهتر موهای زائد می شود.

رفع لک و خالکوبی: افرادی که پوستشان لک های ناشی از بارداری، سن، مصرف دارو، بیماری های کبدی یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید است، علاوه بر رفع موهای زائد، می توانند با لیزر الکس کاندلا نیز این لک ها را از بین ببرند. و ناپدید شد؛ علاوه بر این، افرادی که از طراحی خالکوبی خود راضی نیستند، می توانند تاتوی الکس کندل مورد نظر خود را با لیزر پاک کنند.

مناسب برای انواع پوست و انواع مو: لیزر الکس سانبرایت برای انواع پوست قابل استفاده است. اما برای افرادی که پوست بسیار تیره ای دارند یا پوست رنگدانه ای دارند، در صورت عدم توجه متخصص به طول موج، قسمت های پوست روشن می شود که باعث ایجاد اسکار و لک می شود. به همین دلیل لیزر الکس سانبرایت برای پوست های روشن با موهای تیره بهترین کارایی را دارد.

تاییدیه FDA: سازمان غذا و داروی ایالات متحده مسئول نظارت بر ایمنی داروها، وسایل پزشکی و محصولات غذایی است که دستگاه الکس کاندلا را برای کارایی و ایمنی تایید کرده است.

کاهش درد: سرعت لیزر در دستگاه الکس کندلا دو ضربه در ثانیه است که درد را به شدت کاهش می دهد و دارای سیستم مکث هوشمند است که در این مدت به بسیاری از نواحی انرژی می دهد و فولیکول ها را از بین می برد. .

سرد و آرام نباشد: به دلیل سرعت بالا و تنظیم طولانی مدت نباید نرم و سرد باشد و مراجعه کننده احساس درد نکند. به جز پوست بسیار حساس و آستانه تحمل درد انسان پایین است. همچنین دستگاه الکس کاندلا دارای سیستم خنک کننده است بنابراین قرمزی و التهاب در این دستگاه به ندرت دیده می شود.

قابل استفاده برای کل بدن: با لیزر الکس کاندلا، هر قسمت از بدن با موهای زائد، از صورت و گردن تا شکم، ران، شانه، بازو، دست، پا، ناحیه بیکینی، زیر بغل، گوش، ناحیه تناسلی منطقه و غیره کشنده است.

مراقبت های لیزری لازم با الکس کاندلا

محافظت در برابر آفتاب: قبل از دریافت لیزر، از آفتاب سوختگی خودداری کنید و اگر مجبور هستید در معرض آفتاب باشید، از ضد آفتاب استفاده کنید. زیرا آفتاب سوختگی قبل و بعد از لیزر موهای زائد بسیار مضر است و پوست را تحریک می کند. هنگام زیر نور خورشید از کلاه، دستکش و عینک آفتابی استفاده کنید.

لوازم آرایشی: قبل از لیزر از هیچ گونه لوازم آرایشی استفاده نکنید.

مشاوره با پزشک: قبل از انجام لیزر حتما با پزشک خود مشورت کنید. اگر از داروی خاصی استفاده می کنید یا بیماری خاصی دارید، حتما به پزشک یا متخصص خود اطلاع دهید.

مراقبت های بعدی با لیزر الکس کاندلا

به مدت 24 ساعت از حمام کردن خودداری کنید.

از مالش، دستکاری پوست، اسکراب و پاک کننده های آرایش خودداری کنید.

زیر نور مستقیم آفتاب نمانید.

در صورت بروز تورم و قرمزی با پزشک مشورت کنید.

اگر روی پوست خود احساس قرمزی و گرما می کنید از خنک کننده ملایم یا کمپرس یخ استفاده کنید.

از کرم ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنید.

از مواد شوینده ملایم و بدون عطر استفاده کنید.

تا زمان بهبودی پوست از فعالیت های شدید و تعریق زیاد خودداری کنید.

تاثیر لیزر الکساندرایت بر موهای زائد

تمام افرادی که از لیزر الکس کاندلا استفاده کرده اند دوره رشد مجدد مو بسیار کوتاهی دارند و نسبت به روش های دیگر به جلسات کمتری نیاز دارند. کمتر مصرف می کند و همچنین موهای نازک و وز را از بین می برد.

کاربردهای لیزر الکس کاندلا

رفع موهای زائد: لیزر موهای زائد بیکینی روشی موثر و دقیق است، پس از اتمام جلسات مشتری، مراجعه کننده احساس می کند که پوست او جوان و شاداب شده است که این جوانسازی پوست نیست، بلکه فقط حذف فولیکول مو است. اما لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی به شدت موهای ناخواسته را کاهش می دهد.

رفع آسیب عروقی: این نوع لیزر رگ های خونی را کوچک می کند و رگ های واریسی را کوچک می کند و تعریق غیر طبیعی را بهبود می بخشد.

پاک کننده خال گوشتی: با لیزر الکس کوندلا می توانید انواع خال ها از جمله لکه های گوشتی را از بین ببرید. البته برای از بین بردن خال مادرزادی باید به پزشک متخصص مراجعه کنید.