سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دیزل ژنراتور ولوو و بالدوین


دیزل ژنراتور برندهای زیادی در بازار ایران وجود دارد که بهترین آنها دیزل ژنراتور ولوو و بادوین می باشد. در این مقاله به معرفی این نوع دیزل ژنراتورها می پردازیم.


ژنراتور ولوو

دیزل ژنراتور ولوو ولوو یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان پیشرو ژنراتور در این صنعت است. دیزل ژنراتور ولوو دارای طیف وسیعی از ژنراتورها می باشد. دیزل ژنراتورهای سفارشی ولوو پنتا از 5 کیلو ولت تا 20 مگاوات است. ولوو دیزل ژنراتور همچنین دارای طیف گسترده ای از ژنراتورها تا 220 کیلو ولت با گزینه های تریلر و برج نور است.


دیزل ژنراتور Volvo Penta TAD550GE -

دیزل ژنراتور Volvo مورد بررسی یک ژنراتور اصلی 97Kva، یک ژنراتور اصلی 86Kva است. موتورهای دیزل ژنراتور ولوو صنعتی برای کاربردهای خارج از جاده و ثابت. موتورهای دیزل ژنراتور ولوو دارای رتبه انتشار 3 هستند. Volvo Diesel Generator 97Kva Standby, 86Kva Prime یک موتور دیزلی قدرتمند، قابل اعتماد و مقرون به صرفه است. این دیزل ژنراتور بر اساس طراحی قابل اعتماد ساخته شده است.


ویژگی های دیزل ژنراتور Volvo 97Kva

دیزل ژنراتور Volvo دارای گواهینامه US/EPA Tier 3 و EU Tier 3A است.

دیزل ژنراتورهای ولوو به سیستم های خنک کننده بسیار کارآمد مجهز هستند.

طراحی جمع و جور دیزل ژنراتور ولوو بسیار کارآمد است.

قابل سفارش با یا بدون سیستم خنک کننده موتور.

فاصله قابل تعویض 1500/1800 دور در دقیقه

دیزل ژنراتورهای ولوو استپ آپ بسیار خوبی دارند.

هزینه عملیاتی پایینی دارد.



انرژی و بازده اقتصادی دیزل ژنراتورهای ولوو

از طریق مدیریت دقیق فرآیند احتراق، از جمله کنترل دقیق حرکت هوا و پاشش تزریق، ژنراتورهای دیزلی ولوو توانسته‌اند به راندمان بالا و سطوح کاهش آلایندگی دست یابند که الزامات فعلی را برآورده می‌کند و موتورها را قادر می‌سازد تا مقررات آتی را رعایت کنند. موتورهای دیزل ژنراتور ولوو بالاترین کیلووات ساعت در لیتر سوخت را ارائه می دهند که در نتیجه صرفه جویی و عملکرد عالی را به همراه دارد.

دوام و صدای کم دیزل ژنراتورهای ولوو

موتور ولوو برای نصب آسان، سریع و مقرون به صرفه طراحی شده است. سازندگان خودروهای ولوو برای اطمینان از کیفیت بالا، دوام و عمر طولانی آزمایش شده اند. برای اطمینان از عملکرد صاف و بدون لرزش با سطح سر و صدای کم، به خوبی تنظیم شده است. برای حفظ دمای کار در سیلندرها و محفظه های احتراق، موتور مجهز به بخاری پیستونی است.

موتورهای دیزل ژنراتور ولوو با آسترها و سوپاپ های سیلندر قابل تعویض ساخته شده اند تا دوام و عمر موتور را تضمین کنند.



انتشار کم

فن آوری پیشرفته، تزریق مدرن و سیستم هوای شارژ بسیار کارآمد با تلفات داخلی کم به احتراق عالی و مصرف سوخت کم کمک می کند. این موتور دارای گواهینامه آلایندگی EPA/CARB Tier 3 و EU Stage 3A است. این مشخصات با استفاده از V-ACT™ (فناوری جرقه زنی پیشرفته ولوو) برآورده شده است.

V-ACT دارای یک سیستم تزریق سوخت متعارف فشار بالا انعطاف پذیر، یک سیستم مدیریت هوا شامل یک دستگاه گردش مجدد گاز خروجی داخلی و یک کنترل کننده الکترونیکی پیشرفته است.



مونتاژ، سرویس و نگهداری آسان

دسترسی آسان به نقاط سرویس و نگهداری به ساده سازی تعمیر و نگهداری موتور دیزل ژنراتور ولوو کمک می کند.

صفحات ضد لرزش بین پایه های موتور ژنراتور و قاب حامل نصب می شوند. به این ترتیب، عایق کاری کامل مجموعه دوار تضمین شده است و می توان دستگاه را بدون هیچ گونه اثرات مضر بر روی سطوح ناهموار قرار داد.

برای اینکه دیزل ژنراتور ولوو قوی و مقاوم در برابر خوردگی باشد، تمام سطوح فلزی و فلزی سازه های سایبان با تمیز کردن انفجار انجام می شود. سپس با یک رنگ سه لایه مخصوص پوشانده می شود که سطح عالی مقاوم در برابر خوردگی را فراهم می کند



بادوین دیزل ژنراتور

سری دیزل ژنراتور Badwin E BD ST 0050 یک سری کارآمد است. رتبه بندی های آماده به کار برای موتورهای آماده به کار باید برای حداکثر ضریب بار متوسط ??70? و تقریباً 200 ساعت در سال اندازه گیری شود. برق نامی آماده به کار نباید استفاده شود مگر در مواقع اضطراری بزرگ. با استفاده از دیزل ژنراتور Badwin در حالت آماده به کار، امکان بارگذاری بیش از حد تجهیزات وجود ندارد.

دیزل ژنراتور Baudwin Prime Power با تنظیم بار متغیر حداکثر خروجی نامحدود در سال با بار متغیر. بار متغیر برای هر سیکل عملیاتی نباید از 70 درصد توان متوسط ??تجاوز کند.

اگر موتور قبلاً 100% کار می کرد، مسافت پیموده شده سالانه نباید بیش از 500 ساعت باشد. از بارهای بیش از حد باید اجتناب شود، اما 10 درصد بار برای 1 ساعت در یک چرخه کاری 12 ساعته قابل قبول است. دیزل ژنراتور Bidon در کاربردهای برق پیوسته استفاده می شود که منبع تغذیه 100? بار مداوم برای تعداد نامحدود ساعت در سال است. واحدهای مولد دیزل Bidon را می توان به طور مداوم در کاربردهایی که شبکه برق غیرقابل دسترسی است استفاده کرد.



گواهینامه دیزل ژنراتور بدوین

Badwin Diesel Generator دارای گواهینامه های ISO 9001-2015، ISO 14001-2015، ISO 45001-2018 و ISO 1002-2006 سیستم مدیریت از Kiwa، یک مدیریت کیفیت مستقل گواهی شده است. ژنراتورهای Badwin تا 400 کیلو وات مطابق با مقررات انتشار نویز اروپا 2000/14/CE و دارای گواهینامه Ente Certificazione Macchine تولید می شوند.

دیزل ژنراتورهای Badwin همچنین دارای گواهینامه های ضد خوردگی TS ISO 8528-4، TS ISO 8528-5، TS EN 13501-1+A1: 2013 و TTS EN ISO 9227 مانند اعلامیه CE هستند.


اطلاعات فنی موتور دیزل ژنراتور Baudwin

سری BAUDOUIN موتورهای دیزلی سنگین

4 سیکل، سیستم خنک کننده آبی، توربوشارژر - القایی بعد از رادیاتور

سیستم دیزل ژنراتور بادوین

استارت و شارژر 12/24 ولت

فیلتر هوا، سوخت و روغن تعویض شده است

دیزل ژنراتور Badwin، خط سوخت انعطاف پذیر.

شیر تخلیه روغن و لوله انبساط

صدا خفه کن صنعتی، کویل اگزوز یا جبران کننده

باتری قوی

بلوک آبگرمکن موتور (در مدل های اتوماتیک)

دستورالعمل های نگهداری و بهره برداری روغن و نمودار مدار الکتریکی

مشخصات دینام دیزل ژنراتور Baldwin

دینام بدون براش، تک یاتاقان، دیسک انعطاف پذیر 4 قطبی برای شکستن هارمونیک

جداسازی نوع H

کلاس حفاظت IP 21-23

دیزل ژنراتور بادوین با خود تحریکی

تنظیم کننده ولتاژ اتوماتیک الکترونیکی

2/3 گام استاتور برای خطای هارمونیک

سیم پیچ ژنراتور توسط لاک عایق مقاوم در برابر روغن و اسید محافظت می شود

 

برداشت شده از: https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-64/290277-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%88%D9%84%D9%88%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%86