سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

شرایط استخدام پرستار در منزل چیست؟


یک پرستار قابل اعتماد و آگاه مانند یک فرشته ناجی است که برای مراقبت از عزیزانمان به کمک ما می آید. اگر به دنبال یک پرستار مناسب و با تجربه برای خود یا عزیزانتان هستید و قصد استخدام پرستار در منزل را دارید تا پایان این مقاله با شرکت خدماتی تیک شهر همراه باشید تا از نکات مهم استخدام پرستار در منزل و شغل خود مطلع شوید. سپس برای پرستار مرد یا زن از یک شرکت معتبر اقدام کنید.


وظایف پرستار بیمار در منزل

اگر به دنبال یک پرستار در منزل برای بیماران خود هستید، باید با وظایف او آشنا باشید. در ادامه به بررسی وظایف پرستار بیمار در منزل می پردازیم.

مراقبت از بیمار

مراقبت از بیمار، برقراری ارتباط خوب و دوستانه با او از مهمترین وظایف پرستار است. در این حالت بیمار آرام می شود و بهتر به صحبت های پرستار گوش می دهد. علاوه بر این، به طور قابل توجهی بر روحیه بیمار تأثیر می گذارد و روند بهبودی را سرعت می بخشد.

به امور پزشکی بیمار مراجعه کنید

پرستار وظیفه دارد داروی بیمار را طبق دستور و برنامه پزشک به بیمار یادآوری کند. همچنین پرستار باید به وضعیت بیمار توجه کند و قند و فشار خون او را روزانه یا هفتگی اندازه گیری کند. اگر بیمار زخمی است و باند یا زخم دارد، پرستار باید آنها را عوض کرده و زخم را ضد عفونی کند. ضمناً اگر بیمار تزریق داشته باشد، پرستار باید حضور داشته باشد و شخصاً تزریقات را انجام دهد.

مراقب بهداشت فردی بیمار باشید.

برخی از بیماران ممکن است به دلیل ضعف استخوان ها، جراحات یا شرایط دیگر نتوانند حمام کنند یا خود را تمیز کنند. در این صورت پرستار وظیفه استحمام و نظافت بیمار را بر عهده دارد. برخی از بیماران به دلیل مشکلات کنترل ادرار نیاز به پوشک پوشک دارند که این مسئولیت بر عهده پرستار است.

آشپزی در خانه

تهیه غذا و خرید لوازم آشپزخانه به عهده پرستار در منزل است. پرستاران مسئول تهیه غذای سالم و مغذی برای بیماران و اطمینان از عدم مصرف غذاهای مضر برای سلامتی بیماران هستند. همچنین میان وعده های سالم برای بیماران تهیه کنید.

روی مسائل آموزشی کودکان تمرکز کنید

اگر پرستاری را برای نگهداری از کودک استخدام می کنید، بهتر است از کودک کوچکتر درخواست کنید، زیرا پرستار کودک علاوه بر بازی با کودک، مسئولیت کمک به کودک در فعالیت های آموزشی مدرسه یا کلاس را نیز بر عهده دارد. در مورد

هنگام استخدام پرستار در منزل چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

هنگام جستجوی یک پرستار باید به تعدادی ویژگی توجه کنید که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

• برای آوردن پرستار به خانه خود پیشقدم نباشید و از شرکت های معتبر بخواهید پرستار بفرستند.

• مطمئن شوید که پرستار سریع و باهوش است و واکنش های سریعی دارد.

• پرستار باید سالم و شاد باشد و روحیه خوبی داشته باشد تا حال خوب را به بیمار منتقل کند.

• پرستاران باید بتوانند روابط دوستانه ای با بیماران ایجاد کنند و با خانواده آنها با احترام رفتار کنند. بنابراین، هنگام استخدام یک پرستار خانگی، ابتدا بررسی کنید که آیا می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید یا خیر. اگر موافق نیستند، از آنها بخواهید پرستاران خود را عوض کنند.

چگونه در خانه پرستار بگیریم؟

ابتدا یک شرکت معتبر با کادری مجرب پیدا کنید. برای این کار می توانید از دوست خود یا کسی که می شناسید بپرسید یا در گوگل جستجو کنید. با این شرکت ها تماس بگیرید تا اطلاعاتی را که برای استخدام پرستار در خانه خود نیاز دارید، مانند دستمزد، خدمات پرستاری، ساعات پرستاری و نکات دیگر به دست آورید. در این صورت می توانید خودتان تصمیم بگیرید و از شرکت بخواهید در صورت نیاز یک پرستار مرد یا زن اعزام کند.