سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

نشانه های پنهانی مرد عاشق چیست؟ ویژگیهای مردان عاشق

    نظر

اگر می‌خواهید بدانید که نشانه‌های پنهان مرد عاشق چیست و چگونه سرنخ‌هایی پیدا کنید تا بفهمید آیا آن مرد عاشق شما شده است یا خیر! پیشنهاد می‌کنیم این مطلب از مجله جوان ایرانی را از دست ندهید.

 

 

 

نشانه های پنهانی در حرکات مرد عاشق

در این بخش نشانه‌هایی را برای شما بیان می‌کنیم که به شما اطمینان می‌دهد، مرد موردعلاقه شما عاشقتان شده است!

تماس چشمی

از لحاظ روانشناسی تماس چشمی یکی از نشانه‌های صداقت و علاقه آن فرد به شما است. درواقع ارتباط چشمی به معنای توجه غیرقابل مستقیم در نظر گرفته می‌شود. اگر قدری باهوش باشید حتی می‌توانید بدون اینکه فرد مقابل اطلاع داشته باشد از گوشه چشم او را نگاه کنید. پس از مدتی متوجه خواهید شد که آن فرد لبخند دلپذیری روی لب‌هایش نقش بسته است.

 

همیشه طرفدار شما است

یکی دیگر از نشانه‌های پنهان مرد عاشق این است که در همه حال و در تمامی بحث‌ها از شما دفاع می‌کند. او همیشه طرف شما را خواهد گرفت و اجازه نمی‌دهد که افکار آزاردهنده دیگران باعث اذیت شما شود. چنین فردی به شدت تمایل دارد تا از شما محافظت کند. حتی در هنگام رد شدن از خیابان به سمت ترافیک و ماشین‌ها می‌ایستد تا از شما حفاظت کرده باشد. همچنین هنگام سوار شدن به اتوبوس، پشت سر شما قدم برمی‌دارد تا بتواند از شما محافظت کند. فراموش نکنید که مردهای عاشق این کارها را به صورت غریضی انجام می‌دهند. در برخی از آن‌ها ممکن است احساس حسادت و مالکیت نیز ایجاد شود. اگر شما با سایر پسرها ارتباط داشته باشید، مرد عاشق از این موضوع و گفتگوی شما با آن پسرها بسیار ناراحت می‌شود.

 

طاقت دوری شما را ندارد

یکی دیگر از نشانه‌های مرد عاشق این است که به هیچ وجه از شما سیر نمی‌شود و به دنبال راهی برای وقت گذراندن با شما است. حتی اگر فرصتی برای صحبت با شما پیش نیاید، او تمایل دارد که به شما خیره شود و از این نگاه لذت می‌برد. مرد عاشق فعالیت‌های خودش را کنار می‌گذارد تا زمانی را با شما بگذراند. حتی اگر نتواند شما را ببیند، مدام با شما تماس گرفته و یا پیام می‌دهد. چنین فردی مدام جویای احوال شما است. البته شاید برای شما عجیب باشد، اما به مرور زمان به ارتباط‌های چنین مرد عاشقی عادت خواهید کرد. اگر شما نتوانید پاسخ تلفن خود را بدهید، او نگران شما شده و آن‌قدر با شما تماس می‌گیرد یا پیام می‌دهد تا به او پاسخ دهید. اگر متوجه شدید که پسری با شما این‌گونه رفتار می‌کند مطمئن باشید که او عاشق شما است.جوان ایرانی (irjavan.com)

 

کسب جزئیات بیشتر در مورد شما

مردان عاشق تمایل دارند از فرد مقابل اطلاعات بیشتری کسب کنند. بنابراین اگر  پسری در مورد جزئیات زندگی شما بیشتر سؤال کرد، این احتمال را بدهید که ممکن است عاشق شما شده باشد.

 

خرید گل موردعلاقه شما

از آنجایی که گل‌ها هدیه‌های خاص محسوب می‌شوند، نشان‌دهنده شور و اشتیاق در یک رابطه است. بنابراین مرد عاشق سعی دارد گل موردعلاقه شما را بخرد و به دست شما برساند. مردی که برای شما گل می‌فرستد مطمئن باشید که به شما علاقه دارد.

 

برنامه ریزی برای آینده شما

مردی که عاشق شما است سعی می‌کند برای آینده شما برنامه‌ریزی کند و به شما اطمینان دهد که آینده روشنی در پی دارد. او به هر طریقی می‌خواهد به شما کمک کند تا اوضاع بهتر شود.

 

احساس نزدیکی به شما

مردی که واقعاً زنی را دوست دارد و عاشق است، تمایل دارد که به ا‌و بسیار نزدیک شود. دست او را بگیرد و از هر فرصتی استفاده کند تا بدن او را لمس کند‌. بنابراین اگر مردی تمایل به دیدن شما را دارد، به او اجازه دهید تا از نظر فیزیکی در کنار شما قرار بگیرد و برای احساسات همدیگر ارزش قائل شوید.

 

آشپزی کردن برای شما

مردی که عاشقتان است و شما را واقعاً دوست دارد، پس از یک روز سخت هیچ‌وقت شما را تنها نمی‌گذارد. حتی یک وعده غذایی پر از عشق آماده کرده تا پس از سپری کردن یک روز سخت با هم میل کنید.

 

به خاطر سپردن مکالمات کوچک

اگر می‌خواهید بدانید که یک پسر واقعاً عاشق شما است یا خیر، به این مورد توجه کنید که آیا مکالماتی با همدیگر داشته‌اید را به خاطر دارد یا خیر! مردان عاشق حتی مکالمات کوچک شما را نیز به حافظه‌شان می‌سپارند.

 

https://irjavan.com/%d9%86%d8%b4%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%d9%86%d9%87%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%ad%d8%b1%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%b1%d8%af-%d8%b9%d8%a7%d8%b4%d9%82/