سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

ویلای دوبلکس هوشمند در بلوار سعدی

    نظر

با خرید این ویلا لذت استفاده از خانه هوشمند را تجربه کنید

 

این ویلای دوبلکس فول امکانات در شهر لنگرود در محدوده بلوار سعدی قرار دارد. بلوار سعدی از یک سمت به مرکز شهر و از سمت دیگر به ورودی شهر منتهی می شود. موقعیت قرارگیری این ویلا به گونه ای است که کلیه مراکز خرید، رفاهی و درمانی همگی در دسترس هستند.

 

این ویلای لاکچری در زمینی به مساحت 164 متر ساخته شده است. کلیه متریال مورد استفاده در ساخت این ویلا از نوع وارداتی ترک و درجه یک می باشند. قسمت ورودی پارکینگ این ساختمان با تابلوهای سنگی مزین شده است. کف پارکینگ نیز از جنس سنگ می باشد. طراحی داخلی این ویلای دوبلکس به گونه ای است که طبقه پایینی آن شامل پذیرایی، آشپزخانه و یک سرویس بهداشتی می باشد. کابینت های آشپزخانه این ویلای لوکس از نوع ممبران ترک می باشد و مجهز به گاز رومیزی، صفحه سنگ، هود و اپن می باشد.  کف ویلا از نوع سنگ وارداتی طرح دار می باشد.

 

در طبقه بالایی چهار اتاق خواب قرارد دارد که دو اتاق آن مستر می باشد. سرویس یکی از اتاق خواب ها مجهز به وان و جکوزی می باشد. علاوه بر اتاق ها، یک سرویس بهداشتی برای طبقه بالایی نیز در نظر گرفته شده است. هر دو اتاق خواب دارای کمد دیواری ممبران می باشد. طبقات دارای پکیج جداگانه هستند. در پایینی ترین قسمت ساختمان جایگاه استخر تعبیه شده است که با توجه به مسقف بودن آن و کامل نشدن روند ساخت، قابلیت ساخت سوئیت را در صورت نیاز دارد.

 

از دیگر مشخصه های فوق العاده این ویلا می توان به سیستم هوشمند ( بی ام اس )  آن اشاره کرد. تنها با یک سرچ ساده، از قابلیت های این سیستم شگفت زده خواهید شد. با داشتن این سیستم در خانه خود به طرز قابل توجهی در زمان و انرژی صرفه جویی خواهید کرد به گونه ای که کلیه امور مربوط به منزل خود از جمله ورود افراد، روشنایی، دمای اتاق ها و … را می توانید به صورت هوشمند حتی زمانیکه در خانه حضور ندارید، کنترل کنید. خرید زمین زیر یک میلیارد تومان در گیلان

 

ساختمان تا دی ماه سال 1401 دارای تمام بیمه ها می باشد و همچنین برای دوره های بعد هم تخفیف بیمه دارد.

 

امکانات این ویلا شامل موارد زیر می باشد: املاک آرمان

 

درب ضد سرقت

سیتم اطفای حریق

سیستم ضد سرقت

دروبین مداربسته با قدرت زوم فوق العاده

درب ریموت دار

پنجره دو جداره

پارکینگ اختصاصی بزرگ

انباری

سرویس ایرانی و فرنگی

گرمایش از کف

موقعیت مکانی این ویلا از دیگر امتیازات کم نظیر است به گونه ای که دسترسی به سایر نقاط درون شهری و برون شهری را بسیار آسان نموده است که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

فاصله تا مرکز تفریحی شهر 5 دقیقه

فاصله تا ساحل تنها 10 دقیقه

فاصله تا شهر دریاسر 5 دقیقه

فاصله تا مرکز خرید شهر 5 دقیقه

فاصله تا ساحل رودسر 15 دقیقه

 

 

لطفا برای آگاهی از قیمت به روز با مشاورین ما در ارتباط باشید.  https://amlakarman.com/property-location/otaghvar-apartment-and-house/

 

شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.

 

جزئیات

شناسه ملک: 6871                                                                               ابعاد زمین: 324

قیمت کل (تومان): 9 میلیارد و 100 میلیون                                                وضعیت: برای فروش

نوع زمین: مسکونی                                                                               وضعیت سکونت: تخلیه

قیمت هر متر مربع (تومان): 28000000

 

امکانات

آیفون تصویری

اپن آشپزخانه

استخر

داکت اسپلیت

 

نمای ساختمان

سنگ