سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

حذف چربی cpi چیست و چه کاربردها و فوایدی دارد؟


تصفیه فاضلاب یک فرآیند حیاتی در حفظ سلامت محیطی و عمومی است. پساب های صنعتی و بهداشتی حاوی انواع مختلفی از آلاینده ها از جمله ذرات کلوئیدی، روغن ها و گریس ها هستند که قبل از تخلیه نیاز به تصفیه دارند. یکی از فناوری هایی که به طور گسترده برای حذف این آلاینده ها استفاده می شود، سیستم چربی گیری CPI است.

فن آوری چربی گیر CPI یک روش کارآمد و اقتصادی برای حذف ذرات کلوئیدی، روغن و گریس از فاضلاب است. این فرآیند به طور گسترده در صنایع مختلف از جمله تولید مواد غذایی، نفت و گاز و تولید دارو و همچنین تصفیه فاضلاب شهری استفاده می شود. استفاده از سیستم CPI به طور قابل توجهی کیفیت فاضلاب را بهبود می بخشد و تاثیر آلاینده ها را بر محیط زیست و منابع بالادست و پایین دست خاک کاهش می دهد.

چربی گیر فاضلاب به روش DAF و CPI با ارگان گستر تجربه کنید.

آیا در مورد چربی سوز CPI اشتباه می کنید؟

چربی موجود در فاضلاب وارد فاز فعال آهک در هوا می شود، در خاک رسی ذخیره می شود، اکسیژن رسانی به میکروارگانیسم ها را مسدود می کند و در فرآیند تصفیه اختلال ایجاد می کند. برای حل این مشکل از جداکننده CPI استفاده می شود. تله روغن CPI یک فناوری تصفیه فاضلاب است که برای حذف روغن های کلوئیدی و ذرات روغن از فاضلاب صنعتی و شهری طراحی شده است. این سیستم یک جداکننده بر اساس قانون ته نشینی ذرات استوکس است که بر اساس تفاوت در چگالی ذرات، ذرات را از فاضلاب جدا می کند. چربی هایی مانند روغن و گریس از فاضلاب جدا شده و در حالی که ذرات کلوئیدی ته نشین می شوند به سطح می آیند. سپس فاضلاب مشخص شده از واحد CPI تخلیه می شود.

سیستم چربی گیر CPI بخش مهمی از تصفیه خانه های فاضلاب به خصوص در مرحله پیش تصفیه است. زیرا تضمین می کند که ترشحات به سطوح مورد نیاز برای تخلیه رسیده است. با کاهش قرار گرفتن در معرض ذرات کلوئیدی و روغن و گریس، جداسازی فاضلاب CPI می تواند از برخی سیستم های تصفیه فاضلاب مانند لجن فعال و سیستم های فیلتراسیون غشایی جلوگیری کند. برای تصفیه فاضلاب صنعتی کلیک کنید.


مزایای سیستم حذف چربی CPI

بسته جذب روغن CPI چندین مزیت را نسبت به سایر روش های تصفیه فاضلاب دارد:

پکیج چربی گیر CPI به دلیل طراحی منحصر به فرد خود در جداسازی ذرات کلوئیدی، روغن و گریس از فاضلاب بسیار موثر است. این سیستم می تواند 95 درصد کل ذرات معلق کلوئیدی (TSS)، 85 درصد روغن و گریس و 65 درصد تقاضای اکسیژن شیمیایی (COD) را کاهش دهد.

سیستم CPI یک روش مقرون به صرفه برای تصفیه فاضلاب در مقایسه با روش های دیگر است. هزینه های پایین نصب و نگهداری این سیستم، آن را به گزینه ای محبوب برای تصفیه فاضلاب صنعتی و شهری تبدیل کرده است. علاوه بر این، این سیستم برای نصب در فضای کوچک و محدود مناسب است.

سیستم CPI یک فناوری موثر و کاربردی است که در صنایع مختلف از جمله مواد غذایی، نفت و گاز، تولید مواد شیمیایی و غیره قابل استفاده است. این سیستم برای تصفیه فاضلاب شهری و طوفان نیز موثر است.

عملکرد سوئیچ CPI ساده است و به حداقل مداخله اپراتور نیاز دارد. قابلیت کنترل خودکار سیستم عملکرد روان و کارآمد را تضمین می کند و نیاز به تنظیمات دستی و نگهداری را کاهش می دهد.