سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

انتخاب تقویت کننده پمپ مناسب


وقت خود را صرف انتخاب پمپ تقویت کننده مناسب برای نیازهای خود کنید. در مورد مارک های مختلف بوستر پمپ تحقیق کنید و تمام مشخصات را بررسی کنید. بوستر پمپ ها برندهای مختلفی دارند. برای یافتن مدل مناسب قیمت و مشخصات برندهای بوستر پمپ را مقایسه کنید.

تقویت کننده پمپ پامپیران

I-Penta x Pam Pam

تقویت کننده پمپ بلوط

بوستر پمپئی باز

تقویت کننده پمپ لئو

و...

مارک های مختلفی در بازار وجود دارد و ما با تحقیق و استفاده از آنها به شما کمک می کنیم تا بوستر پمپ مورد نظر خود را پیدا کنید.

بوستر پمپ چیست؟

بوستر پمپ نوعی سیستم است که فشار آب را افزایش می دهد. به طور کلی برای اطمینان از فشار مورد نیاز در شبکه آبرسانی ساختمان های بلند از سیستم های زیر استفاده می شود:

تانک جاذبه

پمپ تقویتی

مخازن تحت فشار

پمپ دور متغیر

در تمامی سیستم های فوق، مخزن برای ذخیره آب و تامین ایستگاه پمپاژ طراحی شده است. این مخزن توسط انشعاب قطر مناسب از منبع اصلی آب شهری تغذیه می شود.



مزایای سیستم پمپ

هنگام طراحی خدمات مکانیکی پروژه هایی مانند آبرسانی، فاضلاب و سیستم های سرمایشی و گرمایشی، مهم ترین و پیچیده ترین کار انتخاب سیستم لوله کشی فشار مناسب برای تامین آب و حفاظت ساختمان مورد نظر در برابر حریق می باشد.

بنابراین بهترین راه مدیریت فنی، اقتصادی و ساده، تعمیر و نگهداری آمپلی فایر پمپ و فراهم کردن شرایط خاص آن در ساختمان است. مزایای سیستم پمپاژ پمپ ها در سیستم آبرسانی به شرح زیر است.

حذف شوک های هیدرولیک

حمل و نقل و نصب آسان

در دسترس بودن در حین کار

سیستم های امنیتی الکترونیکی مختلفی وجود دارد.

صرفه جویی در مصرف برق

آبرسانی خیلی کم یا زیاد

فشار مداوم بر روی شبکه

در یک پمپ، هر پمپ می تواند به طور خودکار یا مستقل از پمپ های دیگر روشن یا خاموش شود. در این صورت، اگر پمپی نیاز به تعمیر داشته باشد، می توان با خاموش کردن پمپ مورد نظر، آن را از مدار خارج کرد و با بستن دریچه های مناسب، پمپ های دیگر در سیستم پمپ را روشن نگه داشت.



نصب صحیح تقویت کننده پمپ

هنگام بررسی تفاوت ها و ویژگی های بوستر پمپ های مختلف، نیازهای مصرفی آب خود را در نظر بگیرید، به عنوان مثال اگر از پمپ آب برای آبیاری استفاده می کنید، مطمئن شوید که نزدیک منبع اصلی آبیاری نصب شده است.

محل قرارگیری بوستر پمپ بسیار مهم است، از قرار دادن پمپ آب در مکان های دور و یا غیر قابل دسترس خودداری کنید، در غیر این صورت در صورت نیاز به تعمیر پمپ آب کار سختی خواهد بود.

پمپ را به طور مداوم در اطراف منبع آب تقویت کنید

بوستر پمپ ها کاربردهای مختلفی دارند. در سیستم های آبرسانی، آبیاری صنعتی، آبیاری مناطق سبز و پر کردن مخازن استفاده می شود. یکی از مزایای پمپ دور ثابت این است که به شما امکان می دهد در کمترین زمان ممکن به حداکثر بازده برسید.

تقویت کننده های نوع سرعت ثابت به دو دسته زیر تقسیم می شوند:

نوع دیگر PLC است. دارای یک قطعه هوشمند است که می تواند پمپ ها را همزمان با یک برنامه ذخیره شده روشن و خاموش کند. قیمت

نوع دیگر سوئیچلس یا PLC است که پمپ آب را در مدار کنترل می کند و کلیدهای کنترل را کنترل می کند و فشار را در شبکه می دهد.



تقویت کننده پمپ آتش نشانی

بوستر پمپ آتش نشانی دارای چندین پمپ الکتریکی می باشد. بوستر پمپ آتش نشانی در هر نوع ساختمان مسکونی، تجاری و صنعتی با توجه به نیاز شبکه آتش نشانی استفاده می شود. این بوستر پمپ ها فشار مورد نیاز و راندمان شبکه را تنظیم می کنند.

یکی از مزایای پمپ فشار برای اطفای حریق دستیابی به فشار بالا در مدت زمان کوتاه است. این پمپ ها به دو دسته تقسیم می شوند:

تقویت کننده پمپ آتش نشانی یک سیستم اختصاصی با کلید یا PLC است که بخشی از قابلیت روشن و خاموش کردن پمپ در مدت زمان معین از طریق برنامه ای است که آنها را روشن و خاموش می کند. باز می شود و مقدار پمپ را کمی افزایش می دهد.

هر نوع دیگری بدون دکمه، کلید یا PLC، پیکربندی پمپ کنترل و فشار آب از طریق فشار شبکه در مدار نصب می شود.

نکات تقویت کننده پمپ آتش نشانی

در مورد بوستر پمپ آتش نشانی از آنجایی که این بوسترپمپ ها برای مدت نسبتا طولانی خاموش بوده اند، احتمال پرش (انسداد پروانه ها) به دلیل زنگ زدن پروانه وجود دارد.

اساس کار آنها این است که پمپ در زمان مشخص روشن شده و از طریق شیری که قبلاً در ورودی و خروجی پمپ تعبیه شده است، آب در سیستم بوستر پمپ به گردش در می آید. این رسوب سخت از پرش پمپ جلوگیری می کند.



تعداد پمپ، انواع پمپ

بوستر پمپ ها بسته به تعداد پمپ ها به دو نوع تک پمپی و دو یا چند پمپی تقسیم می شوند.

بوست پمپ تک پمپ

بوستر پمپ های تک پمپ در تامین آب و صنعت برای نیازهای کم تا متوسط ??آب بهداشتی استفاده می شود. بوستر پمپ تک پمپ را سیستم تک تکه می گویند و برای استفاده از آن فقط باید ورودی بوستر پمپ را به منبع آب و خروجی را به سیستم مصرف وصل کنید و دبی مورد نیاز توسط تابلو فرمان و فرمان تامین می شود. چرخ. این محصول در داکت اسپلیت هایسنس استفاده می شود.



بوستر پمپ، دو یا چند پمپ

بوستر پمپ با دو یا چند پمپ پیوسته به دو گروه الکتروپمپ های فشار قوی و الکتروپمپ های غیر رسانا تقسیم می شود.

پمپ تقویت کننده پمپ الکتریکی پیشرفته

این بوستر پمپ از یک سرب الکترونیکی (پمپ جوکی) و یک یا چند پمپ اصلی تشکیل شده است که ظرفیت پمپ سرب از الکتروپمپ اصلی کمتر است اما فشار آن برابر با فشار الکتروپمپ های اصلی است.

پمپی که سرب الکتریکی ندارد

بوستر پمپ های الکتریکی اولیه از بیش از یک پمپ الکتریکی اصلی تشکیل شده اند. مشخصات آن مشابه نوع الکتروپمپ می باشد.



آخرین کلمه

پیامگسترش تابان با وب سایت payagostaresh.ir سابقه طولانی در تامین سیستم های آبرسانی و ماشین آلات صنعتی دارد. این شرکت همواره با ساخت، واردات و فروش ابزار به مشتریان در خدمت مردم بوده است. با انتخاب پایا سفر خورشید تابان می توانید از کیفیت بالای ابزار خود مطمئن باشید.

برداشت شده از: https://www.rokna.net/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-171/887251-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8