سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

آهنگ جدید امیرعباس گلاب به نام غممو

    نظر

متن آهنگ امیرعباس گلاب غممو

رفت!♥

و از این خونه گذشت!♥

باز دلِ دیوونه شکست!♥

باز صدای قلب من در اومد و!♥

پَرم شکست!♥

بذار رها شم!♥

از این شبایی که هر دقیقه اش!♥

ترس و سیاهی!♥

نرو نرو!♥

تموم حرف یه رفتنه!♥

غرور مرد شکستنِ!♥

بشین به پای حرف من!♥

این آخرین غمِ منه!♥

می خوام در بزنم!♥

ببینی باز منمو منمو!♥

می خوام بهت بگم!♥

جا گذاشتم دلمو دلمو!♥

می خوام سرزنش کنم دنیارو!♥

می خوام تمدید کنم فردامو!♥

بذار همه بدونن!♥

غممو غممو غممو!♥

بذار پروانه شم!♥

دورت بگردم!♥

عزیزم عشقم!♥

واست بترسم!♥

از روزی که منو نداری و!♥

ببخش!♥Musicdel | موزیکدل

 

 

 

از چیزایی که من نداشتم و!♥

تو عشق واسه تو!♥

کم گذاشتم و!♥

آخه لحظه های من پر غم بود!♥

بودنم با تو خیلی کم بود!♥

کاشکی می شد!♥

دنیا مال من بود!♥

زمین و آسمون!♥

مال من بود و!♥

قدرت خدا مال من بود!♥

که نری و که نر و!♥

یا برمی گردی!♥

دستاتو می گیرم!♥

یا خدا می شم و!♥

دنیاتو می گیرم!♥

یا این قدر در می زنم که!♥

نه نمی تونم با کس دیگه ای ببینم!♥

یا برمی گردی!♥

دستاتو می گیرم!♥

یا خدا می شم و!♥

یا این قدر در می زنم که!♥

 

https://musicdel.ir/single-tracks/53201/