سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بک لینک برای چیست؟

    نظر


یکی از موضوعات مهم و بحث برانگیز در سئو سایت لینک سازی است. بک لینک فرآیند دریافت لینک به وب سایت شما از وب سایت های دیگر در اینترنت است.

بک لینک یکی از عواملی است که موتور جستجوی گوگل از آن برای رتبه بندی وب سایت ها استفاده می کند.

اطلاعات دقیقی در مورد تعداد بک لینک ها وجود ندارد اما آنچه مهم است کیفیت بک لینک هاست.

به هر حال بک لینک چیست؟

پیوندهای دائمی را می توان یک تکنیک عالی و موثر در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروزی دانست که دستیابی به آن کار سختی نیست.

بک لینک های داخلی می توانند علاوه بر هدایت ترافیک به سمت شما، مشتریان را جذب کنند.

راه های زیادی برای دریافت بک لینک خوب وجود دارد، اما متاسفانه همه آنها مفید نیستند و گاهی اوقات گوگل شما را مجازات می کند.

قدم دوم برای بالا بردن صفحه خود در گوگل، استفاده از خود گوگل و تکنیک های آن است. برنامه بعدی استفاده از بک لینک است، اما اگر سئوی شما هنوز کامل نشده باشد، بک لینک ها تاثیری ندارند و حتی ممکن است روی سرعت خزیدن سایت شما تاثیر منفی بگذارند. برای خرید بک لینک کلیک کنید.

روش های بازخورد ثابت

پست مهمان:

ارسال مهمان به این معناست که شما برای یک سایت مرتبط با حوزه کاری خود مقاله بنویسید و مقاله را به صورت رایگان در اختیار آنها قرار دهید و در نهایت لینک سایت خود را به عنوان مرجع ارسال کنید.

مقاله نویسی برای مدیران سایت کاری پرهزینه است و اگر این کار را به صورت رایگان برای آنها انجام دهید، می توان گفت که بازدهی دائمی دریافت کرده اید.

اینفوگرافیک:

با رواج شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام که ماهیت عکس دارند، اگر اینفوگرافیک های شما حرفه ای طراحی شوند، اینفوگرافیک ها بیشتر مورد توجه قرار می گیرند، نرخ اشتراک آن ها در شبکه های اجتماعی افزایش می یابد و اگر آدرس وب سایت خود را قرار دهید. به نوعی بک لینک دائمی تبدیل می شود.

لینک صفحه را قرار دهید:

می توانید وب سایت خود را به رسانه های اجتماعی، انجمن ها و غیره پیوند دهید. اما مهمترین چیز در اینجا کلمه کلیدی است که باید عبارتی باشد که صفحه شما روی آن می افتد وگرنه تاثیر آن بسیار کم خواهد بود. این روش یکی از بهترین و ثابت ترین روش های بهبودی است.

برای انجام مصاحبه:

انجام مصاحبه همیشه یکی از روش های بک لینک است، اما بستگی به ماهیت سایت شما دارد. مصاحبه با افراد مشهور یا شخصیت ها و افرادی که می توانند سایت شما را پوشش دهند، میزان اشتراک گذاری مصاحبه را بسیار بیشتر از اشتراک گذاری محتوا افزایش می دهد. destination iran

لینک های داخلی:

ایجاد لینک بین صفحات وب از طریق کلمات کلیدی می تواند به عنوان یک بک لینک دائمی در نظر گرفته شود و حتی اگر سریع نباشد، رتبه وب سایت شما را افزایش می دهد.

یکی دیگر از مزایای لینک های داخلی این است که کاربر را به صفحات مرتبط دیگر می برد و باعث می شود زمان بیشتری را در وب سایت شما بگذراند.

محتوای مناسب:

محتوا پادشاه است! این روزها آنقدر زیاد می شنویم که کمتر کسی ارزش آن را نمی داند.

نوشتن محتوای با کیفیت، حتی اگر کوتاه باشد، بهتر از محتوای طولانی اما غیر مفید است.

امروزه کاربران به دنبال مطالب کوتاه و مفید هستند و حوصله خواندن مطالب طولانی را ندارند. اگر چیزی مفید پیدا کردند، آن را با دوستان خود به اشتراک می گذارند. بنابراین محتوای مرتبط و مفید می تواند منجر به ایجاد بک لینک دائمی شود.

تاثیر بک لینک در سئو چیست؟

بک لینک لینکی است که از وب سایت های دیگر دریافت می کنید، اگر آن وب سایت یک سایت معتبر باشد، امتیاز و اعتبار سایت شما را افزایش می دهد و در نهایت در نتایج گوگل قرار می گیرید.

دو هفته پس از فعال سازی بک لینک ها، بک لینک های دریافتی در قسمت داخلی گوگل وبمستر قابل مشاهده است و یک ماه بعد تعداد بک لینک های شما در الکسا افزایش می یابد.