سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

الگوی دستیار معلم پرفروش ترین قالب دوره آموزشی در یک چمدان

    نظر


اگر قصد دارید یک وب سایت آموزشی راه اندازی کنید، احتمالاً قبلاً در انتخاب قالب برای آن شرکت داشته اید. اگر در انتخاب مدل کمی گیج شده اید حق با ماست. با این حال، زمانی که عبارت مدل آموزشی را جستجو می کنید، گوگل سایت های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. نگران نباشید؛ زیرا در این مقاله یکی از بهترین قالب های آموزشی وب سایت را به شما معرفی می کنیم. پس ارائه مدل کت دستیاری را از دست ندهید.

معرفی استادیار Swarup

ژاکت قالب استادیار

قالب Ustadyar توسط Forest Theme در سال 2017 ساخته شد و در کمتر از یک سال این قالب به پرفروش ترین قالب آموزشی وردپرس ایران تبدیل شده است و در حال حاضر بیش از 15000 وب سایت ایرانی از این قالب استفاده می کنند.

راه اندازی سایت آموزشی، فروش دوره های آنلاین یا بسته های آموزشی نیاز به قالب مناسبی دارد. قالبی که انتخاب می کنید باید ویژگی های زیادی داشته باشد و در عین حال ارتباط آسانی با کاربران داشته باشد. استادیار هر چیزی است که شما به دنبال آن هستید. علاوه بر ویژگی های موجود در قالب کمکی، می توانید با نصب پلاگین های مختلف، ویژگی های جدیدی اضافه کنید. با استفاده از این افزونه ها می توانید وب سایت خود را بدون نیاز به کدنویسی شخصی سازی کنید.

اگر از قالب های کرکی و رایگان خسته شده اید، قالب Helper ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. زیرا کاملا اورجینال است و کد نویسی آن بر اساس ووکامرس انجام می شود. نسخه 1.1.0 آخرین نسخه ارائه شده توسط سازنده اصلی این قالب است. با توجه به محبوبیت این فرمت، بسیاری از کاربران درخواست نسخه های جدید و ویژگی های بیشتر کردند. این باعث شده است که برخی افراد جدا از سازنده اصلی، روی ساخت نسخه های جدیدتر کار کنند.

نکته مهم: قالب docent توسط وب سایت jacket به زبان فارسی ارائه شده و دارای پشتیبانی 6 ماهه می باشد. برای استفاده حداکثری از پشتیبانی و ویژگی های خاص آن، خرید قالب پروفسور قانونی از ژاکت توصیه می شود. (6,455 فروش تا 25 اکتبر 1401)

پوسته وردپرس استادیار

خوشبختانه از آنجایی که قالب استادیار بر اساس ووکامرس کدگذاری شده است، می توانید هر مطلب و متنی را از طریق قسمت دوره های خصوصی به اشتراک بگذارید. بدیهی است محتوای به اشتراک گذاشته شده تنها پس از پرداخت هزینه و خرید در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. در صورت لزوم می توانید یک پیش نمایش ویدیویی برای معرفی دوره خود تهیه کرده و در وب سایت قرار دهید. پس از خرید دوره، ارتباط با کاربر را از دست نخواهید داد. به عنوان مثال، می توانید با استفاده از افزونه test maker یک تست طراحی کنید تا کاربر بتواند آموخته های خود را به چالش بکشد.

از دیگر ویژگی ها و مزایای فرمول استادیار می توان به موارد زیر اشاره کرد.

2 سبک برای پست های وبلاگ در نمای شبکه یا لیست

بیش از 6 نسخه آزمایشی مختلف وجود دارد

یک صفحه مشخصات معلم وجود دارد

کدنویسی بهینه سازی شده +Google تمیز و سریع

یک دکمه Go To وجود دارد.

دارای نوار کناری سفارشی، فوتر تمام عرض و موتور جستجوی پیشرفته است

امکان انتخاب از بین 14 نوع فونت فارسی محبوب و پنل تنظیمات قالب

امکان ایجاد مدرس توسط مدیر سایت و اختصاص دوره به مدرس مورد نظر

امکان پیش نمایش دوره های ویدیویی با لینک مستقیم ویدیویی

صفحه حساب برای دانش آموزان

فقط یک فروش در هر دوره

تعداد واقعی خریدهای دوره را نشان می دهد

ارائه در بسته نصبی تکراری همراه با آموزش نصب

پاسخ کامل

دارای پنل تنظیمات قدرتمند و سفارشی سازی آسان

نمایش تعداد بازدید محتوا

افزونه Revolution Slider

این شامل Visual Composer Page Builder + Elementor Graphic Page Builder است

سازگاری کامل با افزونه WooCommerce + Contact Form 7

فرصتی برای شمارش معکوس برای یک پیشنهاد شگفت انگیز

فروش دوره ها از طریق درگاه های پرداخت آنلاین مانند بانک ملت، زارین پال و غیره.