سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

سفت شدن محکم واژن


علت بزرگ شدن واژن چیست؟ آیا رابطه جنسی می تواند باعث بزرگ شدن واژن شود؟ آیا می توان شوره سر را با روش های طبیعی و خانگی کوچک کرد؟ آیا ژل یا قرص برای سفت کردن واژن موثر است؟  برای تنگ کردن واژن در مشهد  با دکتر اذر اشکذری همراه باشید.


آناتومی دستگاه تناسلی زنان

دستگاه تناسلی زن شامل اندام های داخلی و خارجی است. اندام های داخلی در لگن کوچک قرار دارند و عبارتند از: تخمدان ها، لوله های فالوپ، رحم و واژن، اندام تناسلی خارجی در جلو و زیر قوس شرمگاهی قرار دارند و عبارتند از: مونس پوبیس، لابیا ماژور و مینور. ، کلیتوریس و دهلیز پیازی و غدد دهلیزی

ساختار اندام زن

دیواره واژن از سه لایه مخاط، ماهیچه و آونتیتیا تشکیل شده و غده ندارد. مخاط واژن دارای چین های عرضی و طولی و اپیتلیوم سنگفرشی است. مخاط از بافت همبند سست و بسیاری از رگ های خونی تشکیل شده است. لایه عضلانی واژن عمدتاً از فیبرهای عضلانی صاف طولی تشکیل شده است که به خارج متصل شده اند و یک لایه دایره ای نازک در داخل ظاهر می شود. Adventis از بافت همبند متراکم و غنی از الیاف الاستیک ساخته شده است. خاصیت ارتجاعی بالای واژن به دلیل وجود این الیاف الاستیک است.

علل بزرگ شدن دستگاه تناسلی

واژن به دلیل زایمان مکرر و آمیزش مکرر خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و منبسط می شود. این مشکل بر روابط جنسی تأثیر منفی می گذارد و به تدریج روابط زناشویی را تحت تأثیر قرار می دهد. همچنین اعتماد به نفس فرد را پایین می آورد. حالا برای درمان چه باید کرد؟

راه های سفت کردن واژن

جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

یکی از سوالاتی که بیماران از دکتر می پرسند. سمیه یگانه، متخصص زنان و زایمان، بهترین راه برای گذاشتن آلت تناسلی مردانه چیست؟ این پزشک در پاسخ گفت: یکی از بهترین و موثرترین راه های درمان سردرد به ویژه برای افرادی که زایمان های چند قلو یا عارضه دار داشته اند، جراحی پرینوره است. این جراحی با بیهوشی عمومی یا آرامبخش در اتاق عمل انجام می شود. اگر فردی زایمان طبیعی داشته باشد و رحم او پارگی داشته باشد، جراحی با بیهوشی عمومی انجام می شود، اما در صورت عدم نیاز به ترمیم اساسی، می توان با بیهوشی عمومی انجام داد.

شدت لیزر خصوصی

یکی دیگر از روش های درمان خصوصی آکنه که نیازی به جراحی و برش ندارد استفاده از لیزر است. یکی از دستگاه هایی که برای این منظور استفاده می شود لیزر مونالیزا است. این فرآیند را می توان در مطب بدون درد انجام داد و فرد در آن لحظه احساس درد نمی کند.

سفت کردن واژن با روش های خانگی

بسیاری از افراد فکر می کنند که می توانند با روش های خانگی مانند سرکه، زردچوبه و آب انار واژن را سفت کنند. در واقع این مفهوم اشتباه است، زیرا در این موارد انقباضات عضلانی واژن ایجاد می شود و موقتی است، افراد فکر می کنند که اثر طولانی مدت دارد، اما در واقع اشتباه است.

تنگ کننده دائمی واژن

همانطور که گفتیم بهترین و موثرترین روش برای سفت کردن واژن، جراحی پرینوراژی یا واژینوپلاستی است که دائمی و طولانی مدت است.