سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

اینورترهای GD200L INVT

    نظر


تاتاصنعت نماینده فروش اینورترها و درایوهای INVT و نمایندگی فروش اینورترهای INVT سری GD200 می باشد، برای خرید و دریافت لیست قیمت، کاتالوگ و دفترچه راهنمای اینورترهای INVT سری GD200L می توانید با  فنی مهندسی ثامن  تماس بگیرید. آسانسور، بالابر و جرثقیل ساخته شده است. این سری از اینورترها با برد انکودر داخلی و قابلیت عملیات اضطراری تک فاز برای سیستم های آسانسور ایران طراحی شده است.

این سری از اینورترها با طراحی جدید و استفاده از پردازنده های DSP موتورهای آسانسور را به بهترین شکل ممکن کنترل می کنند.

یکی از مزیت های اصلی آن داشتن کارت انکودر داخلی برای استفاده در حالت بسته است.

اینورتر GD200L مدل آسانسور Inot با کد فنی GD200L-004G-4 تنها با تغییر یک پارامتر می تواند با مصرف برق تک فاز و سه فاز کار کند. برای استفاده در حالت تک فاز، توان محرک باید یک یا دو مرتبه بزرگتر از حالت سه فاز باشد، بسته به نوع بار. انتخاب خود را انتخاب کنید، برای بررسی تخصصی اینورتر INVT سری GD200L با ما همراه باشید...

مبدل INOT قابلیت ریست کردن خودکار آلارم SPI را دارد، به این معنی که با قطع یک یا دو فاز، موتور متوقف می شود و پس از وصل شدن مجدد فاز، می توان درایو را ریست کرد تا راه اندازی مجدد شود. هشدار درایو را تشخیص داده و به طور خودکار تصحیح می کند.

اینورتر GD200L می تواند یک هشدار افت فاز ورودی را دریافت کند. با استفاده از این قابلیت، اگر یکی از فازهای ورودی به هر دلیلی قطع شود، می توان آلارم SPI را فعال کرد و رله خروجی می تواند کنترل کننده بالابر را فعال کند. پس از دریافت اطلاعات مربوط به فاز، آن را از پنل آسانسور حذف کرد.

با تنظیم ACC / DEC و S-CURVE برای زمان های مختلف در اینورتر GD200L در این درایو، ACC / DEC / TIME و S-CURVE در پارامترهای جداگانه تنظیم می شوند و می توانید سطح بوست و همچنین ضربه ناشی از تغییر فرکانس موتور در سطح بهینه

اینورتر اینوت مدل gd200l  قابلیت کار در هر دو حالت OPEN و CLOSE LOOP را دارد به طوری که در سایر درایوها برای امکان استفاده در حالت CLOSE LOOP پس از تغییر پارامتر، برد انکودر باید در حالت CLOSE LOOP قابل استفاده باشد. .


INVERTER INVT GD200A امکان تنظیم میزان و زمان آلارم OL3. با استفاده از این تابع می توان دو قسمت از درصد اضافه جریان مجاز برای موتور را تعیین کرد. کاهش و سپس آلارم OL3 ظاهر می شود برای خرید و دریافت لیست قیمت اینورتر INOT GD200L و کاتالوگ و دفترچه راهنمای فارسی می توانید با تاتا سانست نماینده اینورترهای INOT GD200L تماس بگیرید.

اینورترهای سری INOT GD200L به شما این امکان را می دهند که نرخ و زمان زنگ هشدار OL1 مربوط به اضافه بار را تنظیم کنید. این ویژگی به شما امکان می دهد درصد اضافه جریان و زمان ادامه کار درایو در این حالت را تنظیم کنید. در این حالت درایو تا زمان مشخص شده کار خواهد کرد. این ویژگی با تحمل جریان اضافه تا درصد تعیین شده به کار خود ادامه می دهد و OL1 تنها در صورت افزایش زمان یا افزایش درصد جریان اضافی، زنگ هشدار ایجاد می کند. .

قابلیت تشخیص بارهای سبک در حالت کار اضطراری بر روی اینورتر GD200L در صورت قطعی برق به دلیل محدودیت برق UPS و مصرف زیاد موتور آسانسور امکان ادامه کار آسانسور محدود شده و به حالت اضطراری سوئیچ می شود. جریان دهید و کابین را به نزدیکترین طبقه در آن جهت حرکت دهید.

ویژگی ها و مشخصات اینورتر آسانسور Inot GD200L

امکان تنظیم درصد و زمان برای آلارم های OL1 مربوط به اضافه بار.

حالت های مختلف ACC/DEC و S CURVE را در پارامترهای جداگانه تنظیم کنید تا LEVEL و نرمی حرکت آسانسور را تنظیم کنید.

درایو به طور خودکار آلارم ها را شناسایی و تصحیح می کند و پس از اتصال مجدد فاز، نیازی به ریست کردن درایو برای راه اندازی مجدد نیست.

قابلیت کار در هر دو حالت حلقه باز و حلقه بسته

قابلیت تشخیص بار سبک در حالت عملیات اضطراری

قابلیت تنظیم سرعت و زمان آلارم های OL3 مربوط به اضافه بار

برای عملکرد در حالت CLOSE LOOP به کارت رمزگذار نیاز نیست

نصب آسان و قیمت مناسب

بدون تغییر با توجه به نیاز بازار ایران

قابلیت کار با ورودی جریان تکفاز و سه فاز، تغییر تنها یک پارامتر

امکان استفاده از محفظه واحد RUN برای شروع تنظیم خودکار موتور و فعال کردن خودکار رله خروجی کنتاکتور اصلی از طریق درایو.

قابلیت تنظیم مجدد خودکار زنگ SPI در صورت قطع یکی از مراحل ورودی) و دستگاه پس از وصل مجدد مرحله به کار خود ادامه می دهد.

امکان دریافت آلارم های تلف فاز ورودی خصوصی از طریق رله خروجی درایو به کنترلر و پاک کردن کنترل کننده فاز در پنل وجود دارد.

قابلیت کار با اکثر ماشین آلات موجود در بازار ایران