سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

تقویت کننده

    نظر


وقتی نان و سامبوسا را ??از هر نوعی می پزیم، اولین چیزی که توجه ما را به خود جلب می کند آماده سازی است. خمیر سایز کامل از مخلوط کردن آرد، آب و مایه خمیر تهیه می شود. اما در عین حال با مشکلی جز درست کردن خمیر خوب مواجه نیستیم! روش های مختلفی برای تهیه خمیر وجود دارد، هر کدام از این روش ها خمیر مشابهی به ما می دهد، اما ممکن است این خمیر خوب عمل نکند و غذای ما را خراب کند. طوفان فکری راه حل ارزشمندی برای این مشکل به ما داده است و آن استفاده از درمانگران است. با درست کردن این طعم می توانید بهترین نوع خمیر را درست کنید و از مصرف آن رضایت کامل داشته باشید.

این چاشنی چه ویژگی هایی دارد؟ چطور به کارش می بری؟

به طور کلی همانطور که از نام آن پیداست از ادویه جات برای بهبود فرآیند تولید استفاده می شود و برای بهبود خواص تخمیری کیفیت نهایی تبدیل آرد به خمیر برای انواع نان از مافین پیشگامان شیمی به مقدار مشخص استفاده می شود. توسعه دهنده کیفیت خمیر را بهبود می بخشد و زمان پردازش آن را سرعت می بخشد. در عین حال خمیر را در برابر شرایط آب و هوایی و دماهای مختلف مقاوم می کند و معمولاً در مراحل پایانی تخمیر و پخت از تجزیه آن جلوگیری می کند.


همچنین به یاد داشته باشید که تمامی بوسترها عملکرد یکسانی ندارند و باید قبل از استفاده طبق مشخصات روی بسته بندی استفاده شوند.

نحوه استفاده از تقویت کننده آرد

برای هر 5 کیلوگرم آرد 250 گرم بهبود دهنده استفاده می شود. نحوه مخلوط کردن آرد با بهبود دهنده و مخمر بستگی به نوع غذایی دارد که تصمیم به تهیه آن داریم.

اگر به دنبال بهترین نوع خمیر برای تهیه و طبخ نان یا هر چیزی که فکرش را بکنید با بهبود دهنده های نان  بدون مشکل هستید، کافیست از این وب سایت برای تهیه خمیر خمیر در اسرع وقت استفاده کنید. تحویل درب منزل شما از ویژگی های این محصول می توان به وزن بی نظیر آن اشاره کرد. برای دریافت قیمت تقویت کننده سبک کافی است وزن مورد نظر خود را در صفحه محصول انتخاب کنید تا قیمت برای شما نمایش داده شود. برای خرید ادویه در بسته بندی های مختلف کافیست روی لینک خرید ادویه جات کلیک کنید.