سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

صندلی یا پله پیما خانگی به چه دستگاهی اطلاق میشود؟

    نظر

صندلی یا پله پیما خانگی به دستگاهی اطلاق میشود همانند بالابر که توانایی حمل نفر یا حمل بار را در شیب های مختف دارا باشد که ترجیحا برای استفاده در شیب پلکان بکار برده میشود و عمده استفاده این دستگاه میباشد و به سه دسته از نظر حرکتی تقسیم میشوند. ضعف در عضلات اداکتوری که در ناحیه لگن قرار گرفته اند یکی از دلایل احتمالی به وجود آمدن زانو و پای پرانتزی است. بالابر خانگی یکی از پرفروشترین انواع بالابر می باشد که شرکت پارس ایمن الکترونیک تمامی خدمات فروش، نصب و راه اندازی این نوع بالابر ها را از صفر تا صد را بر عهده دارد. یکی از این وسایل کمکی که جزو حساسترین انتخابها در زمینه تجهیزات توانبخشی سالمندان محسوب میشود، بالابر خانگی است. یکی از محصولات خاص ایران زمین تجهیزات ایرانی است که دارای مزیت های اقتصادی زیادی می باشد. صادرات انواع ویلچر باکیفیت و در جنس های مختلف به خارج از کشور توانسته برای کشور ارز آوری خوبی به همراه داشته باشد. انواع بالابر ویلچر هیدرولیک به دو روش جک در کنار و جک در زیر تقسیم میشوند. این ویلچر برقی دارای دو موتور 250 وات بوده و سرعت آن 1 تا 6 کیلومتر بر ساعت است.

 

این سرعت حداکثر تا 0.2 متر بر ثانیه قابل تنظیم است. در بالابر خانگی با کابین از پمپ های اسکرو الکترو مستغرف و شیربرقی های دو سرعت جایگزین پمپ دنداه ای، الکترو موتور هواخنک و شیربرقی بلوکی استفاده می شود که تا 80 درصد صدای پمپ موتور و شوک توقف کابین را کاهش می دهد. شماری دیگر از وسایل و تجهیزات هم هستند که جزء گروه ویلچرها بهحساب نمیآیند ولی این قابلیت را دارند که فرد معلول و ویلچرش را از راهپلهها بالا و یا پایین ببرند. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم امروزه افراد توانخواه و اطرافیانشان به دنبال هرچه آسانتر شدن کارها هستند به همین منظور در مورد ویلچر پله رو نیز بسیاری به دنبال ویلچر پله رو برقی هستند. برای آشنایی بیشتر با مدل های صندلی پله رو و همچنین مشاوره رایگان با کارشناسان آویژه تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت بالابر می توانید با شرکت هیراد صنعت آسانبر تماس بگیرید. در اینجا بیشتر انواع بالابر ویلچر ثابت مورد نظر است.

 

انواع بالابر ویلچر وینچ را میتوان ساده تترین و ارزان قیمت ترین نوع دستگاه دانست. برخی از دستگاه ها مخصوص اتومبیل طراحی شده اند و برخی دیگر برای جابجای شدن در محوطه ساخته میشوند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید صادقی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال گلگهر سیرجان یکی از بازیکنانی است که چند لیگ برتری به دنبال جذب او هستند. بالابر خانگی یکی دیگر از نواع بالابر می باشد که در منازل و ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. این بالابر پله ای،وسیله ای است دارای یک صندلی ، یک موتور گیربکس کوچک و یک ریل که برای جابجائی افراد نیازمند و کلیه افرادی که قادر به استفاده راحت از پله نمی باشند ، طراحی گردیده است و شیوه حرکت آن به دو صورت حرکت مستقیم و گردشی می باشد . ویلچر 154B-46 قادر به پیمودن مسافت 25 کیلومتر بر ساعت است. زمان شارژ باتری 4 ساعت بوده و همچنین دو باتری 12 ولت دارد. ویلچر دارای کمک فنر است و همچنین دارای صندلی مبله تخت خواب شو می باشد و می تواند در یک فضای حداقلی به راحتی دور بزند. به طور کلی می توان گفت که در نظر گرفتن نکاتی مانند سطح آسیب دیده ،سن، مدل ظاهری بدن، دامنه حرکت و قوای جسمانی، مواقع استفاده از ویلچر(برنامه روزانه فرد)و شرایط محل زندگی، کار و یا تحصیل فرد در انتخاب ویلچر مناسب کمک کننده می باشد. 

 

آنان برای بهدستآوردن ابتداییترین حقوقشان باید بجنگند و کمک بگیرند؛ اما اگر حداقل خیالشان از برخی حمایتها آسوده باشد، کمتر درگیر چالش میشوند. لازم به ذکر است که صندلی بالابر پله، دارای خدمات پس از فروش و وارانتی مادام العمر هستند. با نشستن بر روی این صندلی، شما می توانید به راحتی از پله های منزل خود بالا و پایین بروید این بالابر مناسب برای افرادی است که به دلیل تصادف، بیماری و یا کهولت سن قادر به بالا رفتن از پله نیستند. تعداد کثیری از افراد همراه با بالا رفتن سنشان ، این فکر به سراغشان خواهد آمد که چگونه در خانه فعلی خود با امکانات فعلی بیشتر دوام بیاورند،به نظر شما چند در صد از مردم این شانس را دارند که در طبقات پائین منزل خود امکاناتی مثل حمام را دارا باشند که همین امر نیز موجب میشود آنها فقط قادر به زندگی در یک طبقه بوده و نتوانند در طبقات دیگر منزل شخصی خود رفت و آمد نمایند و یا اینکه برای آنها بسیار سخت و طاقت فرسا باشد . نصب بالابر تهران از جمله خدماتی است که شما میتوانید در خدمت از ما درخواست دهید. انواعی از بالابرهای ویلچر بر با مسیر حرکت مایل (زاویه دار) در راستای پلکان وجود دارند که برای جایجایی ویلچر طراحی شده اند.