سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز نت

صفحه خانگی پارسی یار درباره

این اپلیکیشن ردیاب کاربری آسانی دارد

در ادامه به مزایای مهم سخت افزار GPS خودرو اشاره خواهیم کرد. جدیدترین ردیاب ماشین که در این مقاله می خواهیم به شما معرفی کنیم علاوه بر موقعیت یابی آنلاین و لحظه ای خودرو دارای قابلیت های دیگر نیز می باشد. ردیاب ارزان قیمت IR690 دارای ابعاد بسیار کوچکی است. مخصوصا برای شرایط اقلیمی ایران که 4 فصل بسیار گرم و بسیار سرد دارد ، مناسب میباشد . در کشورهای مختلف از جمله ایران ، کارخانه ها و کارگاه هایی وجود دارد که در زمینه تولید و یا مونتاژ جی پی اس ، فعالیت دارند . ما در این مقاله قصد داریم به بررسی خرید بهترین جی پی اس موجود در بازار ایران یعنی جی پی اس زنوتیک بپردازیم و شما را با مزایا و معایب این جی پی اس آشنا کنیم. به کمک دزدگیر ماشین شما قادر به خاموش کردن خودرو،موقعیت یابی آنلاین و… قطب نماهایی که با نیروی مغناطیسی زمین جهت یابی میکنند، به تدریج جای خود را به گیرندههای جیپیاس داده اند ؛ جیپیاس، سامانهای است که به کمک گروهی از ماهوارهها جهت یابی میکند.

 

برای اطمینان حاصل کردن لازم است سیم کارت را تا انتها فشار دهید تا صدای قفل شدن سیم کارت را بشنوید که سیم کارت دیگر از ردیاب خارج نشود و محکم در جای خود قرار بگیرد. اگر سیم زرد را دیدید باید بدانید که این رنگ سیم عملکرد خیلی خاصی ندارد و لازم نیست آن را به منبع متصل کنید. ردیاب خودرو در قیمتها و کیفیتهای مختلفی وجود دارد، به همین خاطر خیلی از افراد به هنگام نصب GPS خودرو بر روی ماشین خود، این سوال را میپرسند که آیا ردیاب خودرو ارزان قیمت بهتر است یا ردیاب خودرو با کیفیت؟ همچنین گلگیرها، داخل سپر ماشین و یا حتی داخل کاپوت هم مکان مناسبی برای نصب ردیاب خودرو است. همچنین محل نصب باید در دورترین فاصله ممکن از بخشهای گرم ماشین مثل کاپوت یا باک باشد. در ادامه کار باید برای نصب جی پی اس خودرو باید تنظیمات جعبه فیوز را انجام دهید.

 

به طور کلی کار این دستگاه، سیگنال دهی و حرکت بین ایستگاه های زمینی و همچنین ماهواره ها است که همان طور که میدانید در لحظه تعداد زیادی ماهواره وجود دارد که به دور زمین میچرخد. در انتهای این آموزش یعنی نصب جی پی اس پیشنهاد میشود برای اطلاع از شرایط و دریافت اطلاعات بیشتر درباره خرید یک ردیاب خوب با قیمت مناسب با شماره های ما تماس حاصل کنید. نصب جی پی اس ماشین برای ردیابهای سیمی کمی دشوارتر از جی پی اسهای شارژی یا بی سیم است. امروزه استفاده از ردیاب شخصی یا خودرو بسیار رایج شده و روزانه به محبوبیت آنها نیز اضافه میشود. اتصال دستگاه به برق خودرو به این معنی است که نیازی به باتری نیست، اما اغلب ردیابها شامل یک باتری پشتیبان نیز هستند که اگر کابلهای متصل به باتری قطع شوند تضمین خواهد کرد که ردیاب هنوز هم کار می کند. پیامی که در موبایل خود دریافت میکنید شامل موقعیت مکانی و موقعیت زمانی خودرو شماست. شما وقتی که با دستگاه تماس بگیرین و لینک موقعیت ماشینو بهتون اس ام اس نده شما میفهمین که شارژ تموم شده و دوباره باید شارژ بخرین واسش! اما اگر جی پی اس سیمی دارای باتری داخلی باشد با قطع شدن برق خودرو،ردیاب تا یک روز به شما موقعیت خودرو را نشان می دهد و می توانید از قابلیت های دیگر ردیاب استفاده کنید.

 

این اپلیکیشن ردیاب خودرو کاربری آسانی دارد و در یک سال اول از شروع فعالسازی (365 روز بعد از فعال کردن اپ سرو) به صورت رایگان در دسترس کاربران است. با تعریف محدوده جغرافیایی،هر زمان که خودروی شما از آن محدوده خارج شود به شما از طریق اپلیکیشن هشدار داده می شود و شما مطلع می شوید. به کمک این قابلیت شما قادر به شنیدن صداهای داخل کابین خودروی خود می باشید.به کمک این قابلیت شما می توانید از اتفاقات داخل خودروی خود به طور کامل با خبر شوید. ردیاب های نصبی با ردیاب های آهنربایی دارند بزرگترین تفاوت این نوع ردیاب ها این است که در ردیاب های نصبی بیست دقیقه زمان برای سیم کشی خودرو لازم هست در صورتی که ردیاب آهنربایی نیازی به سیم کشی ندارد و همچنین جی پی اس آهنربایی در اندازه کوچک بوده و شما میتوانید همزمان در جاهای دیگر نیز استفاده کنید. کلید پله سیستمی است که با فعال سازی آن میتوانید متوجه روشن شدن و یا خاموش شدن خودرو شوید. این قابلیت یکی از قابلیت های جذاب جی پی اس استیلاک می باشد.به کمک این قابلیت شما می توانید خودروی خود را از راه دور کنترل و حتی خاموش کنید. اما تاکید میکنیم که حتما از فروشگاه معتبری ردیاب خارجی خودروی خود را خریداری کنید که مجبور نشوید بعد از مدتی کوتاه دوباره نسبت به خرید ردیاب جدید اقدام کنید.