سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

خدمتکار تخت چستر

    نظر

در گذشته تخت ها و سرویس خواب ها شکل ساده ای داشتند و در انواع مدل ها کمتر به چشم می آمدند. اما امروزه انواع سرویس خواب در بازار وجود دارد که یکی از مدل های پرطرفدار سرویس خواب چستر است که با ترکیب چوب و پارچه در قسمت تاج و کناره های اتاق خواب زیبایی خاصی در دکوراسیون اتاق خواب ایجاد می کند. زیبایی در این قسمت با این نوع خدمات آشنا می شویم. با ما همراه باشید تا اطلاعات شما قبل از خرید تخت مورد نظرتان کامل شود.

 

چستر توشاگی ها؟

سرویس خواب هایی که چوب را با پارچه ترکیب می کنند و با گلدوزی های معمولی و حرفه ای ساخته می شوند، سرویس خواب چستر نامیده می شوند. دلیل واضحی وجود دارد که چرا این مدل ها اخیراً بسیار محبوب شده اند. یکی از لوکس ترین و گران ترین تخت خواب ها مدل کینگ است و افراد زیادی از ترکیب پارچه و چوب به کار رفته در این نوع تخت ها لذت می برند. اما با توجه به اندازه و تفاوت این سرویس خواب ها با سایر مبلمان از خرید آنها اجتناب می کنند.

تخت های چستر مسائل مدل های سلطنتی را ندارند و ظاهری زیبا و شیک به اتاق خواب می دهند. خوبی دیگر این است که قیمت تخت چستر در مقایسه با مدل رویال کمتر است. ایده ساخت تخت خواب چستر از پنجره چستر یا چسترفیلد گرفته شده است، جایی که دسته و پشت مبلمان کوتاه است و همه جا تزئین شده است.

 

5 مزیت سرویس تخت خواب چستر

اگر قصد خرید سرویس خواب یک نفره یا دو نفره را دارید، پیشنهاد می کنیم با مزیت های مدل چستر آشنا شوید و در صورت مطابقت با معیارهای خود، آن را انتخاب کنید:

1. تنوع رنگ محصولات https://tanilchoob.com/best-color-for-bed-service/  

یکی از مزیت های اصلی خرید سرویس خواب چستر تنوع رنگ روتختی است. شما می توانید با توجه به اکسسوری های موجود در اتاق یا رنگ مورد علاقه خود را از میان طیف وسیع رنگ های موجود در کیفیت پارچه انتخاب کنید. مزیت این سرویس خواب این است که شما به انتخاب رنگ چوب (سفید، کاراملی، قهوه ای، مشکی) محدود نمی شوید و می توانید نظر خود را در قسمت های مختلف محصول اعمال کنید.

2. تنوع محصولات

برخی از تخت های چستر از چوب و پارچه ساخته شده اند، در حالی که برخی دیگر از چرم و پارچه ساخته شده اند. در ضمن متریالی که از آن سرویس تهیه می شود انواع مختلفی دارد مانند چوب، فلز، ام دی اف و ....

3. انواع مدل های محصول

مدل های زیادی در بازار وجود دارد که در دسته تخت خواب چستر قرار می گیرند از جمله: Full Touch، New Chester و Head Chester. (ترکیب چوب و لمس)

4. عفی

یکی از ویژگی های خرید سرویس خواب چستر در طرح های مختلف که نظر خریداران را به خود جلب می کند، گلدوزی است که روی پارچه انجام می شود. در برخی از تخت ها از نگین و دکمه در قسمت گلدوزی شده روتختی استفاده می شود. همچنین در برخی مدل ها علاوه بر تخت، تمام قسمت های آن گلدوزی شده است که زیبایی خاصی به آن می بخشد.

البته در نظر داشته باشید که گلدوزی های لمسی کاری زمان بر است و همین مشکل قیمت این مدل های چستر را کمی بیشتر از مدل های دیگر افزایش می دهد.

5. انتخاب محصولات

اگر به طراحی ساده علاقه دارید و از طرفی مدل چستر را می پسندید، توصیه می کنیم خرید خوبی داشته باشید و قیمت اتاق خواب چستر را کاهش دهید، تنها یک تخت از مدل چستر انتخاب کنید و به راحتی انتخاب کنید. محصولات دیگر یا اگر آن را دوست ندارید از لیست علاقه مندی ها حذف کنید.

 

نکات کلیدی برای انتخاب تخت چستر

هنگام خرید سرویس خواب چستر باید به نکاتی توجه کنید تا انتخابی مطمئن داشته باشید. این نکات عبارتند از:

مدل های چستر هر دو سبک کلاسیک و مدرن را با هم ترکیب می کنند، اما اگر قصد دارید اتاق خود را به روش سنتی تزئین کنید، چستر انتخاب خوبی نیست.

فضایی که در اختیار دارید بسیار مهم است. تخت های چستر معمولاً به دلیل اجزای زیادی که برای تخته سر استفاده می شود، اندازه بزرگی دارند. اگر اتاق شما کوچک است، شاید بهتر باشد یک مدل ساده و کوچک انتخاب کنید.

اگر بودجه ست تخت برای مدل های استاندارد مناسب باشد، خرید مدل چستر می تواند کمی گران به نظر برسد. بدانید که گلدوزی روی این تخت زیبا کمی قیمت کار را افزایش داده است.

سرویس خواب چستر با مدل های روتین گذشته متفاوت است، پس ابتدا گزینه های خود را بررسی کنید و سپس تنوع را در دکوراسیون اتاق اعمال کنید.

 

آخرین کلمه

اکنون که با ویژگی ها و نکات سرویس خواب چستر آشنا شدید، سرویس مورد نظر را از محصولات موجود در بازار خریداری کنید. کیفیت پارچه و چوب به کار رفته در ساخت مدل های چستر در طول عمر محصول بسیار مهم است. بنابراین توصیه می کنیم فروشگاهی را انتخاب کنید که محصولات با کیفیت و خدمات عالی را به مشتریان ارائه دهد.

فروشگاه تانیل چوب دارای انواع سرویس خواب از جمله طرح های متنوع مدل چستر می باشد. محصولات این فروشگاه از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار بوده و هر فردی با هر سلیقه ای می تواند تخت خواب مورد علاقه خود را در آن بیابد. برای داشتن یک خرید مطمئن پیشنهاد می کنیم محصولات موجود در تانیل وود را در اولویت قرار دهید.