سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

همه چیز در مورد نصب و تعمیر ماشین لباسشویی

    نظر


وسایل برقی بخش بزرگی از زندگی ما را گرفته اند تا جایی که انجام کارهای روزمره بدون آنها بسیار دشوار و گاهی غیرممکن به نظر می رسد. ماشین لباسشویی یکی از آن وسایل بسیار کاربردی و مهم است. بیشتر اوقات این ویژگی به خوبی کار می کند. اما در برخی مواقع با افزایش طول عمر و یا به دلیل نگهداری نادرست، نیاز به تعمیر دارد.

5 مشکل رایج ماشین لباسشویی

شما تا زمانی که ماشین لباسشویی خود را با مشکل مواجه نشوید، متوجه اهمیت و مفید بودن آن نمی شوید. در این رابطه مشکلات ماشین لباسشویی را ارائه می دهیم که بیشتر با آنها آشنا می شوید.

1-تکان دادن و حرکت

اکثر ماشین های لباسشویی تا حدی لرزش دارند. با این حال، اگر لرزش ناگهانی یا بیشتر از حد معمول باشد، ممکن است واشر روی سطحی ناهموار نشسته باشد یا ممکن است یک مشکل داخلی وجود داشته باشد و ضربه ها از جای خود خارج شده باشند. با این حال جای نگرانی نیست، لرزش ماشین لباسشویی مشکلی رایج و قابل حل است.

2- صدای بلند

اگر ماشین لباسشویی در حین کار صدای زیادی تولید می کند. شاید به این دلیل که چیزی در آن وجود دارد. شاید فراموش کرده اید تمام جیب های لباس هایتان را خالی کنید. اگر نه، احتمالاً چیزی در درام گیر کرده است. اگرچه کنترل آن نسبتاً آسان بود. اما برای تعمیر و بررسی ماشین لباسشویی می توانید با تعمیرکار تماس بگیرید.

3- تخلیه نامناسب یا کند

پس از تخلیه و شستشوی آهسته ماشین لباسشویی، ممکن است متوجه آب اضافی شوید. این مشکل ممکن است آنقدرها که به نظر می رسد جدی نباشد.

4- ماشین لباسشویی وزن ندارد

این کار می تواند سخت و ساده باشد، به این معنی که اگر لباس ها و اجناس داخل اتاق خیلی کم یا زیاد باشد، احتمال عبور نکردن ماشین لباسشویی وجود دارد و کافی است برنامه را دوباره راه اندازی کنید. و سعی کنید اما دلیل دیگر این است که برای تعمیر ماشین لباسشویی به تعمیرکار نیاز دارید; مشکل از موتور است.

5- پر از آب نشد.

ماشین لباسشویی که پر نمی شود می تواند یک مشکل داخلی باشد و برای تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به کمک داشته باشد، اما گاهی اوقات این یک مشکل ساده است که ناشی از گرفتگی یا پیچ خوردگی شلنگ است.

اهمیت گارانتی ماشین لباسشویی

گارانتی برای هر نوع لوازم الکتریکی از جمله ماشین لباسشویی ضروری است. زیرا ممکن است پس از مدتی استفاده به دلیل استهلاک یا ایرادات داخلی با مشکل مواجه شوید و برای تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به تعمیرکار داشته باشید.

البته این کار مستلزم صرف زمان و هزینه زیادی است که ممکن است برای برخی افراد امکان پذیر نباشد. به عبارت دیگر، داشتن گارانتی ماشین لباسشویی می تواند خیال شما را از بابت هزینه ها راحت کند. خبر خوب این است که کاردان ماشین لباسشویی های همه برندها را با ارزان ترین قیمت گارانتی می کند.

با ثبت یک اپلیکیشن ساده به راحتی می توانید از این خدمات به صورت رایگان استفاده کنید. هرگز با استفاده از این خدمات تمدید گارانتی ماشین لباسشویی خود را به تعویق نیندازید.

علامت روی ماشین لباسشویی

برای راحتی شما، معنی و کاربرد این نمادها در زیر ذکر شده است.

TEMP: دمای آب را نمایش می دهد

Flush: نشان دهنده فلاش و قابل تغییر است

چرخش: به تعداد چرخش و دور خشک کن اشاره دارد

Rinse + Spin: فقط برای شستشو و خشک کردن استفاده می شود.

مواد مصنوعی: برای لباس های ساخته شده از الیاف مصنوعی مانند پلی استر.

مراقبت از نوزاد: برای لباس نوزاد استفاده می شود.

Super Eco Wash: برای شستن لباس های زیر و لباس های روزانه استفاده می شود.

پنبه: برای شستن لباس های نخی و کتان استفاده می شود.

شستشوی روزانه یا مخلوط کردن: شستن انواع لباس ها به جز ابریشم و پشم.

مراقبت در فضای باز: برای شستن لباس های ضد آب و ورزشی

لباس تیره: برای لباس تیره

: تخت برای شستن روتختی و روبالشی

پشم: لباس های پشمی را بشویید

تمیز کردن اکولوژیک مخزن: به معنی شستشوی محفظه ماشین لباسشویی است

مراقبت از پوست: برای لباس های ضد حساسیت

شستشوی سریع: شستشوی سریع در کمترین زمان ممکن

شستشو با دست: لباس های خوشمزه را با دست بشویید

جهت تعمیرات لباسشویی بوش به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://paydarservice.org/تعمیر-لباسشویی-بوش/