سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

یک کرم پودر خوب چه ویژگی هایی دارد؟

    نظر


فونداسیون یا کانسیلر عالی باید دارای ویژگی های زیر باشد:

این کرم باید بافت سبک، پایه گیاهی، چند رنگ و خطی خاص برای انواع پوست داشته باشد

تحت هیچ شرایطی نباید مجاری تنفسی پوست پوشانده شود

یک کانسیلر خوب باید بتواند کل صورت را با مقدار کمی محصول به خوبی پوشش دهد

حاوی مواد حساسیت زا نیست

برای اطمینان از کیفیت محصول، ابتدا باید آن را از برندهای معتبر جستجو کنید و سپس به دنبال فروشگاه های معتبری باشید که محصولات آن برند را ارائه می دهند.

خرید فونداسیون خود را بر اساس سه عامل انجام دهید

قبل از خرید کرم پودر باید سه نکته مهم را بدانید تا بتوانید بهترین گزینه را برای بهترین چهره خود انتخاب کنید:

نکته 1: نوع پوست خود را بشناسید

به طور کلی پوست افراد به یکی از انواع زیر تقسیم می شود: چرب، خشک، مختلط، معمولی و حساس. کرم های صورت به سه دسته تقسیم می شوند: مناسب برای پوست های خشک، مناسب برای پوست های چرب و مناسب برای انواع پوست.

مدل های پوست چرب فاقد چربی هستند زیرا چربی اضافی باعث مسدود شدن منافذ و آکنه می شود. کرم کاور برای پوست های خشک حاوی کرم مرطوب کننده و آبرسان و کرم پودر مناسب برای انواع پوست و همچنین افراد با پوست معمولی.

نکته دوم: روش تست پوست

نکته دیگری که هنگام خرید کرم پودر باید به آن توجه کنید رنگ پوستتان است. به طور کلی، رنگ پوست افراد به سه دسته تقسیم می شود: سرد، گرم یا خنثی. راه های زیادی برای تشخیص رنگ پوست وجود دارد که یکی از آنها استفاده از جواهرات است. اگر زیورآلات به اصطلاح طلا بیشتر روی پوست شما قرار می گیرد، رنگ پوست شما گرمتر است. اگر مدل‌های نقره‌ای یا نقره‌ای بیشتر به شما می‌آیند، تن سرد دارید و اگر هر دو به یک اندازه به شما می‌آیند، رنگ پوستتان خنثی است.

افرادی که پوست سرد دارند باید از آرایش صورتی استفاده کنند. افرادی که پوست گرم دارند می توانند رنگ های بژ را انتخاب کنند که ته رنگ زرد کمی دارند و دیگران می توانند از هر رنگی که دوست دارند استفاده کنند.

نکته سوم: نحوه استفاده صحیح از کرم پودر برای انواع پوست

با بهترین ضد آفتاب، اما بدون زیرسازی مناسب، آرایش شما فاقد دو ویژگی است: ماندگاری و زیبایی. بنابراین، قبل از اعمال هر نوع پوشش، به سراغ پایه بروید.

حالت دهنده پوست چرب: افرادی که پوست چرب دارند احتمالا با منافذ باز پوست آشنا هستند. این منافذ را با یک پرایمر مات که منافذ را به حداقل می رساند بپوشانید.

بافت پوست مختلط: پوست مختلط معمولاً چربی زیادی روی پیشانی، بینی و اطراف بینی دارد که به منطقه T معروف است. اما اطراف گونه ها و سایر قسمت های صورت خشک است. برای آرایش درست ابتدا قسمت خشک صورت را با مرطوب کننده خیس کنید و سپس پرایمر را به تمام نقاط صورت بزنید.

پوست خشک: ابتدا یک مرطوب کننده یا مرطوب کننده را روی تمام صورت بمالید و بگذارید چند دقیقه بماند. سپس روی پوست معمولی یا خشک استفاده کنید.

اکنون که نکات اصلی انتخاب درست را می دانید، با خیال راحت از بین بهترین محصولات ارائه دهنده این محصولات و خطوط مختلف آن ها را انتخاب کنید.

کرم پودر شما

روغن پودر آنها

"شون" یکی از بهترین برندهای تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی است. مواد تشکیل دهنده این برند کرم پودر بر پایه گیاهان است. به عنوان مثال برای تهیه کرم پودر شون از روغن کنجد، روغن گندم و ویتامین E استفاده می شود تا پوست از هر نظر تغذیه و جوان شود. در حال حاضر، "شون" دارای دو خط تولید کرم ماسک است. اولی به نام Matt/Matt Smoothing و دومی Daily Defense نام دارد.

صاف کردن مات:

این خط شامل کرم هایی برای افراد با پوست چرب است. کرم پودر پاک کن در خط صاف کننده مات دارای شش رنگ مختلف می باشد که آرایشی زیبا و صاف با خاصیت مات و پوشانندگی بالا را به شما هدیه می دهد.

حفاظت روزانه:

این نوع کرم پودر ضد آب، ضد چروک بوده و برای انواع پوست قابل استفاده است. Daily Defens طولانی مدت است و برای کسانی که می خواهند آرایش خود را در طول روز به حداقل ممکن تغییر دهند در سه رنگ ارائه می شود.

این دو مدل دارای SPF 15 هستند و می توانند تا حدی از اثرات مضر اشعه خورشید جلوگیری کنند. اما برای احتیاط بیشتر، بهتر است نیم ساعت قبل از آرایش، کرم ضد آفتاب با SPF مناسب را روی پوست بمالید.

کرم پودر کالیستا

کرم پودر کالیستا

"کالیستا" (به معنی زیباترین) در حال حاضر یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم آرایشی از جمله محصولات کرم است. این برند که محصولاتش خیلی زود جای خود را در کیف های آرایش زنانه ایرانی باز کرد، دارای دو مدل پودری متفاوت و بسیار جذاب است.

فواید:

این یکی از بهترین کرم های صورت ایرانی است که برای انواع پوست حتی پوست های مختلط و چرب طراحی شده است. Calista Comfort دارای شش سایه جذاب است که با بافتی سبک بر روی پوست می نشیند و آن را صاف و زیبا جلوه می دهد.

ماندگاری طولانی و مات:

کرم های پوششی مات و ماندگار کالیستا همانطور که از نامش پیداست برای خانم هایی با پوست چرب، مختلط یا مایع ایده آل هستند، زیرا بسیار سفت هستند و ظاهری مات به پوست می بخشند. این کرم پودر در شش رنگ زیبا و در لوله های 30 میلی لیتری عرضه می شود. پوشش مات و ماندگار کالیستا بسیار بالاست و می تواند آرایش شما را برای مدت طولانی تمیز و بدون چربی نگه دارد.

مدیسون پائوتا کیلیمی

کرم پودر مدیسان

"مدیسان" از دیگر برندهای تولید کننده انواع کرم های صورت است. اما با یک تفاوت: تخصص مدیسان نه تنها در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی نهفته است، بلکه بر تولید محصولات مراقبت از پوست نیز مسلط است. بنابراین طبیعی است که این شرکت ضدآفتاب هایی تولید کند که در عین حال کرم پودر هستند.

پودر ضد آفتاب SPF40:

ضد آفتاب های پودری مدیسون که به دو صورت شیشه ای و لوله ای تولید می شوند، در چهار طیف رنگی مختلف شامل بژ بسیار روشن، بژ روشن، بژ طبیعی و کارامل عرضه می شوند. این کرم دارای SPF40 است که برای محافظت از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید بسیار عالی است. این ضد آفتاب را می توانید با خیال راحت در هر زمانی از سال به خصوص در فصل گرما استفاده کنید زیرا خاصیت ضد تعریق دارد.

ضد آفتاب رنگی:

یکی دیگر از محصولات مدیسون یک ضد آفتاب رنگی با SPF50 است. پوشش این مدل مانند کرم پودر نیست. اما اگر پوست حساسی دارید و به دنبال درمان طبیعی هستید، این محصول را بررسی کنید.

کرم پودر شل

کرم پودر برای سر

تولید محصولات تخصصی مراقبت از پوست سال هاست که در چارچوب فعالیت های برند «پریم» قرار دارد. این برند انواع کرم شب، کرم روز، کرم دور چشم، فوم برنزه کننده و در نهایت محصولات پوششی صورت را تولید می کند. کرم پودر پرایم در واقع یک ضد آفتاب رنگی است که دارای SPF60 است و در سه رنگ بژ، بژ روشن و برنز موجود است.

انواع ضد آفتاب های رنگی که به طور خاص برای انواع پوست طراحی شده اند. آنها نیازهای انواع پوست را برآورده می کنند. به عنوان مثال، برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه، کرم ضد آفتاب قرمز رنگ غدد چربی و باکتری‌های آکنه‌زا را مسدود می‌کند. بنابراین می توانید از این محصول برای مصارف روزانه و پوشش سبک استفاده کنید.

 

کرم پودر من

کرم پودر من

خرید انواع کرم پودر «می» یک انتخاب عالی برای شما در زمینه لوازم آرایشی است. مای یکی از با سابقه ترین برندهای آرایشی و بهداشتی ایران در زمینه تولید کرم پودر دارای سه محصول است که پاسخگوی نیاز افراد مختلف است.

خط الماس سیاه:

خط کرم الماس سیاه با دو نوع محصول ارائه می شود: مخملی و مات. مدل الماس مشکی مات چربی زدایی شده است. از این رو برای افرادی که پوست چرب یا مختلط دارند کار می کند. کرم الماس مخملی بلک برای پوست های نرمال تا خشک فرموله شده و به خوبی به پوست می چسبد. هر دو محصول مات و مخملی در مجموعه الماس سیاه در شش رنگ مختلف برای کسانی که به دنبال ظاهری پر زرق و برق و طولانی هستند ارائه می شوند.

خط آکنه من:

اگر پوست شما مستعد آکنه یا جوش است، یکی از بهترین محصولات برای پوشاندن آن پودر صورت است. این محصول پوشانندگی بسیار بالایی دارد و می تواند برای مدت طولانی روی پوست شما بماند. خط آکنه من در چهار رنگ مختلف و SPF8 عرضه می شود.

نمونه لوله دائمی من:

اگر پوست شما چرب و مختلط است، بهترین خط برای شما کرم کانسیلر طولانی مدت مای شرکت تیوب است. این محصول مخصوص پوست های نرمال تا خشک طراحی شده است و جلوه ای نیمه مات و نیمه براق به پوست شما می بخشد.

مشاهده متن کامل: https://moorashin.com/product/کرم-پودر-استودیو-فیکس-مک-mac-studio-fix/